Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:56

SteffiiY schreef:
Maysie schreef:
Wow <3! Dat glazen muiltje ook! Echt superknap gedaan :))

Afbeelding

zo dit is zeker knap gedaan!

Die zijn idd echt gaaf. Ik zou alleen niks meer durven doen, bang dat het er vanaf gaat....

SteffiiY

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:58

Inderdaad, ik zou in bed blijven liggen, bang om ze te beschadigen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:02

Als het tempo er hier ook zo lekker in blijft, hebben we binnenkort alweer een 4de topic nodig ;)?

Skessa: Kwaliteit van de lak, hoe smeren ze, droogtijd etc? Gewoon een beetje algemene informatie..

Wil je echt roodrood DQ? Ik zag van de week een swatch van een rode van de colour&go van Essence, misschien is dat de kleur die je zoekt? Die is lichter dan COTRC van Catrice..

Verder zag ik leuke nageltjes voorbij komen. Die "dromerige" nailart vond ik wel mooi, maar het lijkt me vreselijk, volgens mij zijn er onwijze plakkaten opgebouwd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:11

Eerste laag Icicle zit er op.
Dekt goed, maar doe er toch nog een 2e laag over om hem 100% egaal te krijgen.

Als alles straks droog is maak ik wel even een foto :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:12

Top! Is-ie echt zo fel als dat ik dacht of is het ook gewoon een kleurtje voor doordeweeks?

Ik ben echt meer dan tevreden met de lakjes die ik heb aangeschaft de laatste tijd zeg :j! Die Grey Matters heeft er ruim 3 dagen opgezeten, heeft een paard geschoren en is er zo goed als ongeschonden vanaf gekomen, zo hetzelfde als It's My Year.. Die heb ik er zaterdag opgedaan en gister vanaf gehaald. Op een paar kleine chips op 2 nagels, zat-ie er verder nog perfect op. Zonder topcoat allebei trouwens.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:33

Nu je het over blijven zitten hebt, heb mn catrice wrapped around my finger ook al 3 dagen op!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:56

zoooo een derde topic hahaha, we vliegen er doorheen.

ik ga ook maar is aan de cuticle prut beginnen. bij mij ziet het er niet uit en nu met die kou, zijn mijn handen en nagels echt verschirkkelijk.
momenteel loop ik al vanaf zaterdagmiddag met in the bronx op. aangezien het prutnagellak is zonder topcoat, wat ik nu dus ook niet op heb gedaan, kan je je wel voorstellen hoe het er nu uitziet _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:58

Ik ga vanmiddag toevallig ook een start maken met me nagelriemen, omdat ik gewoon hele lelijke nagelriemen heb trek ik ze er vaak af.. en het is gewoon niet mooi..

Ik ga zo in me lunchpauze naar de etos, even cuticule remover halen, cuticule creme en een bokkepootje :j
En natuurlijk iets van de etos nagellak aanbieding!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:00

Ohhh wat handig die how-to met die nagelriemen! En nice OP!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:07

Maysie schreef:
Deze zijn lief <3

Afbeelding

ahhhh....

Die zou ik ook wel willen maken.. maar ben helaas niet zo crea

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:08

Ik denk dat ik volgende week ook eens zo'n dotting pen ga halen.. Want je kan er meer mee dan alleen stipjes zetten als ik de foto's zo zie..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:09

Yv_ schreef:
Skessa: Kwaliteit van de lak, hoe smeren ze, droogtijd etc? Gewoon een beetje algemene informatie..

Zoveel heb ik ze nog niet gebruikt hoor _O- _O-

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:30

Maysie: de newspaper is wel makkelijk, je doet als eerst witte nagellak op, je doopt je vingers in boven de 40% alcohol volgens mij en dan de krant er op drukken een paar seconde, er afhalen en voila!
Bij de panter print heb ik de grijze stippen gewoon met het kwastje erop gedaan en dan met een dotting tool de zwarte lijntjes er omheen gemaakt.
Die koetjes zijn echt lief, die ga ik ook eens proberen!
ladyloe: een dotting pen is echt heel handig, je kan er idd veel meer mee dan alleen stipjes zetten!

door dit topic ben ik ook helemaal nagellak verslaafd geworden, nu heb ik ook bijna elke dag nagellak op en daarvoor echt nooit :=
de laatste 2weken heb ik ook 11nieuwe lakjes gekocht en ze bevallen me allemaal prima :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:36

Anc schreef:
Eerste laag Icicle zit er op.
Dekt goed, maar doe er toch nog een 2e laag over om hem 100% egaal te krijgen.

Als alles straks droog is maak ik wel even een foto :D

Ooh ik ben benieuwd!

