H_Nalanta schreef:Een klompje cellen word ook een kind. Het groeit dus het leeft, klaar.
Gras groeit ook, niet meer maaien dus?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:en hier kan ik dus pislink om worden, maar goed, wie ben ik....
Misschien wilde het kind graag leven? Een klompje cellen van een paar weken of paar maanden oud heeft nog geen wil... (waarin ik niet zeg dat het geen leven is, voor ik dat weer naar mijn hoofd krijg).
Afstaan ter adoptie, alsof dat zo eenvoudig is....
En dit bedoel ik dus he.... Je mag niet positief over abortus schrijven, maar negatief mag wel

H_Nalanta schreef:Een klompje cellen word ook een kind. Het groeit dus het leeft, klaar.
H_Nalanta schreef:Als de TS aangeeft dat haar moeder haar beste vriendin is neem ik aan dat als ze een kind gekregen zou hebben dat die haar dan kan helpen. Je staat er echt niet helemaal alleen voor hoor.
Ojajoh schreef:stef schreef:en hier kan ik dus pislink om worden, maar goed, wie ben ik....
Misschien wilde het kind graag leven? Een klompje cellen van een paar weken of paar maanden oud heeft nog geen wil... (waarin ik niet zeg dat het geen leven is, voor ik dat weer naar mijn hoofd krijg).
En dit bedoel ik dus he.... Je mag niet positief over abortus schrijven, maar negatief mag wel
Chill.......
Maar paar maanden, weet je wel wat je zegt?
Bij 12 weken is het al een mensje hoor.....
( overigens is er een filmpje op internet beschikbaar van een abortus waarin je ziet dat het kind wel degelijk vecht om te overleven)
Ik heb even terug gelezen,maar nergens stond de termijn van ts hoe lang ze zwanger was.....
Dus het kan een hompje cellen zijn geweest,maar dus ook wel degelijk een kindje.....
Abortus is (gek genoeg) tot 22 weken toegestaan......
Ts: hoe lang was je zwanger?
stef schreef:en hier kan ik dus pislink om worden, maar goed, wie ben ik....
Share schreef:Ik heb wel respect voor je keuze maar er zo lacherig over doen alsof het niks, alsof het grappig is en bijna alsof je er trots op bent, schiet mij ook in het verkeerde keelgat. Ik snap dat je 'blij' bent dat het achter de rug is hoor maar het klinkt bijna alsof je zelf vervolgens net zo laconiek verder gaat met je leven.. Mag toch hopen dat je in het vervolg wat beter oppast?
slim is anders denk ik dan..
H_Nalanta schreef:Als de TS aangeeft dat haar moeder haar beste vriendin is neem ik aan dat als ze een kind gekregen zou hebben dat die haar dan kan helpen. Je staat er echt niet helemaal alleen voor hoor.
NathalietjeB schreef:bedoel ons zoontje was eigenlijk ook ongewenst maar toen we hem eenmaal op scan zagen werd hij steeds meer welkommer...en nu is dat ventje al bijna 3 maanden in ons leven en kennen we al niet meer zonder hem...
Ojajoh schreef:Abortus is (gek genoeg) tot 22 weken toegestaan......
JunkDeLuxe schreef:Hey meid.Ik ben 22 jaar, en woon sinds een 3tal maanden weer thuis. Da's ook een belangrijke reden voor mij om NIET voor kinderen te kiezen. Als je kinderen neemt, dan woon je alleen, en ben je niet meer van je ouders afhankelijk. Je voedt je kind zélf op, en schuift het niet op oma/opa af. Tenminste, dat is mijn mening. En wie daar anders over denkt, daar heb ik geen problemen mee. Maar ik denk er dus zo over, en de keuze was dus ontzettend snel gemaakt. En ik heb er absoluut geen spijt van. Ik heb al genoeg aan mijn kleine Baileys!
H_Nalanta schreef:Dan nog zou ze ze af kunnen staan voor adoptie.
Maargoed, eigen mening wordt hier blijkbaar niet geaccepteerd en we moeten maar met de kudde meehuppelen.
Chubby schreef:lesilla schreef:beste oplossing voor ongewenste zwangerschap is vermijden.
Dat is hopelijk iedereen met je eens!
Ongewenste kinderen gaan soms echt een verschrikkelijke jeugd tegemoet. En adoptie is ook zeker niet alles!