Ik dacht echt zo: 'Okee, ik mag dat toch zelf weten?'
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrankaZ schreef:Zo te zien heb je het topic niet helemaal doorgelezen![]()
Ik ben 36 en er heeft ook iemand gereageerd van 38. Maar we horen wel tot de oudsten zonder gaatjes!![]()
Helaas wel 4 tanden (2 hoektanden en 2 kiezen) getrokken die niet vanzelf eruit gingen. En 3 verstandskiezen laten verwijderen.
saskiakefie schreef:BrankaZ schreef:Zo te zien heb je het topic niet helemaal doorgelezen![]()
Ik ben 36 en er heeft ook iemand gereageerd van 38. Maar we horen wel tot de oudsten zonder gaatjes!![]()
Helaas wel 4 tanden (2 hoektanden en 2 kiezen) getrokken die niet vanzelf eruit gingen. En 3 verstandskiezen laten verwijderen.
Er zitten natuurlijk ook geen mensen van 80 op bokt..![]()
maartje_h schreef:maar om te voorkomen dat mijn kids gaatjes krijgen was ik idd ook wel benieuwd naar die fluorpilletjes?
Is dat tegenwoordig dan niet meer dat ze zo`n gebitje in krijgen met dat spul?
De oudste hier wordt volgende maand 4 en is nu 2 keer geweest en de jongste is net 2 en is 1 keer geweest.
En ik dacht, mischien zijn ze er nog wel te jong voor ?? Maar je kunt dus ook gewoon pilletjes geven?
Pieteritus1 schreef:Ben ik de oudste zonder gaatjes?
Ik ben 35 jaar en heb nog NOOIT in mijn leven een gaatje gehad. Niet in melkgebit en ook niet in volwassen gebit. Ook géén tanden getrokken gehad of andere rariteiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kids zijn vanaf het eerste tandje dat ze hadden, meegeweest naar tandarts én op stoel tandjes tellen. Ze zijn nu 4 en 6 en doen het daar prima!