ook zo geinig! Ik was er ook echt heel snel, dus ik had gehoopt dat ik net zulke bevallingen zou krijgen als mijn moeder van mij en mijn zusje, maar helaassss
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ook zo geinig! Ik was er ook echt heel snel, dus ik had gehoopt dat ik net zulke bevallingen zou krijgen als mijn moeder van mij en mijn zusje, maar helaassss
Maar hij ziet er goehoed uit Sam.
Zo jij was ook een relatieve mazzelaar dan, alleen die rugweeen lijken me nou ook geen pretje! Prachtig he zo'n uk....
Mindfields schreef:Hahah nee in het IJssellandZo jij was ook een relatieve mazzelaar dan, alleen die rugweeen lijken me nou ook geen pretje! Prachtig he zo'n uk....
Citaat:Beeb lag er klaar voor, maar volgens het boekje moet je natuurlijk het gevoel hebben dat je moet schijten en het ECHT. NIET. MEER. KAN. TEGENHOUDEN
. Verloskundige was weer langs geweest, ja echt typisch een blaasontsteking, dus de dag erna maar weer mijn pies laten checken. Donderdag nog mee geweest naar stal, tussen de steken door gewoon nog boksen gemest. Donderdagavond moest mijn vriend nog naar fam. heb ik nog gezegt ik ga niet mee. Ik kan niet met goed fatsoen zo op visite. Donderdagnacht bijna de hele nacht wakker geweest. Vrijdagmorgen kregen we eerst een telefoontje dat alle tenten van ons verhuurbedrijf gejat waren. Dus begon goed. Ik in het juiste potje gepiest, in de auto eerst naar de dokter gegaan. Toen zelf naar de verloskundigepraktijk, en ja zat toch iets bloed in mijn pies. Ja echt een blaasontsteking. Nou ik dacht echt dat kan niet, dus maar even een leugen voor eigen bestwil. Dus maar gemeld dat ik weinig teken van leven had gevoeld, want ik weet dat je dan naar het ziekenhuis gestuurd word. Dus ik samen met mijn vriend, in onze paardenkleren naar het ziekenhuis. Half uur aan de ctg gelegen, ja alles was goed, niks aan de hand. Kon wel weer naar huis. Ik nog even snel gemeld dat er iets bloed in mijn urine zat, ja toch maar een inwendig onderzoek. Dus zo gezegt zo gedaan, de verloskundige keek me opeens heel raar aan. Dus ik nog gevraagd, kan je het vinden.
Had ik dus zes cm ontsluiting. Zegt ze ook nog dat ik er niet uitzag als een bevallende vrouw. Weet ik veel hoe een vrouw eruit ziet hoe die aan het bevallen is. Gevraagt of ik op de verloskunde mocht blijven, nee moest echt naar het zotel. Ik naar het zotel gelopen, mijn vriend gauw naar huis om mijn tasje te halen en zich om te kleden. Heb ik in de tussentijd mensen gebeld om alles voor de paarden te regelen. Mijn moeder moest nog uit Haarlem komen. Komt mijn eigen verloskundige, ja de vliezen moesten nu toch maar gebroken worden. Nog gevraagd of ze niet wachten kon, maar nee. Dus vliezen gebroken, vruchtwater niet helder. Kon ik dus weer terug naar de verloskunde afdeling. Dus ik daar maar weer heen gelopen. Hallo hier ben ik weer. Toen ging het heel snel, voor ik het wist had ik een infuus om de weeen op te wekken. Nou dat was geen pretje, vooral de laatste twee uur. Goh wat deed dat zeer, pijnbestrijding kreeg ik niet want daar wat het te laat voor. Had daar weer een andere verloskundige waar ik niet zo goed mee op kon schieten. Een echt k*t wijf, dat ik persen mocht heeft ze me zo verschrikkelijk zeer gedaan, dat ik alleen maar bezig was van hoe kan ik haar zo hard mogelijk bij mijn onderkant weg schoppen. Conclusie mijn vriend hing aan mijn ene been, en mijn moeder aan mijn andere. En ondertussen werd ook nog van mij verwacht dat ik een kind er uit ging persen. Nou dat ging dus niet. Dreigement dat de vacuumpomp eraan kwam. Maar wie kwam er, ja de gyn. Wat had ze bij zich, een schaar. Ook dat nog. Maar er kwam een wee, en het was knip en daar was mijn kleine meisje. Gevolg van de knip was dat het iets verder was uitgescheurd, dus de gyn heeft nog ongeveer een half uur kunnen hechten. Gelukkig werd dit wel verdoofd. Moest 1 nacht in het ziekenhuis blijven en toen mocht ik gelukkig weer naar huis. Ik heb drie weken niet kunnen zitten!
Ik zou het zo weer overdoen hoor!