Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb je medicatie voor je pds, seven?
Tinky12 schreef:TeSzZz schreef:@tinky12: volgens mij heb ik een paar jaar terug nog met jou gepbt omdat je op zoek was naar een bijrijdster voor je ijslanders maar ben ik afgehaakt omdat het met mijn vermoeidheid net te ver reizen was, kan dat?
Gut...dat zou best eens kunnenHeb bijrijders inmiddels opgegeven hoor,had een hele lieve maar zij heeft haar eigen gekocht.
Zij was eigenlijk een van de weinigen waar ik geen druk bij voelde.Bij de meeste mensen voel ik gewoon teveel druk en (vind ik) en dat breekt mij op.Nu frut ik zelf met ze en staan ze goed ingesteld op mijn kunnen...dat betekend dus dat ze netjes rustig aan doen.
Meer ontspanning dus en dat houd ik net even langer vol.
Waar dan ook heen en weer komen kost vaak al genoeg moeite, en voor ik er dan eindelijk op zat was ik vaak al te moe om nog echt wat te doen.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik sindsdien wel zonder make-up enzo naar dat soort afspraken ga. Ik hoef me niet slechter voor te doen dan ik ben, maar het is misschien inderdaad niet handig om er voor hun helemaal gezond en vrolijk uit te zien terwijl ik 'sochtends 3 lagen make-up nodig had om er niet uit te zien als een zombie.
Dat is ook niet leuk om te horen hoor... Maar dat is gelukkig maar een keer geweest, voor de rest ben ik altijd netjes behandeld 
Vanmorgen ook naar mijn vrijwilligerswerk geweest, het was druk maar wel gezellig.

(oh, maar 1 op t moment
)
Ging eigenlijk heel goed dus hopelijk vrijdag goed nieuws 

Wat een uitspraak 
stomme BA 
stef schreef:Bij de pakken neer gaan zitten schiet je zowiezo niks mee op. Ik snap best dat dat soms heel heel heel erg moeilijk is, maar als ik hier op bokt dan weleens verhalen lees denk ik: Schop onder je kont en maak ervan wat ervan te maken is.