Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:54

Doosjes, xenos & blokker. :j Kan ook hema zijn..
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 01-11-11 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:55

lesilla schreef:
aah catrice heeft geen zwart :=

Zijn er nog aanraders van zwart die jullie hebben. Liefst zoals black satin

Ik heb wel afraders: etos quick dry (zo'n heel klein flesje, dekt voor geen meter :n) en de zwarte stampy polish van Essence komt er wel mooi op, maar chipt ontzettend snel (is natuurlijk ook bedoeld om te stempelen eigenlijk)

Draag nu deze van Catrice, die vind ik wel erg fijn (zit wel een glittertje in)
Afbeelding

tante_trien

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:55

Eigenlijk wel suf dat een goede zwart zo lastig te vinden is..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:57

Inderdaad! Die van catrice is wel mooi, voor de prijs neem ik de glitters erbij. Maar hij staat op de website niet bij de collectie? Dus vrees ervoor

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:58

Hij heet "I wear my sunglasses at night" :) Heb hem redelijk recent gekocht, dus neem aan dat hij nog wel gewoon in de winkel ligt!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:58

Ik heb een zwarte van de Kiko, die is ook echt goed. Na één laagje dekt hij al maar ik doe er wel twee op, gewoon voor de zekerheid :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:59

Die heb ik zaterdag nog in de winkel gezien, volgens mij is die er gewoon nog hoor.

Heb hem niet gekocht omdat ik ook al Lubu heels heb en dat lijkt mij te veel op elkaar.
Vind hem wel heel mooi.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:04

Zwart van de Action (Max) is ook gewoon goed hoor ;)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:20

dit is echt zoooo tof! *\o/*

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:23

hahaha mummie :)) gaaf!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:23

Zo heb weer bijgelezen! Zie weer vanalles voorbij komen! Hoop morgen middag echt even de stad in te kunnen..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:27

Vind ik echt vreselijk! haha

Ben eruit ga mezelf gewoon verwennen met de chanel. Heb het verdient na de examens :P En ging sowieso gek doen en heel mijn weekloon in één keer opdoen :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:29

Die mummy-nagels zijn echt gaaf, en die bewegende oogjes zijn echt geniaal!
Ga me toch maar eens wagen aan die water-marble.. Nu alleen nog een geschikte nagellak en kleurencombinatie bedenken..
Iemand suggesties?

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:42

Ik heb laatst water marble gedaan met iron mermaiden en plum play with me, en de keer ervoor met raspberry fields forever en sand francisco. Vond alleen bij die laatste 2 het contrast een beetje weinig, dus van veraf zag je het amper

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:46

Hee Anca.. Pssstt... *\o/* *\o/*
Ze zijn binnen!!! Whoehoee! Gooi die van jou vanmiddag op de post! Dit keer in het doosje, want die was vorige keer helemaal aan gort, nu niet :+.
Beide keren duurde het van bestellen tot op de mat precies 1 week en 1 dag. Ze versturen het de dag na bestellen en dan duurt het een week.
Ik vind het een echte aanrader :j. (vooral gezien er zelfs mensen zijn die nog langer op een bestelling vanuit NL moeten wachten ;) )

Voor de geinteresseerden over transdesign, maar die toch een beetje zitten te twijfelen of dat wel helemaal goed komt: ik bedacht me dat ik net zo goed wel even wat foto's van de verpakking kon maken.
Dit is de tweede bestelling van ons, beide keren waren de lakjes zo netjes verpakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:48

Zo.. Nu even bijlezen, jullie zijn hard gegaan!

Gaaf die mummie-nagels! Lijkt me alleen wel een hels karwei zeg!

Zonde dat je dekbed heeft meegenoten van je Lubu Heels. Is-ie zo lastig om op te brengen?

Water Marble vind ik ook wel gaaf, maar ik ben echt een gigantische zeikerd, ik zou dan alle vingers hetzelfde patroontje willen. Maar gezien mijn geduld niet zo best samengaat met het zeikerige :'), begin ik er maar gewoon niet aan hahah!

Gave nail artjes ook op een paar pagina's terug. Die bij had ik ook ergens voorbij zien komen: erg gaaf voor in de lente/zomer!

