Hoe mijn bijna vijfdaagse bevalling bevallen is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Re: Hoe mijn bijna vijfdaagse bevalling bevallen is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 10:54

Hahah ja toen ik geboren werd, braken mijn moeders vliezen in de supermarkt... :D ook zo geinig! Ik was er ook echt heel snel, dus ik had gehoopt dat ik net zulke bevallingen zou krijgen als mijn moeder van mij en mijn zusje, maar helaassss :D

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 11:04

Helaas is makkelijk bevallen niet erfelijk nee! Was het maar zo'n feest :D

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 11:15

hahaha heb me rot gelachen hoe jij het vertelt,maar jemig meis wat heb jij moeten ploeteren,RESPECT.

Bij de eerste heb ik er 6 uur over gedaan en over de 2de 4 uurtjes,en als ik eraan terug denk had ik liever de eerste bevalling.Bij de 2de was het vreselijk heftig en lag ze in kruin dus wou ze er niet uit anders was ze nog sneller geweest.

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:57

_O- _O- :') :D ............. Ha ha... sorry hoor Noor, je bent Hilarisch hihi.... Ik zie het al helemaal voor me! Eén voordeel, de volgende keer kan het echt alleen nog maar mee vallen hihi.... :j :D

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:01

Hahaha Noor, je zou een boek kunnen gaan schrijven met zoals jij dingen beschrijft en verteld :) Maar hij ziet er goehoed uit Sam.

Alle cliche's zijn waar ja... en idd, als je je kleine ziet ben je alles vergeten. Het is echt een flinkerd!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:32

Geweldig hoe je dit geschreven hebt! :D Maar wat een bevalling zeg, dat wens je echt niemand toe.
Maar je hebt het super gedaan en wat een mooi ventje zeg! :)

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:46

Uhmmm ja wat je schrijft klinkt me bekend in de oren (ik ben nu net 3 maanden geleden bevallen)
Maar damnn wat een drama allemaal!!! IK heb wat dat aan gaat een droombevalling gehad, 15.00 uur in het ziekenhuis, met flinke rug weeen, maar geen vliezen gebroken, half 5 op de verloskamers, 21.00 uur braken me vliezen en 00.33 had ik me 1e kindje in me armen... het mooiste wat er is...

Ben je in het Sophia kinderziekenhuis bevallen?! Want op zo'n bed lag ik ook hhahaahah...

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 20:47

Hahah nee in het IJsselland :D Zo jij was ook een relatieve mazzelaar dan, alleen die rugweeen lijken me nou ook geen pretje! Prachtig he zo'n uk....

Hahah Daan hilarisch he!
Dees: Ja, nu nog de tijd daarvoor vinden! :D

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:56

Mindfields schreef:
Hahah nee in het IJsselland :D Zo jij was ook een relatieve mazzelaar dan, alleen die rugweeen lijken me nou ook geen pretje! Prachtig he zo'n uk....

Ik heb wel ook 2 dagen met rug/voorweeen gelopen... en ik heb geen ruggeprik gehad want ze wisten niet hoelang de bevalling kon duren.

Ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen toen ik dit stukje las:

Citaat:
Beeb lag er klaar voor, maar volgens het boekje moet je natuurlijk het gevoel hebben dat je moet schijten en het ECHT. NIET. MEER. KAN. TEGENHOUDEN

Want dat is echt zooo tenministe bij mij wel hahahahahaha

Het doet verschrikkelijk pijn en je gaat echt bijna dood... maar als je je uk dan in je armen heb dan ben inderdaad alles weer vergeten!!!

Heel leuk kindje heb je!

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:00

Wat een verhaal... echt heel erg.. maar wel hilarisch verteld :') .

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:07

helemaali leipee shiethoor :+
sorry moest toch echt even lachen haha.

