het is niet dat het verboden is. maar zuivel (schijnt) vertraagt het natuurlijke genezingsproces in je mond, daarom kan je langer last hebben van je tongpiercing.
Bultje langs de tragus zoveel mogelijk afblijven, moet vanzelf weg gaan. Vriendin van mij heeft dat bultje vaker door laten prikken, erg erg pijnlijk + je piercing moet er dan even uit, blaartje doorprikke piercing weer erdoor. Bultje naast de tragus komt meestal als je je gestoten hebt, dan is het kraakbeen beetje gescheurd en dat loopt vol met bloed e.d
Even snel een vraagje: wat voor image krijgt iemand van een industrial? Ik vind het zelf heel stoer maar ik kan me voorstellen dat mensen die niks met piercings hebben het een beetje eng vinden... Of dat mensen je er asociaal uit zien vinden...Heeft iemand hier ervaring mee?
kom me ook melden. Op het moment heb ik alleen gewone oorbellen maar zou wel graag wat meer ijzerwerk willen . Alleen ben ik dus een bangerik en weet nog niet waar ik het wil hebben. Misschien eerst maar eens een tweede gaatje erbij...
Cubone
Geplaatst: 21-12-11 23:59
Er zijn best veel mensen die het eng vinden, een industrial En je krijgt continue te horen of je een spijker in je oor hebt.. Maar! Er zijn ook mensen die het juist heel gaaf vinden Geloof niet dat mijn imago er erg door veranderd is, gezien ik maar een klein meisje ben. Weet nog dat de piercer zij; Hihi, zo'n schattig klein meisje met zo'n stoere piercing! Wat je uitstraald komt meer door je make up en kleding dan door een piercing die amper op valt
Hij heeft er bij mij alleen wel bijna 2 jaar over gedaan om te genezen
Oh ja hij is heel makkelijk te verbergen! Zeker als je lang haar hebt Inmiddels heb ik hem al zo lang dat ik hem ook gewoon een weekje uit kan doen als het nodig is
Anoniem
Geplaatst: 22-12-11 00:24
Mooi, dan is het goed Het is wel een piercing die bij me past namelijk, wil hem ook heel graag! Al best wel een tijdje eigenlijk... Ergens in februari wil ik hem laten zetten
Edit: en als je hem uitdoet? Hoe erg zie je het dan?
Ik heb sinds een tijdje me tong piercing heb vandaag nieuwe balletjes gekocht voor me piercing maar ik krijg me balletje niet los heeft iemand een tip om hem makkelijk los te krijgen ?
Top lovemario!! Ik mocht ook gelijk roken en heb gewoon alles gedaan wat ik normaal ook doe. De volgende dag gingen we sushi eten met een groepje, ging ook wel aardig moet ik zeggen haha.
Heb toen ook een paar wijntjes gedronken. Mocht alleen geen bier vd piercer .
Marielle_93
Geplaatst: 22-12-11 20:07
Hier ook maar weer ander bolletje op m'n tongpiercing..2e x dat ik een steentje heb en die kwijtraak
Chantaliiejj
Geplaatst: 22-12-11 20:08
Marielle_93 schreef:
Hier ook maar weer ander bolletje op m'n tongpiercing..2e x dat ik een steentje heb en die kwijtraak
ohw krijg je hem ook al niet los ?
Chantaliiejj
Geplaatst: 22-12-11 20:09
Sassii schreef:
De onderkant goed vasthouden.
ja heb ik al een paar keer geprobeerd maar lukt niet echt
Marielle_93
Geplaatst: 22-12-11 20:16
Jawel ik krijg hem wel los, heb er ondertussen al een andere op gedaan.
Thanks nog trouwens voor de tips van de tragus en het bultje, afblijven ik weet het, ben ik niet zo goed in maar ik doe m'n best.
Net voor kerstmis een nieuwe navelpiercing gehad van m'n vriend
Marielle_93
Geplaatst: 22-12-11 21:33
Wat een leuke! CS of titanium? De leuke zijn vaak CS en dat kan ik volgens mij iets minder goed hebben
LisaaBloem
Geplaatst: 22-12-11 21:39
Marielle_93 schreef:
Wat een leuke! CS of titanium? De leuke zijn vaak CS en dat kan ik volgens mij iets minder goed hebben
Uhmmm even kijken hoor... Volgens mij ook chirurgisch staal maar ik ga even kijken of het bolletje ervan ( die onderste) op de piercing past die ik nu in heb. Want ik mag me navelpiercing nog niet verwisselen, heb hem nu 2 weken
Edit: Na lang pielen aan die nieuwe navelpiercing erachter gekomen dat het onderste bolletje met dat hangertje niet los kan Baaaaleeennn
Laatst bijgewerkt door LisaaBloem op 22-12-11 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 22-12-11 21:50
Wat is een industrial piercing ?
Aaaaaah over 2 weekjes zit mijn tragus er 2 maanden in, en nog steeds hartstikke braaf! Dan mag hij verwisseld worden naar een korter staafje, eindelijk want de achterkant kietelt afentoe tegen mijn oor
EDIT: Weet iemand trouwens een leuke site waar je veel keuze hebt uit traguspiercings?