Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lang verhaal maar ik was 2jaar geleden best dik bij mn buik en dat ben ik deze 2jaar dus langzaam weg aan het werken en vervangen met spier, ik woog eerst 85-90lg namelijk en dat zat allemaal op mn buik! Komt door n aantal operaties waardoor ik niets kon doen
poedersuiker! souL1991 schreef:voel je je poedersuiker tijdens paardrijden?nee? precis
vervangpaardrijden qua hobby met je lichaam gezonder maken en klaar ben je:) niet zo moeilijk:D
Als je niet van fitnessen houdt is dat prima hoor 

Mindim schreef:Ik verveel me nooit tijdens fitness, geen tijd voor. Als je om je heen kunt kijken en fluitend je oefeningen doet, doe je iets niet helemaal goed. Als ik je post lees een stukje naar boven, dat snap ik niet. Niet gemotiveerd om van de bank af te komen om een gezonder lichaam te kweken. Ik hoop dat je dan ook niet klaagt over lichaam of figuur.

ik ben daar dan veels te hard aan het ''pompen'' met de gewichten om te gaan vervelen haha

Dat vind ik zelf ook vreselijk om te doen! 
Maar nu heb ik mijn eigen oefeningen en schemas dus hoeft dat van mij niet meer..

Nou.. Je hebt geluk als het er 300 zijn..
Heb daardoor ook maanden niet gesport behalve paardrijden dus de kilo's zijn eraan gevlogen
Die moeten er maar weer afgetraind worden.

Ik moet zeggen dat ik wel iets afgevallen ben sinds ik actief aan spinning doe.
Das ook wel lekker! Als het lukt 3x per week en anders 2x per week.

Komt denk ik door de endorfine die je lichaam aanmaakt tijdens het sporten souL1991 schreef:ik weet niet prutsmuts iemand zich verveelt tijdens krachttrainingik ben daar dan veels te hard aan het ''pompen'' met de gewichten om te gaan vervelen haha
maarja ik chestpress dan ook wel meer dan de meeste hier denk ik

word leuk! maar me benen zullen er af vallen na vanavond hahaha moet en zal 2kilo afvallen in deze opkomende 2weken(deze maandag meegeteld)
Zit je dan op je ideale gewicht of wat?