Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Als je het geld had, zou je dan wat aan je laten doen?

Ja: Borsten vergroten
104 (20%)
Ja: Borsten verkleinen
18 (3%)
Ja: Liposuctie
85 (16%)
Ja: Buikwandcorrectie/huidcorrectie (bijv. na hevig afvallen)
52 (10%)
Ja: Verjonging in het gezicht (botox, facelift)
26 (5%)
Ja: In het gezicht (nosejob, lippen opspuiten etc)
55 (10%)
Nee
169 (33%)

Totaal aantal stemmen: 509

hoofdstel2

Re: Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:48

Ik zou wel alle haargroei waar ik toch niks aan heb en zelf altijd wegscheer wel weg willen laten laseren. En een borstvergroting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:51

Wat ik me meestal afvraag, is het echt voor jezelf, of hoop je dat anderen je anders gaan zien? Waarom niet tevreden zijn met je eigen lijf? Ik denk dat acceptatie heel belangrijk is. Je kunt geen geluk kopen met mooie borsten of een smallere neus.

Ik snap het wel als je na hevig afvallen een correctie doet, dat zie ik al een medische ingreep, maar iets aan jezelf veranderen wat niet uitsporing 'anders' is, nee dat vind ik zonde.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-10-11 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:53

Joolien schreef:
Je kunt geen geluk kopen met mooie borsten.

Nee, maar je kunt er wel gelukkiger door worden denk ik :D Ik was altijd enorm trots op mijn borsten, maar een kind krijgen doet heel wat nare dingen met borsten... zou het fijn vinden om ze op te laten trekken, maar heb het geld er niet voor (en er ook niet voor over). Maar ALS ik iets aan mezelf zou laten doen, dan is het puur voor mezelf.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:54

Ik snap die opmerkingen nooit. Je trekt toch ook geen jutte zak aan als trui?? Waarom zou je dan als je zelf het mooier vindt niet iets mogen laten doen... Waarom is het altijd in de trant van: je doet het voor een ander?

Edit:

We gaan toch ook naar de kapper, we laten onze tanden recht zetten.....en dat is wel 'normaal'.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:55

Ik weet niet of ik het echt zou doen, maar ik kan wel wat dingetjes bedenken die verbetering kunnen gebruiken :P

Enne, je kunt wel ongelukkig worden van lelijke borsten.... Of andere punten waar je jezelf heel onzeker oer voelt...

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:01

Ik zou me best wel willen laten "opknappen" hoor :P

Zoiezo zou ik voor liposuctie kiezen (buik,billen,benen), met eventueel een buikwandcorrectie zodat alles weer strak zit. Verder haar weg laseren, en facings op mijn tanden zodat de spleet tussen mijn voortanden weg is. Voor de rest ben ik wel tevreden.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:04

Ik zou best wel een cupmaatje groter willen :j Niet voor mijn vriend, maar voor mezelf :j

Het is niet dat ik er nu niet gelukkig mee ben, maar als het zou kunnen zou ik er toch nog eens heel goed overna denken :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:14

Angeliekje schreef:
facings op mijn tanden zodat de spleet tussen mijn voortanden weg is.

Dat heb ik eind vorig jaar laten doen, werd nog vergoed door de verzekering... mijn rechtertand was een stuk afgesleten en er zaten spleetjes, dat is allemaal heel mooi weggewerkt, echt blij weer met mijn gebit. Maar zou wel 'grotere' facings willen, wat 'langere' tanden :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:18

Barbabientje schreef:
Ik zou best wel een cupmaatje groter willen :j Niet voor mijn vriend, maar voor mezelf :j

Het is niet dat ik er nu niet gelukkig mee ben, maar als het zou kunnen zou ik er toch nog eens heel goed overna denken :j

Hier hetzelfde. Heb echt een kleine cup en ook nog een aardig verschil in grootte. Het is niet in verhouding met mijn lichaam, ik ben lang, lange benen en brede schouders. En plat. Bikini's passen zelden (en daarnaast zie je dan ook goed dat ze ongelijk zijn), BH's kopen is een drama, BH's dragen ook want ze staan altijd een beetje open (wat overigens goed op te lossen is met één of twee hemdjes onder mijn bovenkleding). Ik zou het zo doen als ik de kans had. Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, accepteer mijn lichaam zoals het is en ben blij dat alles goed werkt, maar ik zou mijn lichaam veel mooier in verhouding vinden als ik een cupmaatje groter zou hebben.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:34

Angeliekje: In Belgie doen ze dit ook, dan zijn de facings alleen van ander materiaal en ongeveer 1/10e van de prijs in NL !.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:18

Ik zou erg graag een buikwandcorrectie willen. :j
Ben moeder en ook nog eens flink afgevallen maar mijn buik word niet meer strak....
Dus bikini ofzo doe ik niet meer aan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:21

Als ik geld had zou ik graag facings willen. Mijn gebit is gezond en recht, maar toch vind ik mijn tanden niet zo mooi. En haar laten weglaseren lijkt me ook wel wat. Verder ben ik best tevreden.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:25

