Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ik reageer ook amper op het middel wat ze me inspuiten. capriz schreef:Ik heb gisteren een heel positieve post achtergelaten maar blijkbaar is hier in België een roesje behoorlijk zwaarder als bij jullie...ik kan me vrijwel niks herinneren van heel het onderzoek...en ben de rest van de dag behoorlijk groggy geweest...

. Het kan ook nog komen doordat ik Endometriose heb, dan wilt er nog wel eens menstruatiebloed in de darmen komen (ingewikkeld verhaal, maar goed is anders). Alleen ik word in principe niet meer ongesteld, dat is de enige manier om te voorkomen dat de Endometriose verergert.. Dus waar dat bloed dan vandaan komt..?
Ik heb al van alles gehad, waaronder een echo apparaat in mijn baarmoeder waarbij ik bijna knock out ben gegaan van de pijn, huilen huilen huilen en zelfs gegild. (Nee dan krijg je namelijk geen roesje of iets wat kalmerend werkt..) Dus als ik hoor hoe pijnlijk dit onderzoek is MET roesje.. Bleeh.
), ik heb allerlei cremetjes gehad voor de infecties in mijn gehoorgang, ik spuit veel vaker dan gemiddeld uit, ik heb vaak stekende pijn, geluid kan ineens heel veel pijn doen, wind op mijn oren kan ineens heel veel pijn doen.. Etc etc. En verder hoor ik gewoon vaak heel slecht
.
. Ik heb in de vakantie zelfs nog een dag hoge koorts gehad met dikke bijholte ontsteking. (Die bijholte ontsteking krijg ik standaard als ik verkouden ben).
. Ben gister eindelijk doorverwezen.