Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Arwen_ schreef:Gut wat wordt er moeilijk gedaan over die tandpasta! Het is niet meteen zo dat je met je mond vol tandpasta zit als je niet naspoelt. Je spuugt het toch gewoon uit? Desnoods spuug je twee keer, dan is het vrijwel weg hoor. Ik vind het wel lekker fris voelen.
Paula schreef:Klopt, ik spoel mijn mond ook niet meer na het poetsen. Ook de tandenborstel maak ik niet meer nat voor het poetsen. Moet alleen zeggen dat ik geen verschil merk en doe dit nu al bijna een jaar zo...
Wat ik mij wel afvraag... je moet ook minstens 2 minuten poetsen. Het moet dus snel kunnen maar ik ben toch altijd minstens 5 minuten aan het poetsen voordat ik alles geraakt heb?
Elja schreef:Hahah ik heb nog NOOIT mn mond gespoeld na het poetsen
Stel nou je hebt een keer geen tijd om je tanden te poetsen, smeer dan gewoon wat tandpasta op je kiezen op het brede stuk. Daardoor kan het er toch intrekken. Is een tip die mijn tandarts mij ooit gaf
Elja schreef:Hahah ik heb nog NOOIT mn mond gespoeld na het poetsen
Stel nou je hebt een keer geen tijd om je tanden te poetsen, smeer dan gewoon wat tandpasta op je kiezen op het brede stuk. Daardoor kan het er toch intrekken. Is een tip die mijn tandarts mij ooit gaf