Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:59

Heel veel sterkte!

webster543

Re: Een bloemetje voor Ayasha...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:10

Dat is even schrikken, gelukkig gaat het alweer de goeie kant op!

Aan je reacties te lezen, heb je een enorme wilskracht om er sterk uit te geraken, bewonderenswaardig!!

Ik wens je heel veel beterchap!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:12

Pfoei, zo jong en dan al zo iets heftig!

Vind het een hele lieve betekenis.

Sterkte! Y;(

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:18

jeetje wat jong.....heel veel sterkte en beterschap... :(:)

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:18

Jeetje wat heftig zeg. Bij deze wil ik je heel veel sterkte en beterschap toewensen.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:26

Veel sterkte en beterschap toegewenst, met je mentaliteit zit het inderdaad wel goed!
Respect!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:28

Als iemand hier bovenop kan komen is Ayasha het wel :j

Zet hem op Kath +:)+

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:30

Jeetje wat goed om te lezen dat je hier weer 'gewoon' kunt posten, wat fijn dat je er nog bij mag zijn!

Heel veel sterkte gewenst na deze heftige gebeurtenis, want dit verwacht je gewoon niet op deze leeftijd.

Kop op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:46

Lieve Kathleen

Ik ben nog nooit zo geschrokken, en ondanks dat ik je alweer regelmatig spreek in ons topic wil ik je ook hier een hart onder de riem steken. Je bent sterk en dapper, het komt goed met je :+:

En zodra ik de kans zie spring ik in het OV en kom ik ook jouw kant op :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:04

Guinevere schreef:
Jeetje, dat verwacht je ook niet! Ben je toevallig aan de pil? Of rook je? Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben stiekem wel benieuwd omdat pilgebruik al dan niet in combinatie met roken vaak de oorzaak is in jonge vrouwen wanneer er anders geen aanleiding voor is (trauma, aangeboren afwijking, etc).

Blij om te horen dat je zo'n vechter bent, en vooral dat het klinkt dat je over een paar maanden ook lichamelijk weer in orde bent.

Als je me een pbtje stuurt met je adres dan stuur ik je ook graag een beterschapskaartje.

Edit: even aangepast voor de duidelijkheid

ik rook niet en raak geen druppel alcohol aan, sportte dagelijks, probeerde altijd om gezond te eten (tuurlijk ging er ook een bicky of een pizza in, maar over het algemeen eet ik gezond, behalve dat ik een behoorlijke snoepdoos ben :P

ik nam een drie-fase pil maar dokter heeft nog niets gezegt van de pil :) Dus ik wacht nog even af, als hij komt voor de datum voor de volgende operatie zal ik 'm eens vragen of het van de pil is maar da's ten vroegste volgende maand, ik hoop dat hij eerder nog eens langs komt maar vrees er voor, hem hier krijgen is op het moment moeilijker dan stappen! _O-

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:08

:') Muppet! :')

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:15

Kath.
Net als ons in ons PP-topic wens ik je hier nogmaals veel sterkte met revalideren.
Ik ben ontzettend blij dat jij nog steeds op jouw manier aanwezig bent en reageert.

En ik ga mee met Jans, tzt kom ik jou kant op. (de eerste PP-meeting!)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:17

Jeetje dat is schrikken zeg! Maar zo te lezen ga je er wel bovenop komen, heel veel sterkte met de revalidatie en hopelijk gaat 't allemaal een beetje snel en gemakkelijk. :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:19

Mickey schreef:
Ook ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
Ik ben helemaal verrast om je "al" op bokt te zien en dat je zulke goede berichten schrijft.
Je instelling zal je zeker helpen om het onderste uit de kan te halen qua herstel. Fijn dat je zo'n positieve instelling hebt dat scheelt toch al een hoop.
Het een plekje geven van het besef komt ook wel :j
Zet 'em op en heb je je rolstoel ook al toegerust met droogweer- en regenbanden en een pitstop-crew die snel banden kunnen wisselen? Dan gaat dat racen vast nog sneller ;)

de crew ontbreekt nog maar als ik papa en broer nou eens om sportbanden vraag....... :))

Jans schreef:
Lieve Kathleen

Ik ben nog nooit zo geschrokken, en ondanks dat ik je alweer regelmatig spreek in ons topic wil ik je ook hier een hart onder de riem steken. Je bent sterk en dapper, het komt goed met je :+:

En zodra ik de kans zie spring ik in het OV en kom ik ook jouw kant op :)

ik denk wel dat dat een lange reis wordt! Maar je bent meer dan welkom, jij ook Sani!Oook origineel, meeting in het ziekenhuis :') daar moet je PP'er voor zijn !! _O-

Siets schreef:
Jeetje wat goed om te lezen dat je hier weer 'gewoon' kunt posten, wat fijn dat je er nog bij mag zijn!

