Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

willemlover

Re: Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:35

Ik ben echt jaloers op de meiden die lekker zonder make up door het leven gaan en kunnen :+

Wenkbrauwen verf wil ik graag eens proberen maar heb hier helaas geen kappersgroothandel in de buurt.. Iemand andere suggesties haha?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:39

Nou, jij kan het ook hoor! Ze ziet er hartstikke mooi uit :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:41

Inderdaad, de enige die je tegenhoudt ben jezelf.
Zolang mensen niet spontaan beginnen braken als ze jou zien zonder make up kan je best zonder buiten.
En ik neem aan dat dit niet het geval is :P

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:43

willemlover schreef:
Wenkbrauwen verf wil ik graag eens proberen maar heb hier helaas geen kappersgroothandel in de buurt.. Iemand andere suggesties haha?

Heb even gezocht en de verf die ik gebruik kan je ook op internet bestellen.

Paar voorbeelden van webshops (heb ze van Google geplukt):
http://www.haarshop.nl/merken/refectoci ... DgodQxNGqQ
http://www.barberstore.eu/products/nl/w ... nt_id=5994
http://www.beautyvoordelig.nl/index.php?cPath=119

Weet alleen niet of je de oxidant vloeistof daar apart bij moet bestellen of niet. Die heb je wel nodig om te kunnen verven namelijk.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:44

Ik ga ook meestal niet zonder make up de deur uit. Ik vind wel dat ik er zonder make up heel anders uitzie. Voor mij is het toch een beetje de finishing touch :)

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:48

Dankjewel Sheran! :o Ben al begonnen met wat minder mascara :j.

Spirit, bedankt voor het opzoeken! Welke kleur heb jij? Lichtbruin? Is het verven moeilijk om zelf te doen?

Lesilla, zo erg zou het nou ook weer niet zijn nee haha :+

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:55

Als het goed is heb ik idd lichtbruin. :j Denk die 3.1. De verf ligt nu bij mijn ouders, dus kan het even niet nakijken.

Ik vind het verven niet zo moeilijk, er zit een gebruiksaanwijzing bij met hoe je het moet doen. Je moet eerst een beetje verf in een bakje oid doen, paar druppels (hoeveel staat in de gebruiksaanwijzing) van dat oxidantspul er bij en dan mengen. Dat doe je op je wenkbrauwen (zit een soort stokje bij, die is eigenlijk niet zo handig, maar ik vergeet steeds een beter kwastje oid te kopen :+) en laat je even intrekken (ik doe altijd maar 5 minuten, anders wordt het mij te donker). Dan er af halen met een watje, en klaar is Kees. :D

Ik denk ook vaak dat het mislukt is, maar als het opdroogt ziet het er dan altijd wel weer goed uit. :))

Trouwens, als je op Youtube zoekt op RefectoCil staan er waarschijnlijk zelfs filmpjes van mensen die het voordoen. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:20

Weet je, ik heb even over dit topic nagedacht. In mijn omgeving zijn er 3 verschillende soorten personen:
1. de mensen die absoluut niet zonder make-up kunnen.
2. de mensen die wel eens make-up dragen, soms wel, soms niet.
3. mensen die geen make-up dragen.

In mijn omgeving ken ik een paar meiden van categorie 1. Die gaan dus naar school met compleet geplamuurd gezicht. Dat ze daarbij hun eyeliner in hun oogwit smeren in plaats van op het ooglid, laten we dan maar ff buiten beschouwing. :D
Wat me opvalt is dat de mensen uit categorie 2 en 3 vaak fijner in hun vel zitten. De meiden uit mijn omgeving uit categorie 1 lijken vrij onzeker over zichzelf en verbloemen dat met make-up.

Hoe denken jullie hierover?

Don't get me wrong, ik heb echt de meest grote toilettas volgestouwd met make-up, en vind het ook heel leuk om te tutten, dus het is geen aanval ofzo. :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:22

Ik vind mijzelf wel mooier met makeup. Maar de mensen die mij kennen zonder makeup vinden dat het allemaal niet nodig is op mijn gezicht.

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:17

Ik begrijp je wel Roosch! :j
Zit zelf zonder twijfel in catagorie 1, maar ik zit prima in me vel, en ben ook niet onzeker, maar voor me gevoel ik het gewoon fijner als ik make-up op heb! :)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:35

Ik voel mij ook net dat tikkeltje mooier met make-up, en ik merk dat anderen dit over het algemeen ook vinden. Zonder make-up heb ik vrij kleine ogen en dat wil ik net wat bijwerken. Maar ik ben absoluut niet onzeker ofzo.. alleen nogal ijdel
Maar ts, ik kan echt niet geloven dat je er geheel anders uitziet zonder make-up, jij bent een natuurlijke schoonheid volgens mij

