. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Siets schreef:Zertab schreef:Waarom denken jullie dat ik het zelf ben? Dan zou ik het nooit op internet plaatse hoor
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Je bent dus niet goed bezig als je zo'n verhaal van
een ander op internet kwakt, als je het zelf ook niet zou willen.
ik sluit me hier volledig bij aan!!
Zertab schreef:Ik heb het er vandaag met het meisje weer over gehad,en ze heeft heel haar verhaal gedaan.
Ze hadden een afspraak dat hij dat met haar mocht doen in ruil voor iets,dat wilde ze niet vertellen.
Maar verder ga ik er niet veel meer over vertellen,zoiets heeft ze me in vertrouwen verteld.
Het gaat erom wat JIJ zou doen als je zwanger zou zijn en 14 jaar zou zijn.
Zertab schreef:mayniac_val schreef:Euh. Dat het heel naar is voor haar?
Tuurlijk is dat ook voor haar,maar het is toch een levend iets. Zouden jullie het weglaten halen?

hanny_jelke schreef:Zertab schreef:Ik heb het er vandaag met het meisje weer over gehad,en ze heeft heel haar verhaal gedaan.
Ze hadden een afspraak dat hij dat met haar mocht doen in ruil voor iets,dat wilde ze niet vertellen.
Maar verder ga ik er niet veel meer over vertellen,zoiets heeft ze me in vertrouwen verteld.
Het gaat erom wat JIJ zou doen als je zwanger zou zijn en 14 jaar zou zijn.
dan valt het niet onder verkrachting want ze heeft toegestemt, zelfs al heeft ze niet gekregen waar voor ze het deed.
ik hoop dat ze heeft geleerd hier van.
aangifte kan ze niet doen doet ze dat wel, dan doet ze valse aangifte en is zei dus strafbaar.