Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je ziet in dat dit niet meer kan, en het vreet ook energie
Het is de kunst om te blijven leven, en iedere dag op te staan met een lach. EngeltjeS schreef:Meis, wat ben je sterkJe ziet in dat dit niet meer kan, en het vreet ook energie
Het is de kunst om te blijven leven, en iedere dag op te staan met een lach.
Lukt het vandaag niet? Dan lukt het morgen beter.
Ik ben er ook voor je, je bent al zover gekomen!
ik ben er ook voor jou hoor!
bromfiets schreef:Je bent sterker dan je bent, want je bent er nog steeds en je zoekt hulp... Dat is al heel wat om trots op te zijn hoor![]()
Ben benieuwd hoe je behandelplan er uit gaat zien
snap de zin niet helemaal.
Mijn typekunsten vallen flink naar beneden als ik moe ben....
Heb je al een idee wat voor behandeling ze op willen starten? Of nog helemaal niet? 
Ik weet hoe goed het kan doen om steun te krijgen van onbekenden... Heb er zelf ook veel aan gehad toen ik me slecht voelde, dus het is iets terugdoen, zeg maar 

bromfiets schreef:Nee, dat is waar. Soms kijken ze niet echt verder dan hun neus lang is. Maar dan ben je er zelf nog, gewoon aangeven dat het te veel is of te snel gaat. Het is tenslotte JOUW proces en niet dat van hen...
Eva_Jameson schreef:Ik ben zoooo trots op je he liefje!
Je bent inderdaad sterker dan je denkt ook al wil je dat zelf niet geloven.
Over dat behandelplan als jij het liever anders wilt moet je dat aangeven. Dat je eerst probeert wat zij denken dat goed is en als je merkt dat het te zwaar wordt dat je dat zegt. Jij moet aangeven wat je wilt want JIJ wil beter worden en als jij dat niet trekt kan het averechts gaan werken. Wel gek dat je ook nog bij je therapeute van nu blijft lopen. Zou daar dinsdag toch wat meer over vragen.
En onthoudt als je je even minder voelt en steun nodig hebt ik er altijd voor je ben! Ik ga je helpen hierbij liefje zo goed als ik kan!