Oja, ik douche altijd savonds. Heb echt een hekel aan sochtends douchen want dan heb ik het gevoel dat ik weer in slaap val van dat warme water
en elke keer een andere handdoek. Nooit 2 keer dezelfde. Dat vind ik zo vies! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
en elke keer een andere handdoek. Nooit 2 keer dezelfde. Dat vind ik zo vies!
Sindsdien douche ik ook niet lang meer, kan er echt heel slecht tegen blijkbaar.
)
En een overbezorgde vader die dacht dat ik dood ging. Moeders wist wel beter gelukkig, ze is alleen maar flauw gevallen
Vjestagirl schreef:Rebeccaa schreef:Gadver..
Wat is daar vies aan?

Vjestagirl schreef:Maar hoe vies van jezelf kan en wil je zijn? Wissel je je beddengoed dan ook iedere dag? Of ieder uur? Moet je eens zien wat er daar aan huidvet en huidschilfers in zit. En je kleren? Je vloerkleed en je jas?

En het waterverbruik was dit jaar afgenomen dus ik heb toch zuinig gedaan
LisaaBloem schreef:Mijn standaard douche-rituelen zijn:
-Elke minuut draai ik de temperatuur iets warmer
-Ik was altijd 2 x mijn haren, 1 keer anti-roos, 1x- care&repair en daarna nog heel veel creme-spoeling erin
-De creme-spoeling spoel ik nooit helemaal uit, had het ooit ergens gelezen dat dat fijner is en het is ook echt zo
-Ik douche het liefste 's-morgens, als ik met nat haar naar bed ga heb ik de volgende ochtend namelijk ontembaar haar![]()
-Ik kan ook echt rustig een kwartier staan staren onder de warme douche

Douchen op lichaamstemperatuur houdt me niet warm. Ik heb het sowieso heel snel koud.
Citaat:Ik wissel mijn beddengoed iedere twee dagen (en douche meteen na het slapen), kleding draag ik maar één dag, hooguit twee, heb parket maar mijn bank zuig ik een paar keer per week, en mijn jassen gaan met regelmaat naar de stomerij.
Dus dat is een behoorlijk goede schatting van je.
Ben misschien ook wel een beetje overdreven in dit soort dingen, maar kan daar gewoon slecht tegen. (:
Ansie schreef:Zijn er hier ook mensen die hun tanden poetsen onder de douche? Heb wel eens gehoord dat mensen dat doen en ik vind het raar.. daar heb je toch een wasbak voor?![]()
Verder heb ik wel dat ik wat haren verlies tijdens het wassen van m'n haar. Omdat ik niet wil dat het putje verstopt raakt (heb lang haar), 'plak' ik het aan de muur.. vervolgens vergeet ik het eraf te halen. Gaat m'n vriend douchen: 'Angelaaaaaa, er hangen haren aan de muur! Haal WEG!!
Oeps..hahah
Rebeccaa schreef:Het is dat m'n vader het echt niet goed zou vinden, maar ik zou toch ook net als JuliaMaria het liefste om de dag m'n bed verschonen.. dit gaat later dan ook zeker gebeuren! Niks zo lekkers als een fris bed. Paardenjas maar 1x per jaar in de was!? Gewone winterjas al 4 jaar niet? Jeetje..
) Rebeccaa schreef:Een paardenjas gaat ontzettend stinken
JuliaMaria schreef:Ik wissel mijn beddengoed iedere twee dagen (en douche meteen na het slapen), kleding draag ik maar één dag, hooguit twee, heb parket maar mijn bank zuig ik een paar keer per week, en mijn jassen gaan met regelmaat naar de stomerij.
.
Echt langer dan een week ligt het er nooit op. Dat vind ik zo vies. Zomers wil ik nog wel eens 2x in de week verschonen.
. Die paarden zien echt niet of ie vies is of niet
. En na 1x dragen is die wasmachineschoongeur er alweer af. vibabu schreef:Ik krijg elke week een schoon bedje. Vind het echt niet lekkerder liggen dan een bed waar ik al een dag in gelegen heb. Juist de 2e dag vind ik het veel lekkerder liggenEcht langer dan een week ligt het er nooit op. Dat vind ik zo vies. Zomers wil ik nog wel eens 2x in de week verschonen.
M'n paardenjas gaat ook meestal maar 1 a 2x per jaar in de was en altijd voordat ie de kast in gaat. Die paarden zien echt niet of ie vies is of niet
. En na 1x dragen is die wasmachineschoongeur er alweer af.
.