Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siets schreef:mayke_ schreef:Ik weet niet goed hoe ik me staande moet houden tegen over mijn klasgenoten omdat ze me gekwetsd hebben.
vandaag gewoon je bent niet goed bij je hoofd dat je met zo'n oude kerel hebt, hij maakt misbruik van je en al dat soort dingen komen hard aan en daardoor word ik onzeker en misschien twijfel ik dan toch wel of dit gezond is.
Ik heb een laptop van mezelf die ik meeneem dus nee het is mijn laptop.
Hoezo kunnen mijn moeder en ik niet samen een beorderijtje komen en dat hij bij ons komt wonen? Mijn moeder steunt me in alles.
Dan zit je toch ook niet met het inlog-probleem. Mij overtuig je niet eerlijk gezegd. Als je allebei je eigen laptop hebt,
kun je ook niet onder elkaars account posten lijkt me.
voor hun is dit normaal.
en zolang jullie gelukkig zijn, wens ik jullie natuurlijk het allerbeste toe! mayke_ schreef:Ik weet niet goed hoe ik me staande moet houden tegen over mijn klasgenoten omdat ze me gekwetsd hebben.
vandaag gewoon je bent niet goed bij je hoofd dat je met zo'n oude kerel hebt, hij maakt misbruik van je en al dat soort dingen komen hard aan en daardoor word ik onzeker en misschien twijfel ik dan toch wel of dit gezond is.
Ik heb een laptop van mezelf die ik meeneem dus nee het is mijn laptop.
Hoezo kunnen mijn moeder en ik niet samen een beorderijtje komen en dat hij bij ons komt wonen? Mijn moeder steunt me in alles.

Straks vind hij weer een jonger exemplaar. WinSel schreef:Deze reactie klinkt behoorlijk of jij er ook niet achter staat wat TS doet
WinSel schreef:NienSchaap, waarom praat je zo over je vriendin in andere topics ?
Komt niet bepaalt vriendelijk over...

Siets schreef:Authentic schreef:Ik vraag ook altijd wat via een forum aan mijn vriendinnen wanneer ik bij ze logeer.
En al helemaal als ik ze via internet heb ontmoet.
Siets schreef:Authentic schreef:Ik vraag ook altijd wat via een forum aan mijn vriendinnen wanneer ik bij ze logeer.
En al helemaal als ik ze via internet heb ontmoet.