Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxStitchxx schreef:aan het ziekenhuispersoneel en consultaiebureau heb je vaak niks
de kraam week was ook niet echt bepaald leuk,
heel mijn lijf deed zeer, ik was moe, geen leuke kraamzorg en was de meeste tijd alleen.
soms twijfel ik of ik nog een 2e wil, in iedergeval niet op deze manier... zoo zonde!
Blue_Eyes schreef:Citaat:En ik heb echt nooit moeite gehad met om de3 uur voeden s'nachts..ik vond het allemaal heerlijk en heb nooit geklaagd over moe zijn. Dat sliep ik er overdag wel weer bij.
Dat is knap, als je overdag ook iedere drie uur moet voeden en je ook nog een peuter hebt rondhobbelen.
Echt, ik vind net zo goed dat bv het beste is voor je kindje, maar ik denk wel dat er mensen zijn die er heel erg makkelijk over doen. Het is gewoon niet altijd zo simpel.
Blue_Eyes schreef:Ha, okee, dat verklaart alvast wat. Ik ben bevallen in het Cathrien.

MiniBoots schreef:Ik vind juist dat mensen altijd zo moeilijk doen over borstvoeding

Citaat:Hoezo is het knap om om de drie uur (in mijn geval vaker trouwens, maar dat terzijde) je baby te voeden als er al een peuter rondloopt?
Ik zeg dat het knap is om overdag die slaap in te halen die je 's nachts misloopt in een situatie als die. Mijn peuter was 3 toen haar zusje geboren werd, dus die ging ook echt niet meer slapen tussen de middag, maar nog niet naar school. Psz was niet lang genoeg om slaap in te halen. Dus nee, slaap inhalen lukte niet en ja, ik liep heus weleens op mijn tandvlees. Nathalie schreef:BE, ja zeker. Echt een enorme tegenvaller. Mijn ziekenhuis vriendin van toen (toen kindje verloren) is laatst weer bevallen in het MMC, ook zij heeft erg slechte begeleiding gekregen. Ook op de NICU inderdaad.
Ik heb nog gedacht dat het misschien een gevalletje pech was... maar nu denk ik toch van niet.
Blue_Eyes schreef:@Nathalie; Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe het mijn zus daar bevallen is. Die heeft geen bv gegeven, maar dat had ik vantevoren ook niet verwacht - die is er het type niet voor.
Anna in Geldrop schijnt wel heel goed te zijn.
Yasemin is daar opgenomen in de kraamtijd, en ik mocht daar samen met mijn man in een rooming-in kamer. (wel zonder Yasemin helaas) Heb super begeleiding gehad. Meys schreef:Nathalie schreef:BE, ja zeker. Echt een enorme tegenvaller. Mijn ziekenhuis vriendin van toen (toen kindje verloren) is laatst weer bevallen in het MMC, ook zij heeft erg slechte begeleiding gekregen. Ook op de NICU inderdaad.
Ik heb nog gedacht dat het misschien een gevalletje pech was... maar nu denk ik toch van niet.
Dat is spijtig, ik heb een hele goede ervaring met de NICU in Veldhoven.