In 4 weken 10 kilo afgevallen.. Reden???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: In 4 weken 10 kilo afgevallen.. Reden???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:47

Goed in de gaten houden in elk geval Zilvermoon, en ook al heb je geen trek, neem dan veel gevarieerde en verschillende hapjes mee, zo kun je de hele dag door wat naar binnen werken, zonder dat je jezelf hoeft te dwingen in één keer een zware maaltijd naar binnen te werken. Ik begrijo dat je op de wagen rijd? Dan kan je in je cabine vanalles naast je neerleggen wat je tijdens het rijden kun snoepen (snacktomaatjes, stukjes brood met beleg, salamirolletjes, stukjes komkommer, maar een snackje voor de suikers mag ook best.) denk er ook om dat je goed water gaat drinken. Koop desnoods elke dag 2 500cl flesjes die leeg moeten (15 cent bij Deen) en deze kun je makkelijk hervullen. Ikzelf hou mijn flesjes altijd bij de hand, waardoor ik hem automatisch leegdrink en meerdere malen hervul.

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:45

Ik heb ook periodes dat ik plots veel afval.. En wat ik ook eet, en hoeveel en vet het ook is, ik kom niks aan.
Ik denk dat dit komt door als ik wat stressig ben.. is er niet iets op dit moment waar je toch (misschien onbewust) mee zit?!

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 19:43

Ik had voor vrijdagochtend een afspraak gemaakt bij de ha. Maar moest onverwacht overnachten dus moest weer afbellen. Aangezien ik nu nadat ik gegeten ook steken links onder mn ribben krijg. Ga morgen kijken hoe het loopt ( moet waarschijnlijk weer overnachten) en ga dan weer een poging tot afspraak maken doen. We zijn dit weekend een weekend weg geweest met de vriendengroep en heb opzich ten opzichte van wat ik de afgelopen tijd heb gegeten meer gegeten dan anders. Maar wel die steken na het eten gehad enzo. Dus k kan dr nu wel is een belletje aan wagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:45

Ga inderdaad aub zo snel mogelijk naar de HA.... Nu gaan er inderdaad flink wat alarmbellen rinkelen, en er is niet zoiets als 'te vroeg' naar de HA gaan. Succes :(:)

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 17:29

Een update:

Ik bleek een longontsteking te hebben. En daardoor kon mijn eetlust ook afnemen. En de steek links in mn zij. Mn linkerlong heeft de longontsteking. Nu een dikke antibioticakuur en ik voel me al een stuk beter.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:44

Zilvermoon schreef:
Een update:

Ik bleek een longontsteking te hebben. En daardoor kon mijn eetlust ook afnemen. En de steek links in mn zij. Mn linkerlong heeft de longontsteking. Nu een dikke antibioticakuur en ik voel me al een stuk beter.

Veel beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:48

Beterschap, best bijzonder dat je ongemerkt aar zoveel van af kan vallen terwijl je je in het begin nog prima voelde.
Zo te horen ben je een sterke vrouw . Wellicht is het wel een idee om een volgende keer wat beter naar je lichaam te luisteren

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 18:51

Ik voelde me ook prima. Pas toen ik thuis kwam te zitten ( heb mn schouder 2 weken geleden uit de kom gehad en zit nu in de ziektewet) werd ik ineens ziek. Kon nog niet naar de stal lopen zonder buiten adem te raken en hoeste dag en nacht. De ha zei ook: Als je maar doorgaat en doorgaat onderdruk je het. Als je dan even rust neemt komt het naar boven en word je ziek. K ben niet zo van het 'opgeven'. Morgen mag ik weer rustig aan beginnen met een paar uur per dag werken.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:59

Zilvermoon schreef:
Een update:

wow dat is niet mis gelukkig ben je er op tijd bij.

Ik heb onlangs een verhaal gehoord van iemand met een longontsteking...voelde zich zaterdags niet lekker, dinsdag naar ZH, woensdag op de IC en toen een paar dagen in zeer kritieke toestand.
Gelukkig is deze persoon weer aan de betere hand maar heeft nog een lange weg te gaan. We hadden eerder een begravenis verwacht dan een welkom thuis. Wellicht dat er bij deze persoon nog wat anders bijkwam maar dat is nog niet duidelijk.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:11

Volgende keer toch wat beter naar je lichaam luisteren dus :) Beterschap nu :(:)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:16

heel veel sterkte met aansterken hoor. Neem rustig de tijd!

Ik ben ook zo'n toos die niet naar haar lichaam luistert. Heb 6 weken met een longontsteking gelopen waarvan ik dacht dat het een astma-aanval was. Uiteindelijk door moederlief aan haren meegesleept en inderdaad in 2 longen een longontsteking, zware antibiotica en enkele weken thuis moeten blijven. Uiteindelijk tweede kuur gehad en enkele maanden later nogmaals een kuur omdat er resten achter gebleven waren.
Ik heb er wel van geleerd gelukkig, en ga nu liever te snel dan te laat naar de HA als ik problemen heb.