Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij haalden als we klaar waren met eten ook zijn bord weg en hij kreeg gewoon zijn danootje omdat daar veel inzit
dus de allergie is flink opgehoopt geweest
waar hij dan heel boos op zwarte piet van werd
]
als mijn kind het op een krijsen zette omdat hij niet wilde eten.
Maar heb de lef nog niet gehad.Ulfeino schreef:Heb je het al eens geprobeerd met heel erg boos worden, en dan echt heel erg boos?
Mijn beide kinderen waren en zijn niet goede eters, alleen als ik echt hard optreed eten ze.
Als mijn dochtertje niet wil eten en niet voor rede vatbaar is, wordt ik heel boos, zet haar in de gang, ze schreeuwt en krijst, maar krijgt haar zin niet ik vertel haar dat ze alleen weer binnen mag komen als ze haar eten op eet.
Ze geeft zich nooit zo snel gewonnen en moet vaak wel 3-4 keer naar haar toe.
Brood eet ze bijna niet, ze mag van mij inplaats van brood ook vanille yoghurt met een banaan in kleine stukjes hebben, dat vindt ze vaak wel lekker.
Verder geef ik haar regelmatig een vitamine kindersnoepje zodat ze toch voldoende vit. binnenkrijgt.
Wil het echt helemaal niet zou ik de huisarts om een doorverwijzing vragen voor de kinderarts, laat je niet afschepen.
Sterkte en succes

fjordowner18 schreef:4-11-2010 woog hij trouwens 12.6 kg en 14-2-2011 woog hij 13.3 niet erg alarmmerend, maar wil toch graag het bovenstaande
Elma_ schreef:fjordowner18 schreef:4-11-2010 woog hij trouwens 12.6 kg en 14-2-2011 woog hij 13.3 niet erg alarmmerend, maar wil toch graag het bovenstaande
Mijn zoontje word in september 4, en die weegt ook 13 kilo. Niks mis mee, eet ook vrij moeilijk (gaat nu veel beter) maar ik vind dit toch een netjes gewicht hoor
Patsab schreef:Heb je al eens geprobeerd om rauwe groentes aan te bieden? Komkommers,wortel,tomaat,paprika (veel kinderen vinden paprika lekker.:.....) en niet in kleine stukken,gewoon flinke brokken. Soms is geprakte en gekookte groentes niet aantrekkelijk genoeg.