Kan ook hema zijn.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lesilla schreef:aah catrice heeft geen zwart
Zijn er nog aanraders van zwart die jullie hebben. Liefst zoals black satin
) en de zwarte stampy polish van Essence komt er wel mooi op, maar chipt ontzettend snel (is natuurlijk ook bedoeld om te stempelen eigenlijk)

Heb hem redelijk recent gekocht, dus neem aan dat hij nog wel gewoon in de winkel ligt!
. 
gaaf!
En ging sowieso gek doen en heel mijn weekloon in één keer opdoen
.
. (vooral gezien er zelfs mensen zijn die nog langer op een bestelling vanuit NL moeten wachten
)

, begin ik er maar gewoon niet aan hahah!
) die van essence meegenomen, maar ga denk ik toch maar terug voor een andere (of ik bestel 'm van china glaze), want vind 'm prima voor kleine stukjes, maar bij hele nagels komt die lak echt wat tekort. Zoals helaas allemaal van essence. Heb echt een beetje spijt van die aankopen van vorige week haha. Vind ze heel leuk qua kleurtjes hoor, daar niet van, maar de lak is echt rot. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik die van Catrice zo langzamerhand wel begin te waarderen, ondanks het te brede kwastje
. Ik had blijkbaar gewoon een handigheidje nodig om ze netjes erop te krijgen (denk ik). 
Echt het bovenste laagje nagel laat wat los en daar komt lucht onder en dat druk je er zo af. Zo krijg ik allemaal gebrokkelde nagels. Ik heb al een nagelverharder, nagelrescue gebruikt. Ook een nagelbadje werkt niet. Gebruik altijd netjes een basecoat en een topcoat. Maar mijn nagels gaan er door de munten aan denk ik.
. Verzendkosten waren 20 dollar (flat rate box), dus 10 dollar pp. Hier komen nog wel de verzendkosten in NL bij, maar die doen we samsam, anders is het niet leuk meer. Het beste is toch denk ik wel om in je eentje te bestellen, of met een vriendin (of bokker, tante, etc.) die bij je in de buurt woont oid, want dan heb je die NL verzendkosten natuurlijk niet.
):
lesilla schreef:Zouden jullie die mummie echt dragen en zo lang brrrr
maar vind ze wel vet om te zien

Heb er zelf ook last van helaas..