Leuk kindje heb je er uit gepoeptt! <3

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:50

nou heb respect hoor voor me meis, ze heeft het toch allemaal maar gedaan en hoe, zonder klagen mokken en schelden, heb niet eens de schuld gekregen, en geen snauw gehad tijdens deze gebeurtenis, heb erg veel om haar moeten lachen, kan me nog herrinneren tijdens de bevalling, dat mijn schoonzus vroeg foto maken, waar op Noor reageerde, NEE HIJ MOET ER NU!! UIT

maar echt waar moederje eerste klas, lief zorgzaam en waakzaam, op het met name op het onnozele gedrag van papa die het wilde en nog wilder leuk vind samen met Sam, waar op moerders als een leeuwin haar welp in veiligheid brengt, en mij met een groot vraag teken boven me hoofd doet achter laten hahahahah :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:15

owja ( :o? ) jij bent de vader. ik dacht al, mindfields...??? ik heb die naam ergens gehoord/gelinkt, maar wist niet meer hoe of wat. een echte boktbaby dus.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:14

OMG...wat een verhaal...heb in een deuk gelegen hoe je het verteld :')
Heb nu al zin in mijn bevalling....gelukkig heb ik nog een half jaar om me hierop voor te bereiden :=

mariekje92Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:18

hahaha, echt prachtig geschreven.
Ik geloof dat ik nu een reden heb gevonden om vooral geen kinderen te willen krijgen :D
Maar wel superknap van je en je hebt zeker een heel mooi kereltje :j !

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 00:10

nientje78 schreef:
OMG...wat een verhaal...heb in een deuk gelegen hoe je het verteld :')
Heb nu al zin in mijn bevalling....gelukkig heb ik nog een half jaar om me hierop voor te bereiden :=
Nu alvast sterkte! TIP: koop het boek Duik in je weeen! Echt, dat heeft mij er helemaal doorheen geholpen!

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:16

P.S. vraag op tijd pijnbestrijding!!!

