Hunkemöller Maximizer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:35

Trieske_ schreef:
hoeft absoluut niet altijd om onzekerheid te gaan hoor...ik ben met mijn kleine cupje zeer tevreden maar soms staan truitjes toch wat leuker en vallen wat beter als het wat meer gevuld is.
ik heb de bh ook, hij zit bij mijn absoluut niet vervelend, niet pijnlijk en ook is het niet te overdreven maar is het gewoon wat netter afgewerkt in een truitje.

:j

desondanks vind ik 2 cupmaten persoonlijk wel erg veel groter, dan voel ik me mezelf niet meer :+ daarnaast vind ik het ding in de reclame ook nog eens een gedrocht om te zien, megagroot en die borsten lijken tot in r neusgaten te worden geperst :=

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:35

Ik vind het niet mooi ogen, want de bh staat veel te ver naar onderen en de tieten te veel bovenin, wat dus een raar beeld geeft.

Dan liever een siliconentieten en dan een normale mooie bh omdoen waarin de tieten zitten hahahaha.

Ik zie het al helemaal voor me, man ziet lekker :9 :9 :9 vrouwtje lopen met megatieten :P :P :P en als ze met elkaar naar bed gaan zijn er ineens hangtieten en vele maten kleiner -O- -O- -O- -O- |( |( |( |( hahaha _O- _O- _O- _O- _O- := := := := := .

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:37

Jade schreef:
Trieske_ schreef:
hoeft absoluut niet altijd om onzekerheid te gaan hoor...ik ben met mijn kleine cupje zeer tevreden maar soms staan truitjes toch wat leuker en vallen wat beter als het wat meer gevuld is.
ik heb de bh ook, hij zit bij mijn absoluut niet vervelend, niet pijnlijk en ook is het niet te overdreven maar is het gewoon wat netter afgewerkt in een truitje.

:j

desondanks vind ik 2 cupmaten persoonlijk wel erg veel groter, dan voel ik me mezelf niet meer :+ daarnaast vind ik het ding in de reclame ook nog eens een gedrocht om te zien, megagroot en die borsten lijken tot in r neusgaten te worden geperst :=

2 maten groter is het volgensmij ook niet hoor, misschien een maatje maar mooi gevuld, en die van mij zitten dan echt niet tot mijn neusgaten hoor.....dat gaat nooit lukken hahaha

andvari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:20

Ik vind het ding in de reclame er uitzien alsof ze je die vrouw in een veel te kleine bh hebben geperst, waardoor de hele boel erbovenuit 'blubt'. Kan me goed voorstellen dat dat zeer doet! En inderdaad, niet bukken :')

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 14:51

Lynn_x schreef:
Wat dacht je dan hoe ze 2 maten groter werden :+

Ik wist eerst helemaal niet dat het een maximizer was, ik zag m hangen en vond het printje leuk :P

Elles

Re: Hunkemöller Maximizer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:16

Ik heb dat ding toevallig zaterdag gepast. Waardeloos :D
Hij staat vreselijk af en toen ik hem zo duwde/vasthield dat hij aansloot, had ik echt enorme, maar hele rare doperwtentieten :') Dus ik ga gewoon weer voor de H&M met kipfilets, dat ziet er een stuk natuurlijker uit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:29

[LZP] > [MW]

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:46

Elles schreef:
Ik heb dat ding toevallig zaterdag gepast. Waardeloos :D
Hij staat vreselijk af en toen ik hem zo duwde/vasthield dat hij aansloot, had ik echt enorme, maar hele rare doperwtentieten :') Dus ik ga gewoon weer voor de H&M met kipfilets, dat ziet er een stuk natuurlijker uit :+

Dat lijkt mij dus ook, ding heeft volgens mij een waardeloze pasvorm door die megavullingen.

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:42

Trieske_ schreef:

Precies om die reden heb ik hem ook, het staat onder sommige truitjes gewoon net wat leuker omdat deze dan leuker vallen.
Zeker niet een bh om dagelijks aan te doen... maar gewoon onder die truitjes die net wat leuker staan als je iets meer hebt.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:05

ik heb m vandaag gekocht, en hij zit me beter als de meeste normale bh's! had wel de grootste maat die ze hadden nodig (jaja ik heb van mezelf al een D cup :+ ) maar t staat echt mooi en ook nog heel natuurlijk :j

Zelfs de verkoopster was het met me eens dat hij perfect zat :j en die kent mij inmiddels wel een beetje :+

voelde me ineens wel heul slank met die extra grote zusjes :))

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:36

Eleionomae schreef:
ik heb m vandaag gekocht, en hij zit me beter als de meeste normale bh's! had wel de grootste maat die ze hadden nodig (jaja ik heb van mezelf al een D cup :+ ) maar t staat echt mooi en ook nog heel natuurlijk :j

