Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Heb jij waxextensions?
Enne...Citaat:Meiske toch, wat heb jij belachelijk veel make up op.
Je creeert hiermee een beetje een ordinair voorkomen, terwijl je volgensmij een hele leuke meid bent!
is geen mening... mij is op school geleerd dat een mening altijd begint met 'ik vind' en die kon ik hier niet vinden. Vond het echt ver onder de gordel. Er zijn hier meerdere meiden die in hákken op het meisje, vind dat behoorlijk flauw en ik vind dat dat ook gezegd mag worden
Menino schreef:iets over mijn schouders
Menino schreef:Ach mijn stijl is het ook niet, maar heb er wel respect voor dat ze ondanks alles gewoon zegt ' boeiuh, ik vind het mooi 'Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo
Alleeeeen.... Zou ik wel een beetje oppassen met wat voor soort foto's je op het openbare net zet....
Menino schreef:Ach mijn stijl is het ook niet, maar heb er wel respect voor dat ze ondanks alles gewoon zegt ' boeiuh, ik vind het mooi 'Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo
Alleeeeen.... Zou ik wel een beetje oppassen met wat voor soort foto's je op het openbare net zet....
Quellian schreef:Ach ja, ieder zo het zijne hoorIk vind het een mooi meisje en vind de make up prachtig
Ik heb 17,50 betaald voor 100 extensions.
Maar Tammy... dat doorzichtige lusje, laat dat los als je het erdoorheen haalt of waar blijft het?