Complimenten voor de OP DQ!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:39

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:44

Oh, dat is jammer Skessa :D.
Trouwens, zit net voor die Fashion Addict van CC te kijken op TD, maar ze hebben erbij gezet "not holographic". Dus dat is dan niet die van de foto's.. Hmm.. Denk toch dat daar dan nog een ander kleurtje moet komen... Overigens heb ik álweer lopen krassen in het lijstje :'). Heb nu Rodeo Fanatic van ChG en Mint Candy Apple van Essie erbij staan. Die Rodeo Fanatic is toch meer mijn kleurtje dan Light As Air en denk dat ik die Essie niet kan krijgen in NY, omdat het een zomerkleurtje is..

Dat ding van de kruidvat heb ik ook, vind het echt ideaal! Hij is bijna op, dus dan gaat er gewoon andere remover in :).

Heeft iemand hier die wit/grijze van de Vampire Collectie van Essence al gekocht? Ben zo benieuwd naar swatches, wil vergelijken met Grey Matters! Ben nu zelfs geneigd om 'm dan zelf maar te gaan halen :=!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:49

Dat liegen ze hoor :P Hij is wel degelijk holo :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:52

Yv_ schreef:
Oh, dat is jammer Skessa :D.
Trouwens, zit net voor die Fashion Addict van CC te kijken op TD, maar ze hebben erbij gezet "not holographic". Dus dat is dan niet die van de foto's.. Hmm.. Denk toch dat daar dan nog een ander kleurtje moet komen... Overigens heb ik álweer lopen krassen in het lijstje :'). Heb nu Rodeo Fanatic van ChG en Mint Candy Apple van Essie erbij staan. Die Rodeo Fanatic is toch meer mijn kleurtje dan Light As Air en denk dat ik die Essie niet kan krijgen in NY, omdat het een zomerkleurtje is..

Dat ding van de kruidvat heb ik ook, vind het echt ideaal! Hij is bijna op, dus dan gaat er gewoon andere remover in :).

Heeft iemand hier die wit/grijze van de Vampire Collectie van Essence al gekocht? Ben zo benieuwd naar swatches, wil vergelijken met Grey Matters! Ben nu zelfs geneigd om 'm dan zelf maar te gaan halen :=!

Ik heb hem nu op, maar zit op school. Zal toch even proberen een beetje een fatsoenlijke foto te maken met m'n telefoon straks/dalijk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:53

Echt? Ik ben zo bang dat ik anders een heeeeele saaie kleur krijg die ik nooit ga dragen namelijk! Ik ken CC totaal niet, heb dus ook geen idee of er misschien 2 lakjes onder dezelfde naam zijn uitgebracht..

Ik heb een swatch gevonden.. Volgens mij wel aardig hetzelfde als Grey Matters.. Dus mensen, mocht je fan zijn van Grey Matters, zou ik naar de kruidvat rijden om The Dawn Is Broken te halen van de Vampire Love collectie van Essence. Zal zo de foto's even naast elkaar zetten.

Afbeelding Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:02

ow die zijn inderdaad bijna compleet hetzelfde :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:05

Ik heb geen idee := Heb wel ooit iets van een oude en nieuwe versie gehoord, waarbij de oude iets meer glitter zou zijn? Holo issie sowieso wel.

http://doo-polishing.blogspot.com/2011/ ... -haul.html

http://doo-polishing.blogspot.com/2011/ ... -club.html

Edit: Nog 1tje: http://limitedaddictionnails.blogspot.c ... ddict.html

Onder staat: Funny side note: On the site where I got this from it says NO HOLO, while we can see that's a pretty big lie :P

Edit 2:
Bij nailpolishfashion.nl Gebruik kortingscode lushious of BN4U voor 10% korting

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:31

Oooo Yv die van The dawn is broken wilde ik heeeeeel graag hebben, omdat ik hem een beetje op Grey Matters vond lijken. Als ik ze zo bij elkaar zie lijken ze inderdáád op elkaar, dus die ga ik scoren. Beetje jammer alleen dat ik deze nog nooit bij onze kruidvat heb zien staan...

Heb gisteren weer 4 nieuwe lakjes gekocht, 1tje van Essence, 2 van NYC en 1tje van Gosh. :)
Ik wilde nu eigenlijk naar de kruidvat rennen voor dat pompje (onze remover is namelijk op), maar vriendlief heeft mijn pinpas nog. :+

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:31

Mooie opening DQ. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:41

Ik vind de heftigheid wel mee vallen, maar ik kan dan ook alles wel hebben door de week ;)

ChG - Icicle:

Afbeelding

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:09

Heel gaaf Anc! Denk dat die ook leuk is met een zwarte crackle erover :j