Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urselin schreef:Staat in de OPCitaat:Minimaal 6 tot 8 weken niet zwemmen, onder de zonnebank of sauna.
Hoe hebben jullie van 3 naar 4mm gestretcht?
Krijg het niet voor elkaar met een insertion pin, ook niet als ik het een paar uur in laat.
Ik ben gewend om kleinere stapjes te nemen qua stretchen, maar kan geen tussenmaat vinden..
Fiffill schreef:Ik ging altijd per mm, maar misschien zijn die van jou wat minder makkelijkik heb van 6 naar 8 ook in een keer gedaan (dan gaat 't makkelijker, hoe groter het gaatje is), maar dan liet ik de pin er gewoon een aantal dagen in en kon ik zo pijnloos en rustig stretchen. Misschien dat jij 'm er ook wat langer in moet laten
En stretchen onder de douche wil ook nog wel eens makkelijker gaan.
urselin schreef:Fiffill schreef:Ik ging altijd per mm, maar misschien zijn die van jou wat minder makkelijkik heb van 6 naar 8 ook in een keer gedaan (dan gaat 't makkelijker, hoe groter het gaatje is), maar dan liet ik de pin er gewoon een aantal dagen in en kon ik zo pijnloos en rustig stretchen. Misschien dat jij 'm er ook wat langer in moet laten
En stretchen onder de douche wil ook nog wel eens makkelijker gaan.
Niet vervelend met slapen als je die pin (of spiraal) erin laat?
Ik heb alleen mijn linkergat proberen te stretchen en die is sowieso moeilijk met stretchen
Gisteren leek het ook wat geïrriteerd te zijn, dus ik wacht maar even af totdat het rustig is.
Ik heb gisteren een spiraal besteld, ben benieuwd!
Chantaliiejj schreef:ik heb gister een tragus piercing laten zetten heb hem wel laten piercen hoor
Is het normaal als je hem schoon gemaakt hebt dan je hem heel even heel erg voelt zitten ? en bij het gaatje zeg maar zitten korstjes is dat normaal ?
Aster_ schreef:Is het normaal dat het wisselen van mijn traguspiercing nog steeds niet lukt na 7 maanden. Elke keer als we proberen te verwisselen komen we niet in 1x door het gat met als gevolg veel bloed en pijnlijk dik oor. ( heb dit nu voor de 2e x geprobeerd in 3 maanden)
xDramaQueen schreef:k*t met peren, mijn oortjes zijn weer genezen en rustig, één probleem, mijn 6 mm tunnels trek ik er met gemak incl flare doorheen, ik moet dus 7 mm eyelets vinden en die moeten er vóór donderdag aanstaande zijn*gaat zoeken*