Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(ben zelf blond) en heb dit nog nooit gehad bij gebruik van andere shampoo's (Herbal en Guhl)

Pattyy_ schreef:Voor mij ook geen Syoss meer... het werd erg vet en kriebelde vreselijk. Ook kreeg mijn haar een groenige kleur..(ben zelf blond) en heb dit nog nooit gehad bij gebruik van andere shampoo's (Herbal en Guhl)

Macs schreef:Ik kreeg er ook een enorme jeukende hoofdhuid van en heel veel schilfers! Voor mij ook geen syoss meer!
Jeanine93 schreef:Ik heb Syoss ook een tijd gebruikt en krijg er super snel vet haar van en dat krijg ik al vrij snel, dus ik gebruik het niet meer.
Trieske_ schreef:mijn haar veranderde in een strobos door het wassen met syoss, heb het vrij snel weggegooit....gebruik veel verschillende merken en probeer alles maar syoss was toch wel het slechtste voor mijn haar....

forum gaat, waar dus blijkbaar alleen horrorverhalen mogen worden geplaatst. En dat is ook goed, want door het lezen van al die verhalen heb ik besloten om mijn weinige haren voortaan weer lekker te gaan wassen met John Frieda. Voor ik ook bulten en schilfers en haaruitval krijg.
Bevalt ook goed!Passorapard schreef:Nooit meer voor mij , mijn haar was harstikke vet . Elke keer maar weer , dus ik zeg nee
gamblerlover schreef:Ik vind Syoss een totale ramp!
Ben het anderhalf jaar geleden gaan gebruiken, nadat het eerst droog werd begon het later uit te vallen. In eerste instantie zocht ik dit niet bij de shampoo maar na een bezoek aan de arts en dermatoloog toch weer terug gegaan naar mijn vorige gebruikte merk shampoo. Daarna heeft de uitval nog een half jaar geduurd, nu is het eindelijk weer iets beter. Heb wel zo'n 15 cm van mijn lang flink uitgedunde bos haar af moeten knippen om het weer "redelijk" gezond te krijgen. Maar het duurt nog wel even voordat mijn haar hetzelfde is als voor de Syoss ramp...
Voor mij nooit weer, ik heb trouwens nog nooit een kapper gezien waar ze dit merk verkopen, dus of het wel echt een kappersmerk is of meer gevalletje misleidende reclame weet ik niet..
__Esther__ schreef:Mijn haar is heel erg gaan uitvallen van dit product! Ik zocht het eerst in de rui etc. maar het duurde allemaal wel erg lang en echt zo veel haar had ik nog nooit op het doucheputje zien liggen. Ik ben gestopt en na een week had ik weer normale haaruitval
elisa_ schreef:ik vind het maar niets, mijn haar word er vet van, het is al vet als ik het net heb gefohnd. ik koop het niet weer.