Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
xMarloes schreef:Ik zou ook NIET maar de mentor gaan. Je kan beter alleen naar haar toe gaan en het dan rustig vragen.
En dat emo's zit doen!? tsja. meestal doen ze dat niet zomaar, zichzelf pijn doen. Dus ze zal vastwel ergens mee zitten.
Of ze nou emo is of niet, dat slaat nergens op met dat snijden.
Sommige mensen doen dit nou eenmaal, om van hun pijn af te komen....

renske_13 schreef:gabjj8 schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar doordat ik vele meiden ken die zichzelf automutileren, weet ik dat als je het opvallend doet op je onderarmen, dat vele meiden dit doen als een 'Cry for Help' en als ze dan ook nog vaak hun mouwen opstropen, dan weet je zeker dat dit een 'Cry for help' is.
Als mensen zichzelf echt pijn willen doen, zonder dat andere mensen het door hebben, dan heb je genoeg andere plekken op je lichaam (die wel pijn doen als je je snijd, want je onderarm doet geen pijn) zodat mensen het niet zien...
Ik zal naar je mentor toestappen en het gewoon is uitleggen.. misschien weten ze het al van dit meisje
Hoezo doet snijden in je onderarm geen pijn?Dat wist ik helemaal niet.

UMayDream schreef:Nee, dat is het niet de schrik, kan ook zijn dat ik daar gewoon gevoelig ben, maar doet echt wel pijn
) snijden zichzelf... Ik wil niet zeggen dat alle emo's zichzelf snijden (en al helemaal niet dat alle niet-emo's zichzelf niet snijden), maar ik denk niet dat je moet gaan ontkennen dat het onder bepaalde uh 'subculturen' stukken vaker voorkomt.....