Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en over cadeaus of samples hoef je geen invoerrechten te betalen
aan mijn pruik zat zelfs een kaartje met SAMPLE er op, heerlijk
beetje de belasting plagen

en daar heb ik niet zo een trek in.
Ze zijn echt, héél lang als ik ze draag, (als ik zit bijna tot mijn navel...
)
Maar ergens.... ben ik bang dat ik net zo'n spijt krijg als toen ik mijn eigen haar ging knippen haha
...
Quellian schreef:Heb jij waxextensions?
Enne...Citaat:Meiske toch, wat heb jij belachelijk veel make up op.
Je creeert hiermee een beetje een ordinair voorkomen, terwijl je volgensmij een hele leuke meid bent!
is geen mening... mij is op school geleerd dat een mening altijd begint met 'ik vind' en die kon ik hier niet vinden. Vond het echt ver onder de gordel. Er zijn hier meerdere meiden die in hákken op het meisje, vind dat behoorlijk flauw en ik vind dat dat ook gezegd mag worden

Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo 
.... Menino schreef:iets over mijn schouders
Nouja, vind het sowieso moeilijk en ga er sowieso niet zélf in knippen
Menino schreef:Ach mijn stijl is het ook niet, maar heb er wel respect voor dat ze ondanks alles gewoon zegt ' boeiuh, ik vind het mooi 'Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo
Alleeeeen.... Zou ik wel een beetje oppassen met wat voor soort foto's je op het openbare net zet....
Ik vind het een mooi meisje en vind de make up prachtig 
Wil niet honderden euro's uitgeven aan het zetten ervan

Menino schreef:Ach mijn stijl is het ook niet, maar heb er wel respect voor dat ze ondanks alles gewoon zegt ' boeiuh, ik vind het mooi 'Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo
Alleeeeen.... Zou ik wel een beetje oppassen met wat voor soort foto's je op het openbare net zet....
Quellian schreef:Ach ja, ieder zo het zijne hoorIk vind het een mooi meisje en vind de make up prachtig
Ik heb 17,50 betaald voor 100 extensions.
Maar Tammy... dat doorzichtige lusje, laat dat los als je het erdoorheen haalt of waar blijft het?
, die heeft ze ergens besteld op internet (?geeen idee waar.. schijnt ook goed te zijn...) en dan hoop ik dat als tammy ze heeft gezet, en er wat verkeerd gaat en ééntje uitgaat thuis, dat ik die zelf kan terug zetten