samloes schreef:Spannend! Succes met de bevalling!
Ik moet officiel nog 10 weken, maar hoop stiekem dat ze iets eerder komen
Jij krijgt er 2 tegelijk?
Dan heb je er zometeen 4 in minder dan 3 jaar tijd! Dat zal wel aanpoten zijn of niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steph86 schreef:Bij de zwangerschap van onze dochter ( derde) en mijn huidige geen last van misselijkheid overigens. Met de zwangerschappen van de jongens ( vooral de eerste) ben ik vreselijk beroerd geweest.
samloes schreef:Vreselijk die misselijkheid, ben blij dat die pillen (emesafene heet het geloof ik) bij mij wel heeft geholpen. Nu moet ik volgende week iets gaan vragen tegen t zuur. Rennies werken niet meer.
Chubby schreef:Jij 4x bevallen en hij durft onder narcose geen knoopje te laten leggen :')
Ik kom ook uit een gezin van 4, zou zelf wel 3 kinders willen, maar omdat het niet zo gemakkelijk gaat en ik al 32 ben, heb ik er een hard hoofd in...
samloes schreef:Ik kan van de VK in het ziekenhuis een flesje met spul krijgen op recept, dat scheelt weer geld. Hopen dat dat werkt. Probleem is dat er 1 kind lekker hoog op mijn maag ligt te leunen en das best onprettig. De ander ligt trouwens heerlijk op mijn blaas, ook leuk! Maar voor de rest gaat het wel goed hoor!