wij zitten bij menzis,nog nooit problemen mee gehad,loop vanaf mn geboorte af al bij het ZK voor mn scoliose. tandarts hoef ik ook nooit voor te schieten (wat mn man wel moest). hoe het volgend jaar gaat mbt tandarts weet ik niet.
Ik zit bij FBTO te kijken. Maar lees ik het nou goed? Ik ga elk jaar in maart naar de tandarts, dus als ik alleen in maart de tandarts aanvullend erbij doe, dan krijg ik de kleine handelingen vergoed?
Asjemenou, ik bereken die verzekering, en dan kom ik 2 euro duurder uit dan CZ. Maar wel onbeperkt fysio. Weet niet waar jij gekeken heb, of ik blondt ben
Hoezo? Ik heb geen idee hoe duur CZ is hoor, misschien vind ik die ook wel duur.
Ik wil gewoon een basisverzekering zonder iets extra`s, maar ik wil wel zelf mijn zorgaanbieders kunnen kiezen, en gewoon een herhaalrecept bij de apotheek kunnen halen. Dan zijn er veel verzekeringen die een stukje goedkoper zijn dan die in de link, vandaar mijn mening dat ik hem vrij duur vind.
Mensen hou er rekening mee dat de regering met ingang van 2012 reumatische aandoeningen van de chronische lijst heeft geschrapt.
Ik heb een machtiging fysiotherapie chronisch zieken (ziekte van Lyme) maar die valt onder de reumatoïde artriden. Dus hoppa... geen fysiotherapie meer uit de basisverzekering. En mijn aanvullende pakket betaalt maar 12 zittingen per jaar (ik ga iedere week en doe ik dat niet, dan kan ik niet meer lopen). Dus ik MOET naar een andere verzekering met veel/onbeperkt fysiotherapie. Dit geldt dus ook voor alle reumapatienten bijvoorbeeld.