Ik was een keer in de krokusvakantie in een zwembad met mijn vriend, wij waren de enige jonge volwassenen daar.. vol met kinderen en seksloze-moeders. Maar die hebben het dan jongetjeshaar-kort, vormloos en bijna allemaal hadden deze vrouwen ongeschoren oksels en benen....brrrrrr!
Ik voelde mij dan ook heel erg bekeken door seksloze-vaders met te kleine Speedo's aan
Het kan misschien generaliserend overkomen, maar heel veel vrouwen gaan nadat ze kinderen hebben gehad niks meer aan hun uiterlijk doen en verslonzen. Waarom? waarom geen moeite meer doen voor je man?
Mijn moeder had altijd prachtig lang haar toen ik een klein meisje was, echt heel lang en dat stond haar uitstekend! En mijn moeder zag er altijd verzorgd uit.. ik mag hopen dat ik haar genen heb geërfd! Nu heeft ze het nog niet jongetjes-haar kort hoor, maar wel haar lange haren er af laten knippen beetje bij beetje want na je 40e nog met een meter lang haar? Dat ziet er idd wanhopig uit

Maar ik wens mijn zebrastrepen dan ook niet tentoon te stellen aan de wereld, daar voel ik me helemaal niet lekker bij! EN niet lekker in je vel = per definitie niet sexy 
. Plots vroegen ze wèl 'hé heb jij je haren geknipt? Wat mooi!', en plots kreeg ik wel aandacht van jongens. Tegenwoordig heb ik ze wel weer lang vaak gaat het "compliment" niet verder dan 'je haren zijn wel lang geworden hé'