Fibromyalgie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:42

fannetje schreef:
mooi stukje tekst, en heeeeeel herkenbaar! :j

Heb ik van de belgische site gehaald.

Ik wou hem ook op mijn huves zetten...gewoon ter erkenning. Maar de pc op het werk kan de hyvespagina niet openen. We moeten nieuwe pc's hebben hier. Toch maar even met de baas praten...

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:20

@ Utrolig: Zie dat je in Bourtange woont, vriendin van mij woont in Heede, maar haar zoon zit in Bourtange op de basisschool.
Zij heeft haar paarden aan huis en geeft les.
Even offtopic... :D

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:38

Meiden zullen we een HK-topic maken? Iemand belangstelling??

Paintless

Re: Fibromyalgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:17

ik doe mee... kunnen we het ook eens over iets anders hebben. linkje?

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:23

Paintless schreef:
ik doe mee... kunnen we het ook eens over iets anders hebben. linkje?

Tuurlijk, anders wordt het zo........fibro :D :D .

Moet nog even link maken, maar wie heeft er nog meer interesse, voordat paintless en ik alleen zitten te beppen ;) .

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:25

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:57

Hoi meiden, hoe is het met jullie? Ik heb zo'n last van het heen en weer geslinger van het weer, pfff!

Is het trouwens een lotgenotenforum waar jullie op zitten ofzo? Zit er aan te denken om er eentje op te richten :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 14:41

RoMaReToFel schreef:
[HK] Fibro-enzo.....

Voor wie het leuk vindt!!! ;)

Leuk idee, maar zit al in 2 HK topic's, dus helaas doe ik niet mee in deze :Y)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 16:15

Dit weer is wel een aanslag op een fibro-lijf zeg! Bluh.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 14:45

t is wel mooi weer. vanavond weer regen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 00:43

_Chendo_ schreef:
tijgerr91 schreef:
Maar dat is niet heel goed toch die braces? Daar worden je spieren etc nog slapper van en dan gaat het nog meer pijn doen toch?

Ja daar zijn de meningen over verdeeld. maar je moet ze ook niet 24 uur dragen.
Ik zou het alleen fijn vinden als ik bij de paarden ben, voor extra steun en op mijn werk en daarbuiten af.

Ik heb een brace liggen voor mijn rechterpols, is toen door een orthopedist voorgeschreven (had een peesschede-ontsteking). Ik weet niet wat voor soort braces jij wil, maar die wat ik heb is dus voor 'volledige' immobilisatie, zitten dus 2 ijzers in voor steun en zodat je pols niet kan doorplooien maar in een bepaalde houding blijft. Ik kan je zeggen: hiermee ga je niet bij je paard aan de slag en ook niet op je werk :+ En ik vraag me af of andere soort braces wel voldoende steun bieden...

Edit; heb ondertussen ook een erg mooi stukje tekst gelezen! (naja, mooi .. jullie snappen het wel :+ ). Zag ook dat er een HK was .. misschien leuk om dat stukje tekst in de beginpost te plaatsen ;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 09:32

Holy moly jullie ook zo'n pijn? Het begon gisteravond paar uur voor 't onweer en ik lig nu mezelf moed in te praten om uit bed te proberen te komen.. Vreselijke nacht geghad en alles doet me zooooo'n zeer... |(

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:36

Hey sabine jij ook hier :).
Jou brace klinkt dus wel heel erg vast. Ik moet nog wel iets kunnen, maar niet overbelasten.

Frozenstar: Hier ook hoor, al 2 dagen niet kunnen slapen ervan, mijn polsen en zelfs een elleboog doen zo'n zeer, bewegen is zeer pijnlijk en vermoeiend en lig dus ook nog in bed. (Meestal ben ik er wel graag optijd uit)
Alle spieren zijn super stijf en zeer pijnlijk en vermoeid. Me vriend schrok er gisteren van, kreeg niks meer voor elkaar. Misschien door het weer?

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:28

Frozenstar schreef:
Holy moly jullie ook zo'n pijn? Het begon gisteravond paar uur voor 't onweer en ik lig nu mezelf moed in te praten om uit bed te proberen te komen.. Vreselijke nacht geghad en alles doet me zooooo'n zeer... |(

jeps.. ik voelde het gewoon aankomen. nek, polsen, knieen en enkels.. alles schreeuwde regen en onweer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 15:15

_Chendo_ schreef:
Hey [naam] jij ook hier :).
Jou brace klinkt dus wel heel erg vast. Ik moet nog wel iets kunnen, maar niet overbelasten.

