Mioux schreef:@wythlove Ik heb dinsdag de afspraak en de dokter weet ervan dat ik zwanger ben dus als de dokter het nodig vind bij ELKE zwangerschap, dan hoor ik het over de telefoon heel snel, want ze heeft mijn telefoonnummer. Innemen doe ik niks zonder de dokter haar melding, ik heb vroeger teveel problemen gehad en krijg nu al bij paracetamol problemen zonder maagbescherming. Ik ga zeker genieten of wij allebei ! haha en we gaan het ze vertellen over twee weekjes
Het zit gewoon in een doosje met zwangerschapsvitamines verwerkt hoor, niets spannend aan
en de vraag of je.foliumzuur slikt en het advies om er alsnog mee te beginnen is echt een van de eerste vragen die een vk stelt.Weet je, je vergeeft het jezelf volgens mij nooit als tijdens de 20 weken echo blijkt dat je kind een open ruggetje heeft en je niet gelijk de allereerste dag dat je het wist begonnen bent met foliumzuur.

het is up to you hoor..
zit ook al mn hele leven bij dezelfde, maar kan je niet beter gelijk een verloskundige kliniek bellen? daar kan je gewoon terecht hoor, een dokter kan toch niet veel doen