Tja mijn bevalling. Ik zat woensdagmiddag op stal en voelde dat het begonnen was, had steken in mijn buik dat voor mijn gevoel op weeen leek. Werk op stal afgemaakt, verloskundige gebeld en is bij mij thuis gekomen. Nou het waren echt klachten dat op een blaasontsteking leek, dus moest de volgende morgen maar even mijn pies laten checken bij de dokter. Donderdagmorgen is mijn vriend met mijn pies naar de dokter gegaan. Zaten vlokken in, maar dat lag vast aan het zuivelhoeveemmertje :D. Verloskundige was weer langs geweest, ja echt typisch een blaasontsteking, dus de dag erna maar weer mijn pies laten checken. Donderdag nog mee geweest naar stal, tussen de steken door gewoon nog boksen gemest. Donderdagavond moest mijn vriend nog naar fam. heb ik nog gezegt ik ga niet mee. Ik kan niet met goed fatsoen zo op visite. Donderdagnacht bijna de hele nacht wakker geweest. Vrijdagmorgen kregen we eerst een telefoontje dat alle tenten van ons verhuurbedrijf gejat waren. Dus begon goed. Ik in het juiste potje gepiest, in de auto eerst naar de dokter gegaan. Toen zelf naar de verloskundigepraktijk, en ja zat toch iets bloed in mijn pies. Ja echt een blaasontsteking. Nou ik dacht echt dat kan niet, dus maar even een leugen voor eigen bestwil. Dus maar gemeld dat ik weinig teken van leven had gevoeld, want ik weet dat je dan naar het ziekenhuis gestuurd word. Dus ik samen met mijn vriend, in onze paardenkleren naar het ziekenhuis. Half uur aan de ctg gelegen, ja alles was goed, niks aan de hand. Kon wel weer naar huis. Ik nog even snel gemeld dat er iets bloed in mijn urine zat, ja toch maar een inwendig onderzoek. Dus zo gezegt zo gedaan, de verloskundige keek me opeens heel raar aan. Dus ik nog gevraagd, kan je het vinden. :D Had ik dus zes cm ontsluiting. Zegt ze ook nog dat ik er niet uitzag als een bevallende vrouw. Weet ik veel hoe een vrouw eruit ziet hoe die aan het bevallen is. Gevraagt of ik op de verloskunde mocht blijven, nee moest echt naar het zotel. Ik naar het zotel gelopen, mijn vriend gauw naar huis om mijn tasje te halen en zich om te kleden. Heb ik in de tussentijd mensen gebeld om alles voor de paarden te regelen. Mijn moeder moest nog uit Haarlem komen. Komt mijn eigen verloskundige, ja de vliezen moesten nu toch maar gebroken worden. Nog gevraagd of ze niet wachten kon, maar nee. Dus vliezen gebroken, vruchtwater niet helder. Kon ik dus weer terug naar de verloskunde afdeling. Dus ik daar maar weer heen gelopen. Hallo hier ben ik weer. Toen ging het heel snel, voor ik het wist had ik een infuus om de weeen op te wekken. Nou dat was geen pretje, vooral de laatste twee uur. Goh wat deed dat zeer, pijnbestrijding kreeg ik niet want daar wat het te laat voor. Had daar weer een andere verloskundige waar ik niet zo goed mee op kon schieten. Een echt k*t wijf, dat ik persen mocht heeft ze me zo verschrikkelijk zeer gedaan, dat ik alleen maar bezig was van hoe kan ik haar zo hard mogelijk bij mijn onderkant weg schoppen. Conclusie mijn vriend hing aan mijn ene been, en mijn moeder aan mijn andere. En ondertussen werd ook nog van mij verwacht dat ik een kind er uit ging persen. Nou dat ging dus niet. Dreigement dat de vacuumpomp eraan kwam. Maar wie kwam er, ja de gyn. Wat had ze bij zich, een schaar. Ook dat nog. Maar er kwam een wee, en het was knip en daar was mijn kleine meisje. Gevolg van de knip was dat het iets verder was uitgescheurd, dus de gyn heeft nog ongeveer een half uur kunnen hechten. Gelukkig werd dit wel verdoofd. Moest 1 nacht in het ziekenhuis blijven en toen mocht ik gelukkig weer naar huis. Ik heb drie weken niet kunnen zitten!

Sorry voor het lange verhaal, maar dat was mijn bevalling. Ik heb er wel het mooiste meisje van de hele wereld voor gekregen. En het is waar, na verloop van tijd ga je het toch wel vergeten. Ik zou het zo nog een keer doen.

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:34

Jeetje, bij mij ging het anders. :oo
Ziekenhuis in, blijkbaar zomaar 10 cm ontsluiting cadeau gehad en persen maar... in 9 hele minuten was het gepiept.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:37

Pfoeh, dit topic is niet goed tegen mijn bevallings-angst! :oo
Oei.. Mn moeder had ook helse bevallingen, en ik heb smalle heupen en ben nu al als de dood voor de bevalling..
Maar aan de andere kant, jullie leven ook nog ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 07:16

Wat ik me nu afvraag?
Komt er een tweede :D ? Of was dit eenmalig?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 09:20

:D Ik zou het zo weer overdoen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:29

Hahahaha je heb dit echt FANTASTISCH geschreven .. Leuk mannetje heb je zeg !
Hoe was je hubbie er onder toen je je hormoonaanvallen had :') arme vent hahahaha.

Nou ik zal je zeggen dat jou bevallings ervaring mij er nog steeds niet van weerhoud kindertjes te krijgen :D

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:47

Mijn hemel...... :oo :oo

Misschien moet je het meegemaakt hebben om er de lol van in te zien :')

Maar na een paar van die verhalen hier gelezen te hebben :r
sla ik een beurt :P over.

Lijkt me voor mij een stuk veiliger ;)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:53

Wow wat een verhaal, veel plezier met hem.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:30

LZP --> MW