Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tafje schreef:Natuurlijk wil ik mensen helpen maar niet ook ten gunste van de vette bankrekening van bestuurders. Er is nog geen tekort. En als er een tekort dreigt te komen hoop ik dat er een signaal naar Den Haag gaat en ze er eens wat aan gaan doen. Dit vindt ik namelijk net zo kwalijk als bonussen die aan bestuurders van banken worden uitgekeerd die staatsbijstand hebben gehad.. betaald door ons belastingbetalers.
Elan_GV schreef:Moet je je landelijk opgeven? Ik heb er járen terug al eens aan gedacht, maar misschien nu wel het moment om het te gaan doen. Hebben ze echt te weinig bloed?
Ik ben súpermakkelijk te prikken en ik vind het helemaal niet erg om geprikt te worden, dus altijd het perfecte proefkonijn voor studenten..![]()
Ik denk dan ook maar niet aan de vette bankrekening, maar het bloed wat mijn kindje bij d'r geboorte gered heeft.
(de eerste keer blijven ze ook bij je om alles uit te leggen enzo)
RicardoOpa schreef:Je krijgt een kaart binnen waarin staat dat je 2 weken de tijd hebt om op elk moment langs te komen. Dus er is altijd wel een plekje te vinden in je agenda

hotchocolat schreef:In Duitsland ben ik weer bloed donor geworden. Hier is het 4/5 maal per jaar en altijd op zondag.

. Don't worry, meestal voel ik de naald niet eens en anders doet het nog altijd veeeeel meer pijn om je teen te stoten dan je te laten prikken, hihi.
) dus ik zit er nu toch aan te denken om bloed te gaan geven... mocht ik ooit bloed nodig hebben zou ik ook blij zijn met bloed van m'n eigen bloedgroep. En helemaal omdat hij zo zeldzaam is is 't misschien toch een idee om bloed te gaan geven.