Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:Maar of zo'n t-shirtje dan 5 of 50 euro kost, maakt niet uit. Kun je geld beter investeren in goede schoenen
Er is zat info op internet te vinden hierover en als mensen dan toch eigenwijs zijn en bij de actie sport een paar van 40 euro kopen moeten zij dat weten. Het zijn niet mijn enkels/knieën/etc die stuk gaan.
) ben ik nu bij les 5 van Start to Run, en doe ik zaterdag mee met de grootste estafette-run van Nederland!
Het bevalt me wonderbaarlijk goed!

). Ging gelukkig redelijk en het gaat ook wel vooruit alleen nu ben ik aan het twijfelen of ik dinsdag naar de training ga. Ik heb wel echt twee weken rust gehouden maar ik voel het nog wel. Op een site staat er toch zeker 5 tot 6 weken rust voor maar dat ga ik echt niet volhouden. Ik ben verder niet naar een dokter of zo geweest maar als het erger wordt of weer op komt zetten ga ik wel naar een dokter.
!
. Komen we later 2 fietsers tegen, zeggen ze: "Hee daar zijn er nog 3.. Kop op dames, tandje harder hoor!"
Wij omgekeerd, komen we nog meer fietsers tegen: "Uhh dames, volgens mij gaan jullie de verkeerde kant op!".. Haha, echt geweldig!
.
. Ik zou zelf toch even een afspraakje maken bij de dokter, misschien is het met een duwtje of knijpje hier of daar wel weg.. En zou die training ook even laten schieten, lopen met een blessure kan volgens mij alleen maar schaden.. 
Yv_ schreef:Jeetje Jeanine93, dat klinkt niet fijn. Ik zou zelf toch even een afspraakje maken bij de dokter, misschien is het met een duwtje of knijpje hier of daar wel weg.. En zou die training ook even laten schieten, lopen met een blessure kan volgens mij alleen maar schaden..
CalvinM schreef:Oei Jeanine93, dat is op je scheenbeen toch? Pas je op voor shin splints? Als je dat hebt, ben je nog niet jarig... Zou toch even langs de dokter/fysio gaan.

Krijg onwijs pijn in mijn schenen. Moest tussendoor ook wel tussen de 3 en 5 minuten wandelen om de pijn weg te krijgen. Weet iemand wat dit is?? Gewoon een mega slechte conditie? Ik loop momenteel op Assics. Wil als mijn vakantie geld er is echt schoenen aan laten meten maar als het zo'n pijn doet hou ik dat echt niet vol hoor (Ben al niet zo'n doorzetter). Kan het aan de verkeerde schoenen liggen? Ik heb wel het idee dat deze schoenen mijn voeten naar binnen dwingen terwijl ik naar buiten loop, zeg maar.