Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Jeetje, dat verwacht je ook niet! Ben je toevallig aan de pil? Of rook je? Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben stiekem wel benieuwd omdat pilgebruik al dan niet in combinatie met roken vaak de oorzaak is in jonge vrouwen wanneer er anders geen aanleiding voor is (trauma, aangeboren afwijking, etc).
Blij om te horen dat je zo'n vechter bent, en vooral dat het klinkt dat je over een paar maanden ook lichamelijk weer in orde bent.
Als je me een pbtje stuurt met je adres dan stuur ik je ook graag een beterschapskaartje.
Edit: even aangepast voor de duidelijkheid
Mickey schreef:Ook ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
Ik ben helemaal verrast om je "al" op bokt te zien en dat je zulke goede berichten schrijft.
Je instelling zal je zeker helpen om het onderste uit de kan te halen qua herstel. Fijn dat je zo'n positieve instelling hebt dat scheelt toch al een hoop.
Het een plekje geven van het besef komt ook wel
Zet 'em op en heb je je rolstoel ook al toegerust met droogweer- en regenbanden en een pitstop-crew die snel banden kunnen wisselen? Dan gaat dat racen vast nog sneller
Jans schreef:Lieve Kathleen
Ik ben nog nooit zo geschrokken, en ondanks dat ik je alweer regelmatig spreek in ons topic wil ik je ook hier een hart onder de riem steken. Je bent sterk en dapper, het komt goed met je
En zodra ik de kans zie spring ik in het OV en kom ik ook jouw kant op
Siets schreef:Jeetje wat goed om te lezen dat je hier weer 'gewoon' kunt posten, wat fijn dat je er nog bij mag zijn!
Heel veel sterkte gewenst na deze heftige gebeurtenis, want dit verwacht je gewoon niet op deze leeftijd.
Kop op!
Justy schreef:Als iemand hier bovenop kan komen is Ayasha het wel
Zet hem op Kath
webster543 schreef:Dat is even schrikken, gelukkig gaat het alweer de goeie kant op!
Aan je reacties te lezen, heb je een enorme wilskracht om er sterk uit te geraken, bewonderenswaardig!!
Ik wens je heel veel beterchap!
Fiffill schreef:Hopen dan dat je die kracht dan een beetje goed terug gaat krijgenen dat "gemakkelijk" was ook meer naar verhouding bedoelt, het zal nooit makkelijk zijn natuurlijk.