relatie 28 jaar verschil en dan ook nog je leraar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:05

Na het lezen van je berichtsgeschiedenis is het toch helemaal zo klaar als een klontje? Je zet je 'vriendin' behoorlijk
in een kwaad daglicht. Lijkt me niet echt een normale verstandhouding.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:06

Winsel:omdat ze nu begint te twijfelen? Je mag mijn mening best weten over relaties met oudere mannen, ik vind het niks.. maar als je volwassen bent.. moet je doen wat je wilt. Maar als meisje van 20 met een man van in de 40 ja, dat snap ik gewoon niet. Heb altijd het idee dat het meisje dan iets mist, en de man een lekker jong ding wil. Maargoed dat is misschien mijn oppervlakkige mening. Zou het niet accepteren als mijn vader met een meisje van mijn leeftijd kwam aanzetten. Maargoed het gaat hier niet over jou.. Ts moet doen wat ze zelf wil. Maar ik denk dat ze het beste ff een pauze kan inlassen. om te kijken wat ze ZELF wil. Met hem of zonder hem, ze is nu volwassen.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:06

Siets schreef:
mayke_ schreef:
Ik weet niet goed hoe ik me staande moet houden tegen over mijn klasgenoten omdat ze me gekwetsd hebben.
vandaag gewoon je bent niet goed bij je hoofd dat je met zo'n oude kerel hebt, hij maakt misbruik van je en al dat soort dingen komen hard aan en daardoor word ik onzeker en misschien twijfel ik dan toch wel of dit gezond is.

Ik heb een laptop van mezelf die ik meeneem dus nee het is mijn laptop.

Hoezo kunnen mijn moeder en ik niet samen een beorderijtje komen en dat hij bij ons komt wonen? Mijn moeder steunt me in alles.

Dan zit je toch ook niet met het inlog-probleem. Mij overtuig je niet eerlijk gezegd. Als je allebei je eigen laptop hebt,
kun je ook niet onder elkaars account posten lijkt me.

ja ik kan het wel zeggen maar goed ik zat op mayke haar laptop heb al zins maanden alleen mijn mobiel en zit af en toe bij me vriend of.goede.vriendin op de laptop om alles bij te werken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:07

Ik vind ook dat hij misbruik heeft gemaakt van zijn positie... Hij was de oudere, hij was de leraar, hij had beter moeten weten.... Hij heeft geluk gehad dat niemand hem heeft aangeklaagd.
Een echte heer wacht en gaat niet friemelen met minderjarige leerlingen.

Ik moet ook eerlijk zeggen bij mensen in mijn omgeving met meer dan 20 jaar verschil, het voornamelijk om jonge vrouwen gaat, die wat onzeker zijn en een echte duidelijke vaderrol hebben gemist. Kan het goed gaan? Ja zeker, ze zijn allemaal nog gelukkig samen. Maar de impact is groot op het leven. Samen oud worden is al heel lastig. Kinderen, ook een punt. Mijn vriendin heeft stiefkinderen van haar leeftijd. Nee dat is voor die kinderen alles behalve leuk...maar voor haar ook niet makkelijk.
Nu heb jij het geluk dat zijn kinderen jong zijn :j voor hun is dit normaal.

Laat je in ieder geval niet tegenhouden door anderen, het is jouw relatie, jouw liefde :) en zolang jullie gelukkig zijn, wens ik jullie natuurlijk het allerbeste toe!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:07

mayke_ schreef:
Ik weet niet goed hoe ik me staande moet houden tegen over mijn klasgenoten omdat ze me gekwetsd hebben.
vandaag gewoon je bent niet goed bij je hoofd dat je met zo'n oude kerel hebt, hij maakt misbruik van je en al dat soort dingen komen hard aan en daardoor word ik onzeker en misschien twijfel ik dan toch wel of dit gezond is.

Ik heb een laptop van mezelf die ik meeneem dus nee het is mijn laptop.

Hoezo kunnen mijn moeder en ik niet samen een beorderijtje komen en dat hij bij ons komt wonen? Mijn moeder steunt me in alles.

En terecht want hoe dit alles tot stand is gekomen is niet niet goed te praten van zijn kant, van kinderen blijf je af PUNT!
Kijk nu je volwassen bent heb ik er geen moeite mee, maar voor je 18e wel.....emotioneel zat je thuissituatie niet goed en je hebt je niet kunnen ontwikkelen en kunnen ontdekken!
Je ouders zijn daar ook in gebreke gebleven, zij hadden je een thuis moeten bieden en je moeten beschermen!
als zij dit een normale situatie vinden/vonden is er idd iets mis met de opvoeding/waarden en normen :o

Chaos

Re: relatie 28 jaar verschil en dan ook nog je leraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:08

Heb alleen gedeeltelijk pagina 1 gelezen maar is hij nou nog leraar? :P
Zou dat geen fijn idee vinden. :o Straks vind hij weer een jonger exemplaar.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:08

NienSchaap, waarom praat je zo over je vriendin in andere topics ?
Komt niet bepaalt vriendelijk over...

