Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dors04 schreef:hij slaapt eidenlijk na een uur gekrijs
hij slaat met de afstandbediening tegen ze hoofd aan(oor) en doet elke keer ze hand ervoor
ook met ze fles deed hij ze fles naar ze oor dus volgensmij doet het erg zeer
ik ben met hem op bed gaan liggen maar dat wilde hij ook niet schoppen tranen en vervolgend met ze hoofd tegen een granollen muur.
dus toen werd het nog harder krijzen.
heb hem wat drinken gegeven en toen werd hij rustig
in bedje gelegt en toen bleef hij krijsen.
ik heb het bedje wel verhoogd met 2 handoeken hij slaapt namelijk
Charaz schreef:Xylometazoline neusspray is overal zonder recept te krijgen, het advies is al meerdere keren gegeven om dit te gebruiken, maar wordt in de wind geslagen lijkt wel.
Elke drogisterij heeft dit staan.
Valina schreef:Dors04 schreef:hij slaapt eidenlijk na een uur gekrijs
hij slaat met de afstandbediening tegen ze hoofd aan(oor) en doet elke keer ze hand ervoor
ook met ze fles deed hij ze fles naar ze oor dus volgensmij doet het erg zeer
ik ben met hem op bed gaan liggen maar dat wilde hij ook niet schoppen tranen en vervolgend met ze hoofd tegen een granollen muur.
dus toen werd het nog harder krijzen.
heb hem wat drinken gegeven en toen werd hij rustig
in bedje gelegt en toen bleef hij krijsen.
ik heb het bedje wel verhoogd met 2 handoeken hij slaapt namelijk
Jeuj, dat kind heeft gewoon hartstikke veel pijn,...![]()
Hoe lang gebruikt hij nu inmiddels de antibiotica en heeft hij dat op dit moment nog?
Zo niet, dan zou ik met de bovenstaande tekst van jezelf toch mooi teruggaan naar de dokter!!
Vreselijk om je kind zo te zien,...
nicole3939 schreef:Als hij nog zo blijft slaan, huisartsenpost bellen en daarheen gaan.
Je bent nu wel lang genoeg bezig geweest en van jou ha heb ik (na alle verhalen gelezen te hebben) niet zo hoge pet op.
Dors04 schreef:nicole3939 schreef:Als hij nog zo blijft slaan, huisartsenpost bellen en daarheen gaan.
Je bent nu wel lang genoeg bezig geweest en van jouw ha heb ik (na alle verhalen gelezen te hebben) niet zo hoge pet op.
ik denk dat ze daar vrijwel hetzelfde zeggen en weer in ze oren etc gaan kijken en alles in de computer noteren en je weer naar huis sturen.
svdijk schreef:meid, pak dat kind op en ga naar de huisartsenpost/EHBO-post.
je huisarts luistert niet, je kind vergaat van de pijn en is goed zien.
oorontsteking doet mega veel pijn!
daarnaast is het braken ook niet bevoordelijk voor zijn algehele toestand.
niet twijfelen, maar gewoon gaan.
Dors04 schreef:hij heeft vandaag al 2 zetpillen gehad, hij slaapt nu. Maar hij hoest ik denk om het kwartiertje hij huilt niet meer erna
ben net even bij hem gaan kijken en hij ligt gewoon op ze rug te slapen niet anders dan normaal
ik had net nog even mijn moeder aan die lijn en die zegt nou ook ja dat is wel raar dat hij weer blijft overgeven er is volgensmij wel meer aan de hand dan die ooronsteking ze zegt ja als hij vanavond weer wakker wordt of hij geeft morgen weer over dan moet je gewoon even langs gaan want misschien heeft hij dan toch een hersenschudding omdat hij vorig weekend ook zo hard op ze hoofd is gevallen?