Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MyLittleLove schreef:Het is maar tot zondag, dus je kan eventueel wel gewoon afmaken. Als je nu stopt, wat ook kan, dan inderdaad gewoon het maximale aantal dagen van je stopweek aanhouden. (meestal 7) Je mag je stopweek wel verkorten, maar nooit verlengen. Dus niet de regel aanhouden dat je opnieuw begint te slikken wanneer je bloeding gestopt is, want als dit langer is dan 7 dagen geldt dit als vergeten pil in de eerste week en ben je dus niet meer beschermd.Ik heb even zitten denken..
Ik heb 3 strips doorgeslikt. Ik zou tot zondag door moeten slikken maar ik heb nu een doorbraakbloeding, waarschijnlijk omdat dit de eerste keer is dat ik 3 strips doorslik. Zal ik nu stoppen met de pil, en zodra de bloeding weg is, weer beginnen?
Maytee schreef:Ik heb nog al een nare vraag, ik weet niet of ik ze hier mag stellen maar ik zal het toch maar doen
Ik ben sinds vandaag ongesteld en ben nu al beu om maandverband te gebruiken en zou graag morgen een tampon gaan gebruiken maar ik weet niet hoe ik eraan zou moeten beginnen.
Hoe breng je die het beste in ?
Hvelreki schreef:MyLittleLove schreef:Het is maar tot zondag, dus je kan eventueel wel gewoon afmaken. Als je nu stopt, wat ook kan, dan inderdaad gewoon het maximale aantal dagen van je stopweek aanhouden. (meestal 7) Je mag je stopweek wel verkorten, maar nooit verlengen. Dus niet de regel aanhouden dat je opnieuw begint te slikken wanneer je bloeding gestopt is, want als dit langer is dan 7 dagen geldt dit als vergeten pil in de eerste week en ben je dus niet meer beschermd.Ik heb even zitten denken..
Ik heb 3 strips doorgeslikt. Ik zou tot zondag door moeten slikken maar ik heb nu een doorbraakbloeding, waarschijnlijk omdat dit de eerste keer is dat ik 3 strips doorslik. Zal ik nu stoppen met de pil, en zodra de bloeding weg is, weer beginnen?