Heel veel sterkte gewenst na deze heftige gebeurtenis, want dit verwacht je gewoon niet op deze leeftijd.

Kop op!

in mijn rechterhand ben uj geen coördinatie kwijt, enkel links is er nog werk aan de coördinatie en beweeglijkheid, maar daarvoor krijg ik ergo! Heb ook gevraagd of ik niet in het weekend (dan is er nomaal geen revalidatie) niet mag oefenen met het hand-fietsje, dan kan ik zowel mijn armen op mijn tempo trainen als wat kracht in mijn handen :) ergo had daar geen probleem mee!

Justy schreef:
Als iemand hier bovenop kan komen is Ayasha het wel :j

Zet hem op Kath +:)+

:+:

webster543 schreef:
Dat is even schrikken, gelukkig gaat het alweer de goeie kant op!

Aan je reacties te lezen, heb je een enorme wilskracht om er sterk uit te geraken, bewonderenswaardig!!

Ik wens je heel veel beterchap!

ik mis Pret maar iets zegt me dat rijden niet meer voor deze zomer zal zijn...
Bovendien herstel je de eerste drie maanden het snelst volgens de dokters hier dus alles wat ik nu klaar krijg heb ik weer :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:20

Fiffill schreef:
Jeetje dat is schrikken zeg! Maar zo te lezen ga je er wel bovenop komen, heel veel sterkte met de revalidatie en hopelijk gaat 't allemaal een beetje snel en gemakkelijk. :(:)

makkelijk is het niet, vooral rechtop gaan staan gaat erg moeizaam en dat is dus puur gebrek aan kracht :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:22

Hopen dan dat je die kracht dan een beetje goed terug gaat krijgen :j en dat "gemakkelijk" was ook meer naar verhouding bedoelt, het zal nooit makkelijk zijn natuurlijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:25

Fiffill schreef:
Hopen dan dat je die kracht dan een beetje goed terug gaat krijgen :j en dat "gemakkelijk" was ook meer naar verhouding bedoelt, het zal nooit makkelijk zijn natuurlijk.

:j normaal wel, stilaan begin ik terug been spieren te krijgen en ben nog maar 4dagen écht beziig dus heb goede moed. Ik kom nog op een punt dat het wat zal stagneren maar tot dan geniet ik me t volle teugen van hoe snel het gaat.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:25

Nou je instelling heb je iig mee! :)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:28

Jeetje zeg, wat heb jij een geluk gehad.

Heel veel beterschap gewenst en een spoedig herstel!

Je kunt het meid!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:39

Heftig zeg! Gelukkig ben je nu aan het revalideren en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Sterkte! :*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:43

Tjee, zeg :(:) .
Ik vind het bewonderenswaardig dat je weer lekker kunt bokken, gelukkig maar!
Ik wens je heel veel kracht en sterkte, je bent een pittige meid, dus zet 'm op en een voorspoedig herstel.

Verder vind ik het super, dat je zo jezelf bent in je posts :j , dat geeft mij iig goede hoop voor je verdere revalidatie.

Een heel dikke knuf en zet 'm op!!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:44

Ik was ook enorm geschrokken toen ik het hoorde Ayasha, en nu schrik ik eigenlijk nog meer, nu ik lees dat je er dus gewoon ook 4 dagen mee rond hebt gelopen. Ik had niet lang daarvoor pb contact met je, en je verheugde je zo op je nieuwe auto, eindelijk een veiligere auto. En dan gebeurd er op dat moment dus iets waar je zo machteloos in staat.

Ik wens je heel veel succes met je revalidatie, en ik hoop dat je de artsen en geleerden nog meer versteld zal doen staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:59

Hey Kath :+:

Kleine stoere vechtersbaas ben je :+:

Je kunt het wijffie!

Als iemand nu Kath per verrassing een kaartje wil sturen, mogen jullie mij ook PB-en :)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 12:11

je bent een knokker zo te lezen,veel sterkte!

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 12:13

wauw, wat n krachtige berichten....heel veel sterkte met je revalidatie! Je bent hard opweg! *\o/*