Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
...
.. was zo mooi afgevallen en heb nu alweer een 'onderkin'
MightyJoe schreef:Ik probeer ook te genieten.. maar walg gewoon van mezelf op het moment.. was zo mooi afgevallen en heb nu alweer een 'onderkin'
![]()
Morgen hopelijk een dag zonder eetbui. Heb net mijn verse ijsje gehaald waar ik al een week zin in heb en morgen gaan we dus niet meer dus laten we het er het beste van maken..Poging dan
Dat zit echt tussen je oren.
?
?
!
Zelf zie ik dat natuurlijk niet in haha..
MightyJoe schreef:Wat is ADD?
Menino, ook als ik van 62 naar 70 kg of hoger ben? Ben nu sowieso 70 kg.. waarschijnlijk zwaarder..
mn moeder zegt ook dat ik een 'bollere kop' heb gekregen.. thanks mam..

Ik spreek liever over een eetbui. 
LynnDenise schreef:Heel raar, maar ik zit ook een beetje in een dip. Zal het met het weer te maken hebben? Die schommelingen in het weer maken mij een beetje depri zo af en toe. Hoe zit dat bij jullie?
Vinden jullie het woord 'vreetbui' niet erg negatief?Ik spreek liever over een eetbui.
Maargoed, ik heb niet meer moeite met het ene woord als met het andere. De essentie blijft hetzelfde.
Ik blijf positief !
komt ook omdat ik nu weer terug ben van vakantie en we nu weer gezond eten en we niets ongezonds in huis hebben( naja iets waar ik trek in heb bijv. ) en ik heb allemal gezonde dingen gehaald dus ik zie het weer redelijk positief in