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:38

unicorn_kiss schreef:
Ik voel mij ook net dat tikkeltje mooier met make-up, en ik merk dat anderen dit over het algemeen ook vinden. Zonder make-up heb ik vrij kleine ogen en dat wil ik net wat bijwerken. Maar ik ben absoluut niet onzeker ofzo.. alleen nogal ijdel
Maar ts, ik kan echt niet geloven dat je er geheel anders uitziet zonder make-up, jij bent een natuurlijke schoonheid volgens mij

Ik had het zelf kunnen typen! _O_

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:44

roosch, vaak is dat idd zo. Maar je hebt natuurlijk ook uitzonderingen. Ik zit absoluut niet en zeker op het momet niet lekker in mijn vel. Maar ik draag weinig tot geen make up.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:51

Ik vind mensen zonder make-up mooi :). In die zin dat ze lekker zichzelf zijn, dat vind ik altijd mooi. Voor een avondje uit kan mascara enzo ook wel mooi zijn om net die accenten te geven, maar voor mij zijn mensen goed genoeg zoals ze zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:54

Mijn bovenstaande verhaal ging trouwens over de mensen die in mijn omgeving rondhuppelen en tot die categorieën behoren, niet generaliserend bedoeld. :D

Ik moest laatst voor school een gesprek voeren met een meisje, jaartje of 17. Ik vroeg me serieus af hoeveel mascara-exemplaren zij daar voor had moeten aanbreken.
Heb even gegoogled en dit komt er ontzettend dicht in de buurt.
Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:00

Ooh ja vreselijk, ben blij dat de tijd van de spinnenwimpers weg is

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:04

Overdrijven is ook een vak! :wow:

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:06

Ik weet dat er leerlingen van mij op bokt zitten (ik doel niet op hen!!!) maar o. wat zie ik op school ook een make-up rondlopen! Met meisjes eraan vast. En ze zijn zo mooi van zichzelf. Zo zonde...

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:11

Ik voel mezelf ook een stuk mooier met make-up. Zonder make-up kruip ik liever in een hokje dat niemand het ziet. Als ik bij mijn vriend slaap, slaap ik ook met make-up. Ookal weet ik dat hij mij zonder ook mooi vind, misschien zelfs wel mooier. Maar die ellendige onzekerheid.. :\

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:15

Jeetje meid, hoe kun jij met jezelf door een deur?
Slapen bij je vriend met met make-up op...

Juist bij je vriend zou je nergens onzeker over hoeven te zijn, zou je moeten kunnen doen en laten wat je wil, zou je je nergens voor moeten schamen.. en dan lig jij met make-up op in bed?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:17

Roosch schreef:
Weet je, ik heb even over dit topic nagedacht. In mijn omgeving zijn er 3 verschillende soorten personen:
1. de mensen die absoluut niet zonder make-up kunnen.
2. de mensen die wel eens make-up dragen, soms wel, soms niet.
3. mensen die geen make-up dragen.

In mijn omgeving ken ik een paar meiden van categorie 1. Die gaan dus naar school met compleet geplamuurd gezicht. Dat ze daarbij hun eyeliner in hun oogwit smeren in plaats van op het ooglid, laten we dan maar ff buiten beschouwing. :D
Wat me opvalt is dat de mensen uit categorie 2 en 3 vaak fijner in hun vel zitten. De meiden uit mijn omgeving uit categorie 1 lijken vrij onzeker over zichzelf en verbloemen dat met make-up.

Hoe denken jullie hierover?

Don't get me wrong, ik heb echt de meest grote toilettas volgestouwd met make-up, en vind het ook heel leuk om te tutten, dus het is geen aanval ofzo. :D

Daar ben ik van overtuigd, dat het in vele gevallen zo is.. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die make up op doen omdat ze het voor zichzelf doen..
Ik heb zelf naar school altijd mascara op, foundation heb ik nog nooit op gehad, en lipgloss vind ik goor. Ik vind het wel heel leuk om lekker te tutten enzo, maar meer dan mascara hoef ik normaal niet op, en ik heb ook vaak genoeg niks op. Ik weet niet of anderen vinden dat er veel verschil is bij mij als ik wel of geen mascara op heb. Wat vinden jullie? :)

Met: http://img851.imageshack.us/img851/3343/metf.jpg

Zonder: http://img403.imageshack.us/img403/9024/zonder.jpg

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:17

Jannickee schreef:
Ik voel mezelf ook een stuk mooier met make-up. Zonder make-up kruip ik liever in een hokje dat niemand het ziet. Als ik bij mijn vriend slaap, slaap ik ook met make-up. Ookal weet ik dat hij mij zonder ook mooi vind, misschien zelfs wel mooier. Maar die ellendige onzekerheid.. :\

En je bent echt zo'n mooie meid.. :(:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:18

Ik zie een make-uploze meeting aankomen... :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:19

Sheran schreef:
Ik zie een make-uploze meeting aankomen... :')

_O- _O_

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:22