Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Gisteren overdag de hele dag al zo'n misselijk gevoel maar kon verder gewoon alles eten en ook alles binnen houden. Gisteravond laat kreeg ik ineens gigantische koppijn en werd heel erg duizelig.. vannacht ook de hele nacht lopen spoken, verkouden, duizelig, kramp in beide voeten dus hielt t niet meer uit.. op een gegeven moment uit bed gegaan en maar een beetje gaan lopen voor zover dat mogelijk was met die duizeligheid (overal aan vasthouden
). Vanochtend toch vol goede moet uit bed gestapt en was beneden en toen brak het zweet me uit.. m'n gezicht was spierwit.. even rustig gaan zitten en daarna een paracetamol genomen en snel 2 boterhammen + een glas optimel naar binnen gewerkt. En toen werd 't wel wat beter. Ben gewoon aan 't werk gegaan en dat ging verder prima.. alleen ik vraag me nu toch wel af wat dit kan zijn, ben *hard afkloppen* nooit ziek en eet ook gewoon normaal. Misschien ook een vitamine tekort ofzo of bloed ofzo.. hoop dat er meer mensen zijn die dit herkennen. Anders toch maar eens de dokter bellen.
gohya schreef:Bloedarmoede ken ik wel,word ik heel duizelig altijd.Vooral bij opstaan uit zit/ligstand.
Maar dat heb ik niet,is ook op geprikt.
Beroerd ben ik niet meer,alleen hele erge moeheids aanvallen en bij de minste inspanning super benauwd.
Sterkte hoor!