Wenkbrauwen verf wil ik graag eens proberen maar heb hier helaas geen kappersgroothandel in de buurt.. Iemand andere suggesties haha?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

willemlover schreef:Wenkbrauwen verf wil ik graag eens proberen maar heb hier helaas geen kappersgroothandel in de buurt.. Iemand andere suggesties haha?
Ben al begonnen met wat minder mascara
.
Denk die 3.1. De verf ligt nu bij mijn ouders, dus kan het even niet nakijken.
) en laat je even intrekken (ik doe altijd maar 5 minuten, anders wordt het mij te donker). Dan er af halen met een watje, en klaar is Kees. 

unicorn_kiss schreef:Ik voel mij ook net dat tikkeltje mooier met make-up, en ik merk dat anderen dit over het algemeen ook vinden. Zonder make-up heb ik vrij kleine ogen en dat wil ik net wat bijwerken. Maar ik ben absoluut niet onzeker ofzo.. alleen nogal ijdel
Maar ts, ik kan echt niet geloven dat je er geheel anders uitziet zonder make-up, jij bent een natuurlijke schoonheid volgens mij
. In die zin dat ze lekker zichzelf zijn, dat vind ik altijd mooi. Voor een avondje uit kan mascara enzo ook wel mooi zijn om net die accenten te geven, maar voor mij zijn mensen goed genoeg zoals ze zijn. 

Roosch schreef:Weet je, ik heb even over dit topic nagedacht. In mijn omgeving zijn er 3 verschillende soorten personen:
1. de mensen die absoluut niet zonder make-up kunnen.
2. de mensen die wel eens make-up dragen, soms wel, soms niet.
3. mensen die geen make-up dragen.
In mijn omgeving ken ik een paar meiden van categorie 1. Die gaan dus naar school met compleet geplamuurd gezicht. Dat ze daarbij hun eyeliner in hun oogwit smeren in plaats van op het ooglid, laten we dan maar ff buiten beschouwing.
Wat me opvalt is dat de mensen uit categorie 2 en 3 vaak fijner in hun vel zitten. De meiden uit mijn omgeving uit categorie 1 lijken vrij onzeker over zichzelf en verbloemen dat met make-up.
Hoe denken jullie hierover?
Don't get me wrong, ik heb echt de meest grote toilettas volgestouwd met make-up, en vind het ook heel leuk om te tutten, dus het is geen aanval ofzo.

Jannickee schreef:Ik voel mezelf ook een stuk mooier met make-up. Zonder make-up kruip ik liever in een hokje dat niemand het ziet. Als ik bij mijn vriend slaap, slaap ik ook met make-up. Ookal weet ik dat hij mij zonder ook mooi vind, misschien zelfs wel mooier. Maar die ellendige onzekerheid..