Vanmiddag gepraat met de huisarts wat best een leuk gesprek was. Ging vooral over dingen die ik heb meegemaakt het afgelopen jaar. Hij doelde op verhuizen, studiewisseling, overlijden etc. Daarna gevraagd over mijn nachtrust en dat ik dus lang slaap en moe wakker wordt. Ook over wat ik doe op een dag. Ik reed eerst gemiddeld 5x in de week paard, nu is dat 1x in het weekend. Echter heb ik andere dingen dat weekend (bijv. verjaardag) moet ik kiezen want allebei doen is teveel. Ik ga tegenwoordig met bus naar uni (terwijl het maar kwartiertje fietsen is) maar fietsen is gewoon te vermoeiend. Ik fiets veel langzamer dan normaal en kom zo moe aan dat ik eerst even moet zitten en bijkomen voordat ik weer wat zinnigs kan zeggen. Vond hij toch wel apart en wilde eigenlijk overleggen met een neuroloog. Toen kwam het gesprek op mijn maandelijkse cyclus. Ik zei dat ik 3x pilstrip slik en dan een stopweek. Dit doe ik sinds vorig jaar in overleg met hem ivm praktijklessen met studie. Toen kwam er een
moment dat daar misschien wel het probleem kan zitten. Dat ik dus teveel hormonen binnen krijg. Heb nu een bloedprikform meegekregen voor oestradiol, FSH, LH, TSH en nog een, tevens weer hb en ferritine. We hebben afgesproken dat ik probeer na een strip een stopweek te doen om te kijken hoe dat uitpakt. Over een maand weer een afspraak (dan pas zijn uitslagen van bloedonderzoek binnen
). Ben heeel benieuwd of hier wat uitkomt!Geloof dat de HA het gesprek in ging van nou het zal wel psychisch zijn. Gaandeweg werd duidelijk dat het dat niet is en vond hij mijn klachten wel degelijk serieus. Wel frapant eigenlijk dat het nooit zo bij hem is doorgedrongen..