Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:als ik zwanger zou blijken zou ik het waarschijnlijk niet weg willen laten halen. Ik heb een soort angst dat ik misschien ooit onvruchtbaar word, en dan zou ik er niet mee kunnen leven dat ik een kindje had kunnen hebben..

Ariebombarie schreef:ik gebruik nu alleen condoom. ik reageer namelijk heel fel op toegevoegde hormonen![]()
miskraam door ring, zal wel door die stofjes komen die er in zitten. was ook in zeer pril stadium afgebroken.
Ik ben helemaal niet bekend met die nuvaring, maar als ik dit zo hoor wil ik dat ook niet!

amsterdam_30 schreef:Mijn moeder is nog maanden ongesteld geweest en was toch echt zwanger van mijn broer toen.. dus opgelucht zijn als je ongesteld bent is een beetje achterhaald want geldt niet altijd.
Pil is niet 100% betrouwbaar dus als jij (en je vriendin) niet aan kids toe zijn.. zou ik toch condoom gebruiken. Geen stress meer dan.
ik voel dat wel, ik ben niet panisch
Zij wel, zij is echt een ramp! amsterdam_30 schreef:Mijn moeder is nog maanden ongesteld geweest en was toch echt zwanger van mijn broer toen.. dus opgelucht zijn als je ongesteld bent is een beetje achterhaald want geldt niet altijd.
Pil is niet 100% betrouwbaar dus als jij (en je vriendin) niet aan kids toe zijn.. zou ik toch condoom gebruiken. Geen stress meer dan.