Steffie89 schreef:Bleeh, ik zit nu met een kaak/wang die gigantisch opgezwollen is!
Echt heel pijnlijk is het niet dankzij de pijnstillers maar prettig is anders. Eten gaat ook niet aangezien ik niet kan kauwen. Ik krijg mijn kiezen niet op elkaar, beide kanten niet. Mijn wang is ook binnen in helemaal opgezwollen..
Vanavond wel een poging doen om te gaan werken met extra pijnstillers, ik hem mijn collega's al gewaarschuwt dat ik er uitzie als een hamster met extra wintervoorraad in haar wangen![]()
Wel goed voor de lijn
pff dat is baalen zeg.
hopen dat het snel beter gaat.

. Veel te druk gemaakt van tevoren, nergens voor nodig. Ik ben panisch voor naalden dus verdoven is altijd een klus, er moesten er VIER in. Viel eigenlijk reuze mee, je voelt wel dat ze aanprikken, maar verder is het zo gepiept. Ik vraag altijd even of de TA assistente mijn handen vast wil houden
Toen wachten totdat mijn halve gezicht dood aanvoelde 

Neem lekker mn mama mee, kan die mn handje vasrthouden, hihi.
Ik ben 2x bij hem geweest, hij was steeds grapjes aan het maken, is leuk joh, lachen met verdoving/hele gereedschapskist in je mond
nar de dienstdoende tandarts en die kon hem er gelukkig met een beetje lucht uit blazen , beetje jammer dat dat beetje lucht mij 20 eur's kostte!
alles bijelkaar bah haha.