Lindy1982 schreef:Heb de link net gekregen.. Bijna allemasl zwangerschaps foto's met bh aan.. Niets schokkends en niet veel vlees haha.. En 1 foto van eem fotoshoot die hier ook gewoon in de woonkamer hangt.. Ben dus gewoon trost op die foto :p. Kon me. Ook al niet voorstellen dat ik plat naskt foto's had geplaatst. Soory zit op ipad en tikt erg beroerd
Het is dus heel verschillend per persoon. Jij vindt het niet schokkend, maar ik best wel. Niet borsten op zich, maar wel wat iemand beweegt om zoiets intiems te delen met Bokt. Jij zegt jezelf daarin vrij te voelen, maar misschien zijn er ook mensen die zich vrij genoeg voelen om over hun psyche en aanverwante problemen te praten. Of over een hypotheek bijvoorbeeld. Voor jou is dat duidelijk over de grens.
Boras schreef:Ts heeft zelf over haar borsten geschreven op het internet en foto's per pb rondgestuurd?
Dan begrijp ik werkelijk niets van dit topic.
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Nee, ts heeft wat foto's van haar borsten geplaatst en ééntje van haar blote borsten. Gewoon gepost, dus niet per PB verstuurd. Ze staan gewoon online.
Boras schreef:Daarmee geef je jouw grenzen aan. Een ander hanteert andere grenzen, vindt onderwerpen misschien minder snel een taboe. Kwestie van wederzijds respect.
Mee eens. Verder vind ik het wel een interessant onderwerp. Een betere titel voor dit topic zou zijn geweest 'Waar ligt jouw grens?'. Zo blijkt dus inderdaad weer dat wat de een te ver vindt gaan, de ander dat totaal oké vindt.