Haha ja, ik lees wat mee en kom af en toe eens langs :+
Ben officieel nog steeds niks, maar ben er ook niet meer achteraan gegaan ... Alle andere dingen die soortgelijke klachten kunnen geven zijn wel uitgesloten (vit. B12, foliumzuur, vit. D, etc.) maar verder heb ik er niks meer mee gedaan zeg maar. Zou toch geen verschil maken...
Het is dat wat ik zeg :j Met zo'n echte brace doe je niks meer, en met een gewone vraag ik me af of het wel genoeg steun biedt ;)

Ik heb nachtdienst gehad dus heb volop kunnen genieten van alles :+ Maar had eigenlijk niet meer pijn dan anders, ja, mijn knie deed wel meer pijn dan normaal, maar dat is al een paar dagen .. En verder zit ik gewoon helemaal vast, doet alles pijn :') Weet je wat trouwens ook zo leuk is? Dat als er éénmaal iets echt serieus ontsteekt, dat je daar altijd last van blijft houden .. Heb dat nu met mijn pols gehad, heb er nog steeds last van :( Weer een plekje bij met zowat constant pijn }:0 Achja ...

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 15:19

Ja, als een gewricht eenmaal ook mee gaat doen dan blijf ik daar ook last van houden. Niet altijd even erg, maar ophouden doet het niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 15:22

Neen inderdaad, het is niet constant even erg (hangt vooral af van de bewegingen die ik maak en hoelang/hoe vaak ik deze doe) maar het zit er wel weer :+

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:46

Heb ook weer ontzettend last op het moment, 1 nacht slecht geslapen en heb meteen het gevoel als of alle energie uit mn lichaam word gezogen. Ook de hele week al last van hoofdpijn die komt en gaat. Kan soms mn ogen niet open houden. Pff hoop dat dit een periode is en dat het weer wat beter word na een paar nachten goed slapen!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 02:36

herkenbaar. ik heb ook al een hele week hoofdpijn, alleen is die gekomen en niet meer gegaan. :\

naar de dokter, bleek het spanningshoofdpijn te zijn. nou ja, mijn nek zit vast inderdaad. veel stress gehad. mijn zus is bevallen, veel te vroeg, van 2 schone meiden. nou, dat merk je wel hoor. potdikkie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 03:33

Balen! (al moet ik op dit moment eigenlijk niet onderdoen :+ ).
Hoort spanningshoofdpijn trouwens ook bij fibro? Of staat dat er los van? (heb hiervan al jaaaaaaaren last, al een tijd voordat ik echt van de rest last begon te krijgen als ik me goed herinner..)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 03:41

ach ja, kan er mee te maken hebben. mijn nek zit op slot en ik ben de sleutel kwijt.

bovendien is slapeloosheid er ook een kenmerk van :P

ik zit hier niet voor mijn lol, ben gewoon klaar wakker alsof het middag is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 03:57

Dat is het! :)* Die sleutels ook altijd hé 8)7

:+

Ik zit hier ook niet voor mijn lol, ik moet werken :')
Kan alleen niet zeggen dat ik zo klaarwakker ben :O
Wisselen? O:) (ik heb het trouwens verdorie koud! :( )

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:00

marleen_usar schreef:
Zoals ik al eerder aan bood, ik wil iemand een Reconective healing geven.In de buurt van rotterdam,ik weet al dat het werkt bij zo,n beetje alles maar iemand met fybro heb ik nog nooit een sessie gegeven.Ik ben dan zelf ook erg benieuwd naar het resultaat?

Woon niet in de buurt en vind Rotterdam te ver weg. Zou er wel voor openstaan.

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:02

winnitou schreef:
marleen_usar schreef:
Zoals ik al eerder aan bood, ik wil iemand een Reconective healing geven.In de buurt van rotterdam,ik weet al dat het werkt bij zo,n beetje alles maar iemand met fybro heb ik nog nooit een sessie gegeven.Ik ben dan zelf ook erg benieuwd naar het resultaat?

Woon niet in de buurt en vind Rotterdam te ver weg. Zou er wel voor openstaan.

Sorry kan het niet vinden, maar wat is een Reconective healing precies?
Ik woon in de buurt van Rotterdam, maar wil wel eerst weten hoe of wat.
Misschien lees ik er overheen :o .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:12