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:09

WinSel schreef:
Deze reactie klinkt behoorlijk of jij er ook niet achter staat wat TS doet

Nee dat doe ik ook absoluut niet dat geef ik toe maar zo goed ken ik haar niet persoonlijk want dit wist ik ook niet vanaf het begin af aan.
Na aandringen heeft ze inderdaad het topic gestart om misschien in te zien hoe iedereen erover denkt.
Ik zet haar niet in het verkeerde licht maar ook ik heb een mening.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:10

Je vriendin weet t nu pas? Lekker contact hebben jullie dan :+

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:10

Je kent haar niet zo goed persoonlijk, maar slaapt wel bij haar
Ja hoor, t wordt steeds leuker...

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:12

WinSel schreef:
NienSchaap, waarom praat je zo over je vriendin in andere topics ?
Komt niet bepaalt vriendelijk over...

Denk je dat ik er blij mee ben dat ik er nu ook raar voor aangekeken word alsof ik met een leraar ga enzo.
Kreeg een pb met antwoord dat mijn leraar vriend er op de foto niet uitzag als een 48 jarige man.

Ja ik bedoel te zeggen als je dit van vriendinnen niet weet kan ik het niet persoonlijk noemen! Jij wel dan?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:13

Sry maar ik vind het allemaal een beetje ongeloofwaardig worden....

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:14

Ooit al eens gehoord van iets verzinnen? Dit verhaal lijkt me gewoon erg sterk en ik geloof niet dat het waar is.
Ik lees hier nergens dat mensen denken dat het jouw situatie zou zijn...

mayke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 22:16

Nien waarom?.

Nou ja laat ook maar nu ineens is het zo en dan weer dat.
Ik wou alleen mijn verhaal kwijt.
Laat maar ik houd me hier over nu maar stil want er komen nare berichten binnen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:17

Ik vraag ook altijd wat via een forum aan mijn vriendinnen wanneer ik bij ze logeer.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:18

Authentic schreef:
Ik vraag ook altijd wat via een forum aan mijn vriendinnen wanneer ik bij ze logeer.

En al helemaal als ik ze via internet heb ontmoet :j.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:18

Waarom nu opeens je verhaal kwijt willen na al die jaren
Je zegt dat je nu gelukkig bent met hem en de kinderen
Waarom wil je hier dan om meningen vragen ?
Als je gelukkig bent, wat kan jou anderen dan schelen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:19

Daar ben ik het wel mee eens... Ergens knaagt er misschien toch iets dat dit niet helemaal klopt wat hij gedaan heeft...
Leraar blijft van de leerlingen af. Ik vind dat al geen gezonde basis van een relatie...

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:20

Nee het staat hier ook niet maar krijg pbtjes over dit en spijt me zeer maar dit is niet mijn probleem.

Mayke je bent een super meid maar ik stel het niet op prijs dat er nu negatief ook richting gedaan over dat het verzonnen is dat ik jou account als SA account gebruik enzo.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:21

tsjah, over 12 jaar is hij 60 en ben jij een vitale jonge vrouw met wellicht een kinderwens..ik geloof niet in zulke relaties, je hebt het niet over een leeftijdsverschil, maar een generatiekloof

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:21

Siets schreef:
Authentic schreef:

Zij reageren ook altijd terug via dat internetforum, omdat het veel praktischer is om te communiceren via internet ook al zit je bij diegene in huis. Is echt ontzettend 2012 wacht maar nog even en iedereen doet het.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:23

Siets schreef:
Authentic schreef:

Ga daar lekker over zeiken als je via bokt, hyves, facebook of eennandere forum site vriendschappen sluit.
Spreek je elkaar veel via msn of zoals op bokt persoonlijke berichten en bouw je een soort van band op.
Als je dan misschien maar 2 keer per jaar afspreekt omdat de afstand groot is ja dan blijf je slapen is dat raar?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:24

Maar waarom dan vragen stellen aan elkaar in dit topic terwijl je bij elkaar bent :?

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:28

Dit is zooooooooooo typerend aan Bokt..
Er gaat iets mis en iedereen springt er bovenop.. Leuk toch, ruzie maken?!
Wat een wantrouwen bestaat er toch onder de mensen dezer dagen.

Om terug te komen op het verhaal; Ik ga akkoord met wat 3/4e hier al gezegd heeft.
Als leraar was het zijn verantwoordelijkheid om niets te laten bloeien tussen jullie twee. Zeker niet als je nog minderjarig bent. Moest je mijn dochter zijn, ik had met een geweer voor zn deur gestaan denk ik.
Maar goed, je bent ouder en wijzer nu. Het leeftijdsverschil is nu ook zo 'groot' niet meer.
Dat jij gelukkig bent met hem, dat is het belangrijkste.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:29

ja dat pbtje sturen snap ik ook niet helemaal.. dat mensen er blijkbaar zo opin gaan dat ze via pb nog ff hun mening moeten laten weten.. mja