[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KDS

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:17

ik heb mijn oren inmiddels op 3 mm, was nog best even wat geduld voor nodig... ik dacht dat rechts moeilijk zou worden maar die zat voor ik het doorhad, dus dacht ik: 'jeetje hoe makkelijk moet links dan wel niet gaan' goed die nam dus 10 keer zoveel tijd in beslag. Dus lekker rustig aan gedaan en nergens last van. Het idee was om voorlopig op 3mm te blijven :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:03

Ouch, MissDaph die navelpiercing!
Wel goed dat het nu weer helemaal genezen is. Wat zul je daar een last van hebben gehad.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:52

urselin schreef:
Staat in de OP ;)

Citaat:
Minimaal 6 tot 8 weken niet zwemmen, onder de zonnebank of sauna.

Hoe hebben jullie van 3 naar 4mm gestretcht?
Krijg het niet voor elkaar met een insertion pin, ook niet als ik het een paar uur in laat.
Ik ben gewend om kleinere stapjes te nemen qua stretchen, maar kan geen tussenmaat vinden..

Ik ging altijd per mm, maar misschien zijn die van jou wat minder makkelijk :) ik heb van 6 naar 8 ook in een keer gedaan (dan gaat 't makkelijker, hoe groter het gaatje is), maar dan liet ik de pin er gewoon een aantal dagen in en kon ik zo pijnloos en rustig stretchen. Misschien dat jij 'm er ook wat langer in moet laten :j

En stretchen onder de douche wil ook nog wel eens makkelijker gaan.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:20

Ik meld me ook weer heb laatst er weer in me oor bij laten zetten!!! En nu al aan het denken over een nieuwe haha

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:47

woeiii
gister deed mn kleine stretch al stom want was het ringetje kwijt die er dus in zat :+
mn plugje zat dus gewoon niet meer lekker, heb toen mn 3mm tunneltje er in gedaan en dat ging alsof er nooit een ander in had gezeten :D scheelt dus wel dat ik al eerder gestretcht heb want het is een stuk soepeler...en ik dacht dat kan ook met mn andere gaatje....en jahoor daar ging nu zonder problemen 4mm in :j ik denk dat door het gewicht van mn plugjes het ook wel soepeler en uitgerekter is geworden. ik hoefde nu helemaal niet te stretchen maar ik kon ze er dus gewoon zo in doen :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:52

Fiffill schreef:
Ik ging altijd per mm, maar misschien zijn die van jou wat minder makkelijk :) ik heb van 6 naar 8 ook in een keer gedaan (dan gaat 't makkelijker, hoe groter het gaatje is), maar dan liet ik de pin er gewoon een aantal dagen in en kon ik zo pijnloos en rustig stretchen. Misschien dat jij 'm er ook wat langer in moet laten :j

Niet vervelend met slapen als je die pin (of spiraal) erin laat?
Ik heb alleen mijn linkergat proberen te stretchen en die is sowieso moeilijk met stretchen :j
Gisteren leek het ook wat geïrriteerd te zijn, dus ik wacht maar even af totdat het rustig is.
Ik heb gisteren een spiraal besteld, ben benieuwd!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 14:38

Grr, mijn linkeroorbelgaatje is weer irritant aan het doen. Dik, bloeden en pijnlijk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 14:52

urselin schreef:
Fiffill schreef:

Niet vervelend met slapen als je die pin (of spiraal) erin laat?
Ik heb alleen mijn linkergat proberen te stretchen en die is sowieso moeilijk met stretchen :j
Gisteren leek het ook wat geïrriteerd te zijn, dus ik wacht maar even af totdat het rustig is.
Ik heb gisteren een spiraal besteld, ben benieuwd!

Ik had daar geen last van... deed vaak de O-ringen van een maatje kleiner eromheen als hij er nog niet helemaal door zat, bleef het zitten. :)
Links was bij mij ook moeilijker. :j

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:53

ik heb gister een tragus piercing laten zetten heb hem wel laten piercen hoor
Is het normaal als je hem schoon gemaakt hebt dan je hem heel even heel erg voelt zitten ? en bij het gaatje zeg maar zitten korstjes is dat normaal ?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:03

Is het normaal dat het wisselen van mijn traguspiercing nog steeds niet lukt na 7 maanden. Elke keer als we proberen te verwisselen komen we niet in 1x door het gat met als gevolg veel bloed en pijnlijk dik oor. ( heb dit nu voor de 2e x geprobeerd in 3 maanden)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:04

Chantaliiejj schreef:
ik heb gister een tragus piercing laten zetten heb hem wel laten piercen hoor
Is het normaal als je hem schoon gemaakt hebt dan je hem heel even heel erg voelt zitten ? en bij het gaatje zeg maar zitten korstjes is dat normaal ?

