Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colway schreef:[Ne natuurlijk niet, maar moet zeggen dat het regelmatig wel klopt, sorry maar feit is dat ieder pondje door het mondje gaat (tenzij je echt te traag werkende schildklier hebt of medicatie gebruikt, maar hoeveel procent van de mensen heeft dat nou?)
Ann_moi schreef:Overigens was dat van de pizza in Amerika het geval. De tomatensaus die erop zat was gezond, en daarom was het een groente. Maar volgens mij moest er dan meer dan een bepaalde hoeveelheid saus/groente op om het als groente te laten meetellen.
)
Vandaar, werd doodgegooid met onderzoeken. Ben geen anti geworden, maar probeer wel bewuster ermee om te gaan.Citaat:Onzin. Het is echt niet zo simpel als bijvoorbeeld de Sonja Bakkers van deze wereld willen doen geloven.
Citaat:Dat zijn inderdaad 'langzame' koolhydraten en de beste keuzes in granen.

, olijfje en bij snoepdrang heb ik een soort amandelspijs gemaakt en door cacaopoeder gerold(amandelmeel 5gr kh/100gram, citroensap, vanille essence, zoetstof, water). En ik drink zo nu en dan zelfs chocolademelk gemaakt van melk of slagroom+water, zoetstof, veel cacao
Colway schreef:Citaat:Onzin. Het is echt niet zo simpel als bijvoorbeeld de Sonja Bakkers van deze wereld willen doen geloven.
Dus als je geen vertraagde stofwisseling hebt door bijvoorbeeld schildklierproblemen, je geen dikmakende medicatie gebruikt of ernstig mobiel beperkt bent, en je bent wel te zwaar.....Hoe kan dat dan? Dan eet je meer dan je verbrand. Dus dan moet je meer bewegen (er vanuit gaande dat je dat kan) of minder eten (of wellicht beter nog, verantwoorder, gevarieerder en gezonder)

Juist omdat ik geen suikerdips kreeg, was het allemaal veel constanter en helderder.phormicola schreef:Grappig dat ik een half jaar lang op 0gr koolhydraten per dag heb geleefd dan. M'n hersens werden juist activer, had ik het idee. M'n brein gaat al op 100 miljoen km per uur, maar toen helemaalJuist omdat ik geen suikerdips kreeg, was het allemaal veel constanter en helderder. Hoe moet mijn brein het dan hebben gedaan op 0gr glucose? Of mis ik nu iets?
Zit nog 1 grote reformwinkel in de stad, daar maar eens vragen
Geld maakt me niet zoveel uit, eet het toch niet veel