Zelfs de verkoopster was het met me eens dat hij perfect zat :j en die kent mij inmiddels wel een beetje :+

Same hiero haha!
Kep der wel een foto van maar das misschien wel gek van je boobs haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:54

Is er echt een bikini versie van????
Nee hè??
Weten ze bij hunkemöller niet dat die vullingen vol water gaan zitten en dan urenlang blijven leeglopen zodat het lijkt alsof je borsten lek zijn?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:02

Lamar schreef:
Is er echt een bikini versie van????
Nee hè??
Weten ze bij hunkemöller niet dat die vullingen vol water gaan zitten en dan urenlang blijven leeglopen zodat het lijkt alsof je borsten lek zijn?

ik beeldde het me in en het lijkt me een heel grappig gezicht _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:16

@lynn_x ja ik had ook zo iets, maak er een foto van maar is wel een beetje weird :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:23

Ben toch wel benieuwd naar een foto hoe dat er uit ziet. Mag ook via pb?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:52

ik zal even zien wat ik kan doen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:08

foto 1 zonder en foto 2 met

kwaliteit is niet zo best, met mn telefoon gemaakt omdat mn camera's aan de lader liggen (ga morgen naar Londen haha)

Afbeelding Afbeelding

maar volgens mij zie je wel duidelijk verschil :')

Links is een gewone bh (geen pushup wel gevoerd) en ik ben dus al een D cup van mezelf.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:24

Haha bikini's met voering kun je het beste direct even aanduwen als je het water uit komt. Ziet er belachelijk uit maar anders blijft het lekken idd!
Grappig als ik naar bovenstaande foto's kijk is de bovenste ongeveer wat ik heb met push-up, alleen heb ik normaal minimaal 3 maten kleiner dan jij :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:36

haha ja de maximizer is in dit geval de grootste maat die ze hadden de 80D. bij de 75D was de cup nog aan de kleine kant en zat hij in omvang ook net te strak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:39

Ik vind het maar niks. Ik kwam de Hunkemoller binnen lopen en vond de bh's er leuk uit zien alleen toen ik er achter kwam dat het om maximizers ging toch maar gekeken voor andere bh's. Ik heb het niet nodig, en vind het ook maar vreemd. De ene dag loop je met een B rond en dan opeens met een D?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:41

Eleionomae schreef:

Niet aanvallend bedoeld hoor, maar vind je dat zelf echt mooi? Je hebt van jezelf al borsten, en ik snap niet waarom je die nog groter zou willen laten lijken. Is toch vreemd als je je bh uittrekt en er opeens 2 maten kleinere borsten overblijven? :+

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:42

@ Mojito

Mee eens. Het ziet er natuurlijk wel leuk uit enzo, maar het is gewoon harstikke nep. Lijkt me ook lekker verwarrend voor je vrienden, (huuh zijn ze nou gekrompen?) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:43

Ragdollcat schreef:
Ik vind het niet mooi ogen, want de bh staat veel te ver naar onderen en de tieten te veel bovenin, wat dus een raar beeld geeft.

Dan liever een siliconentieten en dan een normale mooie bh omdoen waarin de tieten zitten hahahaha.

Ik zie het al helemaal voor me, man ziet lekker :9 :9 :9 vrouwtje lopen met megatieten :P :P :P en als ze met elkaar naar bed gaan zijn er ineens hangtieten en vele maten kleiner -O- -O- -O- -O- |( |( |( |( hahaha _O- _O- _O- _O- _O- := := := := := .

Dit omschrijft dus precies hoe ik er over denk. :')

Eleionomae

het gaat mij er vooral om hoe het zit :j ik had ze in eerste instantie meer voor de gein gepast, maar toen ze ook nog eens perfect bleken aan te sluiten.. daar zeg ik geen nee tegen (links en rechts verschilt bij mij ruim een cup maat namelijk) Dat mn borsten nu nog groter lijken dan ze al zijn, tja agh ik heb al bijna 4 jaar een relatie, mijn mannetje weet wel wat ie heeft ;)

edit op de foto lijkt die beugel heel laag, maar dat is dus in het echt niet zo, hij sluit precies aan als mn normale bh's ook doen
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 20-05-11 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

S_Evelyne schreef:
@ Mojito

Mee eens. Het ziet er natuurlijk wel leuk uit enzo, maar het is gewoon harstikke nep. Lijkt me ook lekker verwarrend voor je vrienden, (huuh zijn ze nou gekrompen?) :')

Ja toch, die moeten ook wel denken. Gisteren had je nog geen tieten en nou zijn ze opeens huge? :o?