Ja dat is normaal! Zal nog wel tijdje gevoelig blijven. :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:33

Aster_ schreef:
Is het normaal dat het wisselen van mijn traguspiercing nog steeds niet lukt na 7 maanden. Elke keer als we proberen te verwisselen komen we niet in 1x door het gat met als gevolg veel bloed en pijnlijk dik oor. ( heb dit nu voor de 2e x geprobeerd in 3 maanden)

Ik heb mijn piercing vervangen omwille van het lange staafje na 3 maanden ongeveer en het was even lastig om het er goed in te krijgen maar geen pijn of bloed... :n Ga anders bij de piercer zelf om te wisselen?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:35

Misschien met insertionpin pin wisselen?
Dan zit het schroefdraad van de piercing beschermd en kan het de binnenkant niet openhalen..

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:44

Thnx voor de tips! Ja ik ga maar langs m'n piercer! Wel rot dat het me zelf niet makkelijk lukt..
Dat van de insertion pin zal ik eens gaan bekijken :-)!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 02:25

k*t met peren, mijn oortjes zijn weer genezen en rustig, één probleem, mijn 6 mm tunnels trek ik er met gemak incl flare doorheen, ik moet dus 7 mm eyelets vinden en die moeten er vóór donderdag aanstaande zijn := *gaat zoeken*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 02:35

DQ :(:)
hmmm ik vraag me af of een eskimo eigenlijk uit groeit. :+

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 02:48

Ik ken wel een aantal piercers waarvan ik weet dat ze liever geen Eskimo zetten ivm snellere kans op uitgroei en een lelijk litteken achtig iets erna.
Maar goed, die kans is er bij iedere piercing denk ik maar :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 15:52

Hm elke piercing laat natuurlijk een lelijk litteken achter als je hem laat uitgroeien. Hem gewoon uit doen zie je iig weinig van :j (en ik maak snel littekens)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 16:01

Ik lees even mee met de tips voor het stretchen naar 4 mm.
Mijn 3.2 zitten er nu al in :D!

Ik had van die leuke gekleurde tunneltjes besteld, heeft ie debiel 2 verschillende opgestuurd :roll:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 23:10

xDramaQueen schreef:
k*t met peren, mijn oortjes zijn weer genezen en rustig, één probleem, mijn 6 mm tunnels trek ik er met gemak incl flare doorheen, ik moet dus 7 mm eyelets vinden en die moeten er vóór donderdag aanstaande zijn := *gaat zoeken*

Da's balen, 7mm is ook zo'n tussenmaat die je weinig ziet :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 23:22

Ja ik heb gelukkig via het piercingforum iemand kunnen vinden die ze heeft, wel zilver maar ach! Moet nu alleen de rest van mn oren ook zilver maken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:14

Gister eindelijk eens tijd gehad om langs een piercingshop te gaan .. heb nu kleinere balletjes op mijn navelpiercings zitten. Hopelijk gaat het zo al beter en geneest de onderkant ook eens eindelijk normaal. Ze zijn vandaag al wel wat rustiger .. ze blijven nu niet telkens in elkaar vast haken etc. Als dit niet genoeg werkt ga ik over op kortere staafjes of dat dan nog wat helpt. En anders weet ik het ook niet meer ;(

Alleen vanavond nog even wat extra balletjes bestellen bij aop, just in case ik ze kwijt raak volgende week op vakantie :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:16

mlc schreef:
Ik heb er nog maar 1 :o Al bijna 3 jaar denk ik
Maar het punt is, ik wíl er nog wel een aantal, maar het mag simpelweg gewoon niet. :n

Ik heb het van mijn 16 tot bijna 19 bij één gehouden. En toen ging het mis _O-

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:40

Ayasha; heb je het idee dat hij uitgroeit?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 20:13

Nee ik vroeg het me meer af omdat ik in mijn zoektocht naar ervaringen ovr herpiercen veel piercers tegen kwam die hem gewoon niet zetten. :)
En kan me eigenlijk maar een reden bedenken daar voor.

Nu heeft elke piercing natuurlijk kans op uitgroeien...