deed toen nog de opleiding helpende welzijn en ik moest van sochtends 8 u tot 5 u dus op mn stage zijn en dingen
had daarvoor nog nooit gewerkt

Op een gegeven moment toch naar het ziekenhuis bloed prikken en ja hoor ik had pfeiffer
Er word gezegt dat je pfeiffer krijgt als je jezelf overwerkt of onder veel spanning en zorgen sta door bv gezin school
en ik geloof daar ook echt in .. Ik wilde graag dat diploma en ben over mn eigen grenzen gegaan heb niet naar mn lichaam geluisterd.
2006 nog een keer pfeiffer gehad tja heel erg dom weer volop op mn stage en werken gestort weer niet naar mn lichaam geluisterd.
Na de 2 keer pfeiffer heb ik eigenlijk nooit meer de energie terug gekregen die ik had en tot op vandaag bijna 6 jaar later heb ik er nog steeds last van... Ik vermoed eigenlijk dat dat ik gewoon chronisch vermoeid ben maar dat word binnenkort ook nog onderzocht

En wat heb ik eraan overgehouden aan al dat werken en stage ? Niks geen diploma in elk geval kon natuurlijk niet meer verder gaan met de stage toen ik pfeifer kreeg dus was gelijk einde oefening..