Ik was ook al een tijdje op zoek naar zwart, maar die hadden ze nergens. Sinds vorige week heeft Essence Black is Back, die is op zich wel okee. Niet heel fijn, vind 'm wat dikkig, maar hij dekt vrij aardig en droogt ook wel prima. Verder had ik 'm ook van Rimmel gezien. Ik had (omdat ze die actie hadden :+) die van essence meegenomen, maar ga denk ik toch maar terug voor een andere (of ik bestel 'm van china glaze), want vind 'm prima voor kleine stukjes, maar bij hele nagels komt die lak echt wat tekort. Zoals helaas allemaal van essence. Heb echt een beetje spijt van die aankopen van vorige week haha. Vind ze heel leuk qua kleurtjes hoor, daar niet van, maar de lak is echt rot. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik die van Catrice zo langzamerhand wel begin te waarderen, ondanks het te brede kwastje :D. Ik had blijkbaar gewoon een handigheidje nodig om ze netjes erop te krijgen (denk ik).
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 01-11-11 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:50

Die mummy is echt fantastisch _O-

Ik vind de lakjes van China Glaze en Catrice erg geschikt voor water marble. :j

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:50

Dat ziet er inderdaad goed uit! Goed stevig ingepakt.
Enne, welke lakjes heb(ben) je/jullie besteld?
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 01-11-11 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:55

Zouden jullie die mummie echt dragen en zo lang brrrr :=

yv ik ben jaloers!

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:57

Yv hoeveel waren jullie kwijt aan verzendkosten?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:00

Dames, misschien kunnen jullie me helpen!
Ik heb ook een hele collectie[Nou ja in tegenstelling tot jullie is het niks] nagellakjes en wil ze graag op! Maar mijn nagels splijten dankzij mijn kassawerkzaamheden.. ;( Echt het bovenste laagje nagel laat wat los en daar komt lucht onder en dat druk je er zo af. Zo krijg ik allemaal gebrokkelde nagels. Ik heb al een nagelverharder, nagelrescue gebruikt. Ook een nagelbadje werkt niet. Gebruik altijd netjes een basecoat en een topcoat. Maar mijn nagels gaan er door de munten aan denk ik.
Iemand dé tip om dit te voorkomen?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:02

Ik was jullie kwijt |(

Heb nu terug Movie Star van essence op :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:09

Besteld bij transdesign.com, dus uit Amerika.
Klantenservice is prima, áls je in je achterhoofd houdt dat er tijdsverschil inzit en dat het daarom soms wat langer duurt voordat ze antwoord geven :D. Verzendkosten waren 20 dollar (flat rate box), dus 10 dollar pp. Hier komen nog wel de verzendkosten in NL bij, maar die doen we samsam, anders is het niet leuk meer. Het beste is toch denk ik wel om in je eentje te bestellen, of met een vriendin (of bokker, tante, etc.) die bij je in de buurt woont oid, want dan heb je die NL verzendkosten natuurlijk niet.
Al met al, ik vind het een fijne webshop met veel keus en vrij vlotte verzending én de verzendkosten relatief laag. Al met al ben je ongeveer 35 euro kwijt (incl verzenden) voor 9 lakjes.

Kleurtjes van mij:
Blue Years Eve
Wagon Trail
Secrets
Tinsel Town

En de andere 5 (hoop dat ik het goed zeg, want heb de dood net weer ingepakt :') ):
Blue Iguana
Cowgirl Up
Icicle
108 Degrees
Tantalize Me

Ik ben óntzettend benieuwd naar Blue Iguana, die ziet er in het flesje echt amazing uit!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:11

lesilla schreef:
Zouden jullie die mummie echt dragen en zo lang brrrr :=

Nee, nooit :D maar vind ze wel vet om te zien :j
Zou trouwens het geduld ook niet hebben om het te maken :n

Yv: tof!

Ellee: ik heb geen idee, sorry :n Heb er zelf ook last van helaas..
Las hier wel in het topic dat er iemand zweert bij Herome nagelverhardkuur, en dan 14 dagen gebruiken

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:16

Leuke kleurtjes Yv_ en Anc!
Zat net op die site te kijken, en het scheelt wel veel qua prijs met de prijs die je in NL betaald! Ga daar maar eens uitgebreid rondneuzen naar leuke kleurtjes. :)

Sorry Ellee, heb echt geen idee.. Heb wel de nagelverharder van Herôme, maar gebruik 'm eigenlijk nooit..

En die mummie-nagels, ik zou 't wel dragen, maar dan wel voor één dag. Langer blijven ze denk ik niet mooi (oogjes die eraf vallen enzo).
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 01-11-11 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt