meeeters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eefske

Re: meeeters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:16

Haha. Oeh. Van het weekend ga ik de gelatinetoestand proberen ;)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:52

je HELE gezicht ?! My God, dan moet je wel foto's maken en er duidelijk bij zetten dat het niet is wat we denken dat het is.... Ik heb het goedje nu twee keer geprobeerd en ik ben echt tevree! Ik heb alleen toch echt wel 4 laagjes nodig, hebben jullie dat ook? Anders krijg ik het er echt niet af gepulkt.

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:46

@wiebke, misschien moet je iets meer gelatine erin doen? Ik kan het in 1 laagje doen :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 18:02

Die gelatinestrips werken voor geen meter, maar ik moet ook toegeven dat mijn huid een geval apart is. 2 uur later zaten ze alweer vol. :+
Ik loop al jaren met diepe, hele diepe meeeters, ben ben verschillende SHS geweest, maar niemand wil ze uitdrukken. Waarom? Ze zitten zo ontzettend diep en zo ontzettend vast dat het gewoon geheid 1 grote litteken worden.
Maar als je net zoals mij een gevoelige acne huid hebt, ga naar een goede SHS. Laat ze daar uitdrukken, als je een goede hebt, hoeft het geen pijn te doen en je krijgt geen littekens. Zo kom ik langzaam van mijn meeeters af. Het kost wat meer, maar mijn huid is nog nooit zo zuiver geweest. Ideaal! :D