Ik heb om medische redenen 2 liposucties gehad van mijn benen.
En ik ben nu vanuit een 2nd opninion bezig voor een 3e en een 4e.
Als ik het niet zou hoeven, zou ik het nooit meer doen.
Ja, het uiterlijk is er een stuk op vooruit gegaan. Maar de pijn, de fouten die zijn gemaakt, de risico's die je loopt... Ik heb het er niet voor over :n
Zelfs niet als ik het geld zou hebben.
Dan maar wat minder knap, maar wel een gezond en goed functionerend lichaam.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:27

Ja hoor. Ik heb dit jaar mijn oogleden laten liften, met name omdat ik er veel last van had. Voor de rest heb ik geen dingen die me erg storen, maar mocht er in de toekomst iets ontstaan waar ik niet happy mee ben, dan zou ik niet twijfelen en vrolijk weer naar de plastisch chirurg gaan. Ik heb daar geen problemen mee. Vind het absoluut niet mooi als mensen een onnatuurlijk uiterlijk krijgen door plastische chirurgie, maar bepaalde 'aanpassingen' kan ik me heel goed voorstellen.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:40

Fijn gevoel is dat he Roxx, stukkie lichter daarboven.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:43

Ik zou niks laten doen, kan me echt niet bedenken wat er mis is met mijn lichaam.

Het is helemaal niet dat ik er zo zelfverzekerd en trots over ben, maar er is ook niks zodanig 'mislukt' dat het de moeite is om het door een plastische ingreep te laten verwijderen/veranderen.

Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven niet begrijpen.
Hoe kan je je nou vrouwelijker/mooier voelen met iets dat eigenlijk helemaal niet van jou is????

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:45

Ik zou, als de operatie gegarandeerd goed zou gaan, wel een borstvergroting en liposuctie op buik en benen willen doen...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:46

Ik zou niet in mezelf laten snijden..
Ik ben zo op de wereld gekomen dus zo laat ik alles, mijn neus vind ik wel te groot maar laat hem lekker zitten :')
Het enige wat ik wel zou laten doen is de haartjes op mijn gezicht laten laseren..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 11:48

daNiielle_ schreef:
Ik zou niks laten doen, kan me echt niet bedenken wat er mis is met mijn lichaam.

Het is helemaal niet dat ik er zo zelfverzekerd en trots over ben, maar er is ook niks zodanig 'mislukt' dat het de moeite is om het door een plastische ingreep te laten verwijderen/veranderen.

Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven niet begrijpen.
Hoe kan je je nou vrouwelijker/mooier voelen met iets dat eigenlijk helemaal niet van jou is????

Je hebt er toch voor betaald, dan is t van jou :D
Een pushup bh vinden de meeste vrouwen toch ook een goede uitvinding. Ik vind m'n borsten er dan ook veel beter uitzien en ben er dan ook trotser op terwijl de vulling in de bh ook niet van mezelf is ;)

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:50

als ik geld genoeg zou hebben zou ik een voetverkleining laten doen. Vind mijn maat 41/42 echt verschrikkelijk en heel groot ben ik ook niet dus het is niet in verhouding. Geloof wel dat dat een behoorlijk pijnlijke ingreep is..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:51

Ik weet het niet :n Vroeger zei ik altijd van niet. Vond mijn lichaam mooi. Grotere borsten had ik best gewild, maar waren geen must :+

Nu na de bevalling heb ik wel wat dingetjes. Alleen het is pas 7 weken geleden, dus kan best dat het allemaal weer wordt zoals eerst :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:52

Ik vind een push-up, of bijvoorbeeld een correctie hemd/ondergoed wel wat anders.
In mijn ogen is een borstvergroting ' pronken met andermans veren. '

Maar dat is voor iedereen anders dus ik wil er ook helemaal geen discussie over aan gaan. :)
Begrijp uberhaupt niet waarom de vrouw alles kleiner moet hebben, behalve de borsten. Grote borsten zijn helemaal niet practisch. :=

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:53

Ik wel, een liposuctie of vetschort verwijdering en daarna een buikwandcorrectie en losse huidverwijdercorrectie :P

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:55

:j Mijn neus zou wel een verbouwing kunnen gebruiken.
Als ik het geld heb doe ik het ook.
Vind PC Prima, zolang je maar niet doorslaat en een 2e Marijke Helwegen word. dat is gewoon zonde :o :P

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:59

Ik zou graag een maatje groter van borsten willen..
Niet omdat iemand in mijn omgeving het wilt, maar omdat ik dat mooier vind staan.. (ik ben 187 cm en heb een kleine Bcup)
Maar ik zou het echt inderdaad alleen doen als ik geld zat had... Dus mocht het er nooit vankomen, vind ik dat ook niet erg, ikheb een vriend die me zo goed vind, dus wat is dan eigenlijk mijn probleem ;) Maarja.. gaat gewoon om eigen gevoel en waar ik zelf waarde aan hecht..