Binge Eating Disorder. Wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:42

Renske, wat ga je eigenlijk voor opleiding doen straks? :D

Anoniem

Re: Binge Eating Disorder. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:48

dat is de grote kwestie :D

Ik twijfel tussen animatie (kunstacademie) en pyschologie, of iets anders in die richting (sociologie etc. iig iets maatschappelijks/gedragskunde) Vind het een erg moeilijk keus. Ik neig naar het laatste eigenlijk, maar dan weet ik nog niet wat ik precies wil, en of ik eerst mn propedeuse wil halen of nog een jaar VWO :D !

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:54

Gheheh, twijfelkont!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:00

zeg dat wel, echt verschrikkelijk :') ...

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:01

ADD eh. :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:03

Ik probeer ook te genieten.. maar walg gewoon van mezelf op het moment :o.. was zo mooi afgevallen en heb nu alweer een 'onderkin' :(

Morgen hopelijk een dag zonder eetbui. Heb net mijn verse ijsje gehaald waar ik al een week zin in heb en morgen gaan we dus niet meer dus laten we het er het beste van maken..Poging dan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:08

MightyJoe schreef:
Ik probeer ook te genieten.. maar walg gewoon van mezelf op het moment :o.. was zo mooi afgevallen en heb nu alweer een 'onderkin' :(

Morgen hopelijk een dag zonder eetbui. Heb net mijn verse ijsje gehaald waar ik al een week zin in heb en morgen gaan we dus niet meer dus laten we het er het beste van maken..Poging dan ;)

:(:) Dat zit echt tussen je oren.
Geen idee hoelang je op vakantie bent, maar je kan er niet in een paar weken een onderkin bij eten.....
Van jezelf walgen is echt verspilde energie!!!!

haha ben ik niet de enige ADD'er hier dan :') ?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:10

Nee hoor, ik ben er ook een op en top ADD'er

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:13

Wat is ADD :o ?

Menino, ook als ik van 62 naar 70 kg of hoger ben? Ben nu sowieso 70 kg.. waarschijnlijk zwaarder..
mn moeder zegt ook dat ik een 'bollere kop' heb gekregen.. thanks mam..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:18

heb je je gewogen dan ?
mss ben je wel iets aangekomen, maar serieus, ik denk dat je het in je hoofd een stuk groter en erger maakt dan het is.

en jouw moeder ziet je iedere dag, dus die is wsl kritischer dan de gemiddelde mens.... Mijn moeder zit al te zeiken als ik een kg aangekomen ben.

Ik heb even in je profiel gekeken en ik vind je echt een supermooie meid :oo !

ADD= concentratiestoornis

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:25

Ik heb me een week geleden gewogen en toen was ik geloof ik 68,6. En heb nu al weer zon 5/6 vreetbuien gehad.. echt erg. Dus verwacht het ergste.. maar ga me niet wegen nu.
Ik denk ook dat ik het zelf ook veel erger zie maar ik vind het echt vreselijk.. maarja

dankje :o Zelf zie ik dat natuurlijk niet in haha..

Oh oke! Ik heb dat niet maar ik heb wel OCD.. http://nl.psychiatrie.be/bgdisplay.jhtm ... anx011&s=4

maakt het extra moeilijk.. heb het al zon 2 jaar en heb het ook gehad als 5 jarig meisje maar het toen was het ineens weg en 2 jaar terug kwam het dus terug. Heb er ook geen hulp voor

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 06:43

MightyJoe schreef:
Wat is ADD :o ?

Menino, ook als ik van 62 naar 70 kg of hoger ben? Ben nu sowieso 70 kg.. waarschijnlijk zwaarder..
mn moeder zegt ook dat ik een 'bollere kop' heb gekregen.. thanks mam..

Als je nu al van jezelf walgt is dat een trigger om nog veel dikker te worden.
Ooit woog ik nog 80 kilo en toen vond iedereen om me heen mij ook te dik, momenteel weeg ik een poepie meer en sla ik mezelf voor mijn kop als ik foto's terugkijk waarop ik nog 80 kilo ben.
Mijn advies is dus ook om je weegschaal de deur uit te doen en tegen je omgeving te zeggen dat jij het allemaal zelf wel kan en weet. Zo'n opmerking is helemaal nergens voor nodig. Jouw leven, jouw lijf! Wat je moeder zegt is een grote trigger voor nog een eetbui.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:22

Hoe gaat het nu met de mensen hier? :)

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:34

Ik ben nu op vakantie en moet zeggen dat het redelijk goed ga , komt waarschijnlijk ook omdat ik geen moment alleen ben en dus continu controle is , er zijn wel al momenten geweest dat ik er "behoefte" aan had . Moet nog moet verzamelen om aan me moeder dat gedicht van een paar paginas terug te laten lezen. Hoe is t met de rest ?

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:15

Bij mij gaat het niet zo heel goed op het moment. Niet dat ik vreetbuien heb gehad, maar het kost me erg veel moeite en ik vraag me af hoe lang ik het nog red...

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 00:25

Bij mij gaat het ook totaal niet goed.. Lijkt steeds erger te worden. Af en toe een goed dagje maar daarna..

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 08:36

Heel raar, maar ik zit ook een beetje in een dip. Zal het met het weer te maken hebben? Die schommelingen in het weer maken mij een beetje depri zo af en toe. Hoe zit dat bij jullie?

Vinden jullie het woord 'vreetbui' niet erg negatief? := Ik spreek liever over een eetbui.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 19:15

Bij mij gaat het momenteel goed, maar ik ben ook op vakantie en heb dus geen gelegenheid om te gaan eten.

Ik doe het nl niet in gezelschap. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:32

LynnDenise schreef:
Heel raar, maar ik zit ook een beetje in een dip. Zal het met het weer te maken hebben? Die schommelingen in het weer maken mij een beetje depri zo af en toe. Hoe zit dat bij jullie?

Vinden jullie het woord 'vreetbui' niet erg negatief? := Ik spreek liever over een eetbui.

ik vind eetbui een heel raar niet kloppend klinkend woord wat uiteindelijk toch afgeleid is van het woord vreetbui, wat ik wel als een kloppend woord vind klinken :D
Niet echt een logica dus :') Maargoed, ik heb niet meer moeite met het ene woord als met het andere. De essentie blijft hetzelfde.

Verder gaat 't wel z'n gangetje eigenlijk :) :j Ik blijf positief !

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 11:14

gister en vandaag is goed gegaan :j komt ook omdat ik nu weer terug ben van vakantie en we nu weer gezond eten en we niets ongezonds in huis hebben( naja iets waar ik trek in heb bijv. ) en ik heb allemal gezonde dingen gehaald dus ik zie het weer redelijk positief in :)

Ik gebruik liever het woord vreetbui. Het is geen eetbui bij mij. maar écht een VReetbui!