Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Colway schreef:ohhhhh goed idee om zoiets door de yoghurt te doen (nooit bedacht) Ik ben gek op noten/zaden maar weet nooit zo goed hoe dat in te passen in mn eetpatroon....
(wel heel gezond wat erin zit) Muesli eet ik sowieso wel, al ben ik gekker op cruesli (maar ja dat staat weer stijd van de suiker) 
boooo schreef:Ik ook niet. Ik kom op 1 stuk fruit en zo'n 1 liter vocht![]()
Groente niet veel gok ik
Colway schreef:1 liter vocht? Jeetje krijg je dan geen hoofdpijn? Ik drink denk ik aal water/thee en limonade zo'n 2,5 liter, mijn enige slechte gewoonte is dagelijks rode wijn...dat zou naar de weekenden moeten, maar ja
Morrie schreef:per week red ik dat net, per dag niet, ik kook nooit en ik hou niet van groente *brrr* fruit neem ik meestal wel mee naar mijn werk en dan eet mijn collega het op
Sita_ schreef:Ik kom niet aan mijn 2 ons groenten dagelijks, gewoon omdat ik het niet op krijg in combi met mijn aardappelen en vlees..Wel eet ik elke dag fruit en eet zowiezo altijd bij de lunch iets van sla en komkommer. Hetzij apart in een bakje op op mijn broodje..
Drinken kom ik ook wel aan, ik hang altijd onder de kraan
Noten/zaden eet ik ook wel eens, niet dagelijks trouwens, maar wel met regelmaat.

kan bij veel gerechten...
boooo schreef:Colway schreef:1 liter vocht? Jeetje krijg je dan geen hoofdpijn? Ik drink denk ik aal water/thee en limonade zo'n 2,5 liter, mijn enige slechte gewoonte is dagelijks rode wijn...dat zou naar de weekenden moeten, maar ja
Ik drink een half glaasje water 's ochtends, tussen 9 en 3 een halve liter limonade, als ik thuis kom 1 glas limonade en 's avonds nog 1 of 2 glazen.
)

)Jolienn schreef:Waarom rekenen zoveel mensen aardappelen bij groenten? Aardappels zijn zetmeel, geen groente...
Fiffill schreef:Sita_ schreef:Ik kom niet aan mijn 2 ons groenten dagelijks, gewoon omdat ik het niet op krijg in combi met mijn aardappelen en vlees..Wel eet ik elke dag fruit en eet zowiezo altijd bij de lunch iets van sla en komkommer. Hetzij apart in een bakje op op mijn broodje..
Drinken kom ik ook wel aan, ik hang altijd onder de kraan
Noten/zaden eet ik ook wel eens, niet dagelijks trouwens, maar wel met regelmaat.
Waarom verdeel je het dan niet gewoon beter, minder aardappelen/vlees, meer groente?
Ik ben een erg kleine eter qua warm eten, ik eet 3 kleine aardappeltjes, 2 scheppen groente en 50 tot 70 gram vlees..
Colway schreef:Ik eet nog minder dan, ik eet vaak of groenten en vlees of groenten en aardappelen en vaak niet alle 3 bij elkaar....dat vind ik too much
Dan neem ik wel weer extra groentes, maar 200 gram is daarom nog steeds een hele berg.