Had het helemaal niet door dat er een nieuw topic was haha .
Iig neem ik zo meteen even de OP goed door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:HEMA? Ik weet niet hoor, ik heb nog nooit een echt fijne mascara gekocht van onder de 9 euro
Kiwipitje schreef:Ik heb net geprobeerd de lip tint van m'n hand te halen met nagellakremover. Er zit nog steeds net zoveel op als daarvoor
Ik gebruik foundation van Essence. Beste die ik ooit heb gehad (MAC, Dior, ze halen het er allemaal niet bij).
Bienotje schreef:michelle phan, leuke filmpjes heeft ze idd check haar barbie tut eens.super hoe ze door contouren enzo haar gezicht andere vorm geeft!
Goedkope mascara is misschien van essence (zwart met lichtroze/donkerroze golfjes) nog een optie?ik zelf zweer ook bij the falsies trouwens.iemand ervaring met de black variant?
Lipfinity hoor ik van vriendin ook alleen maar goeds over.toch zelf eens proberen denk ik!
Renee schreef:Bienotje schreef:michelle phan, leuke filmpjes heeft ze idd check haar barbie tut eens.super hoe ze door contouren enzo haar gezicht andere vorm geeft!
Goedkope mascara is misschien van essence (zwart met lichtroze/donkerroze golfjes) nog een optie?ik zelf zweer ook bij the falsies trouwens.iemand ervaring met de black variant?
Lipfinity hoor ik van vriendin ook alleen maar goeds over.toch zelf eens proberen denk ik!
Deze?