Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:57

Ze worden ook gemarkeerd als gift, met een waarde van 10 euro. Tenminste, dat mailde hij!

Tammy_

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:03

jup :) en over cadeaus of samples hoef je geen invoerrechten te betalen :) aan mijn pruik zat zelfs een kaartje met SAMPLE er op, heerlijk := beetje de belasting plagen :Y)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:04

Ik wel.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:12

ok kijk aan dat scheeld ook weer :)

denk dat ik ergens volgende maand ofzo eens ga kijken wat voor mij een goedkope oplossing is , want heb uitgerekend grofweg als ik die so caps waxjes steeds doe ben ik op een jaar basis ook weer 1000 euro kwijt :( en daar heb ik niet zo een trek in.
Ben al voor haar 1500 kwijt en daar heb ik nu geen zin meer in omdat weer zo te doen.

hoelang doe je eigenlijk met die micro rings?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:16

ligt er aan of je ze verft, veel stijlt/krult enzo, daar gaat de kwaliteit van het haar natuurlijk van achteruit. Ze blijven ongeveer 2-2.5 maanden zitten, daarna moet je ze even opnieuw inzetten, dan voorkom je klitten van je haar boven het ringetje, en valt het weer mooier. Ik hergebruik ze meestal 3 á 4 keer, dus ik kom uit op iets minder dan een jaar.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:29

ja precies dat gezeur heb ik nu dus dat ik klitten boven me waxjes krijg

op zich verf ik het haar zelf niet zo heel veel alleen mijn eigen uitgroei van me haar.

dus dan zou het een stuk voordeliger zijn dan ben ik ongeveer 75 euro kwijt voor een jaar das wel netjes

en volgens mij zijn ze best makkelijk te bevestigingen , werkt het net zoals wat je vroeger had van die zwarte ringen waar je staart doorheen moest trekken
Afbeelding

maar dan dat je een plukje haar pakt en dan de lus om dat plukje haar en dan ,het haar wat aan de lus zit er door halen en dan vast trekken?
(beetje lastig omschrijven)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:30

ik zit trouwens wel serieus te overwegen mijn luxy's een beetje bij te knippen :D Ze zijn echt, héél lang als ik ze draag, (als ik zit bijna tot mijn navel... :+ )
is mss beetje too much :D Maar ergens.... ben ik bang dat ik net zo'n spijt krijg als toen ik mijn eigen haar ging knippen haha :') ...

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:40

tot hoelang is je eigen haar dan als je zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:44

iets over mijn schouders :')

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:45

Quellian schreef:
Heb jij waxextensions? :)

Enne...
Citaat:
Meiske toch, wat heb jij belachelijk veel make up op :oo.

Je creeert hiermee een beetje een ordinair voorkomen, terwijl je volgensmij een hele leuke meid bent!

is geen mening... mij is op school geleerd dat een mening altijd begint met 'ik vind' en die kon ik hier niet vinden. Vond het echt ver onder de gordel. Er zijn hier meerdere meiden die in hákken op het meisje, vind dat behoorlijk flauw en ik vind dat dat ook gezegd mag worden :)

Jup ik heb wax extensions :j

Oke, misschien is die wat 'verkeerd' verwoord van nero, maar ben het er wel mee eens..
Als je foto's plaatst op een forum kan je er reacties op verwachten, zowel positief als negatief :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:47

Ach mijn stijl is het ook niet, maar heb er wel respect voor dat ze ondanks alles gewoon zegt ' boeiuh, ik vind het mooi ' :D Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo :D

Alleeeeen.... Zou ik wel een beetje oppassen met wat voor soort foto's je op het openbare net zet 8-) ....

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:50

Menino schreef:
iets over mijn schouders :')

misschien laagjes in laten knippen dat zou al een hoop schelen
(weet niet of je dat al heb , of dat het 1 stuk is vanaf je schouders dan niks tot aan je navel)

en als dat het niet is kan je altijd kijken voor misschien 5 cm eraf te halen dan scheeld het al ietsjes en is het niet gelijk zo heel veel,alleen ja als je er spijt van heb dan kan het er moeilijk bij plakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:12

hmm, heb het nog niet in laagjes geknipt, en dat durf ik ook echt al helemaal niet aan eigenlijk... Ben echt bang dat als ik het dan in doe het heel raar zit ofzo :D Nouja, vind het sowieso moeilijk en ga er sowieso niet zélf in knippen :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:57

ok , ja of aan de kapper of een vriendin vragen.

ze hebben toen mijn haar geknipt steeds de 2 uiteinden gepakt en dat dan steeds ietsjes korter knippen en dan de voorkant mee laten snijden met de voorkant dit is natuurlijk niet zoals het bij de kapper gaat , maar misschien wel een idee voor je

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:08

Menino schreef:
Ach mijn stijl is het ook niet, maar heb er wel respect voor dat ze ondanks alles gewoon zegt ' boeiuh, ik vind het mooi ' :D Ipv dat ze ich met vage excuses eronder uit probeert te praten enzo :D

Alleeeeen.... Zou ik wel een beetje oppassen met wat voor soort foto's je op het openbare net zet 8-) ....

amenn:)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:26

Ach ja, ieder zo het zijne hoor :)) Ik vind het een mooi meisje en vind de make up prachtig :j

Ik heb 17,50 betaald voor 100 extensions.
Maar Tammy... dat doorzichtige lusje, laat dat los als je het erdoorheen haalt of waar blijft het? :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:35

Ik wil het ook eens doen.. maar weet niet welke lengte..hoeveel.. welke extensions.. welke kleur precies (kan je ze verven?)
En hoe ik ze in moet doen :') Wil niet honderden euro's uitgeven aan het zetten ervan :n

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:42

Menino schreef:

Inderdaad dat vind ik wel klasse van haar!

Ik vind het wel wat hebben, ieder zijn stijl ieder zijn ding!

:)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:42

Remy hair extensions (echt haar) kan dus altijd geverft worden, gekrult, gestylt enz enz.
alles wat je met je eigen haar doet!

En jij hebt al vrij lang haar van jezelf, ik denk dat jij dan wel aan de 24inch of meer zit, qua lengte :j *wilt ook zulk lang haar van zichzelf :\

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:48

Quellian schreef:
Ach ja, ieder zo het zijne hoor :)) Ik vind het een mooi meisje en vind de make up prachtig :j

Ik heb 17,50 betaald voor 100 extensions.
Maar Tammy... dat doorzichtige lusje, laat dat los als je het erdoorheen haalt of waar blijft het? :D

het lusje zit vast aan het stukje plastic aan de onderkant, het lusje zit niet vast aan de extension zelf, maar zit er doorheen. je trekt het lusje dus door het ringetje van de extension heen, en dan is het lusje los, en zit je eigen haar door het ringetje :)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:54

Ik ga de mirco eerdaags bij vriendin zetten! :j , die heeft ze ergens besteld op internet (?geeen idee waar.. schijnt ook goed te zijn...) en dan hoop ik dat als tammy ze heeft gezet, en er wat verkeerd gaat en ééntje uitgaat thuis, dat ik die zelf kan terug zetten :))

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:07

Tammy, maar hoe kun je ze dan een volgende keer gebruiken? Weer het lusje erdoor halen? Misschien als ik ze zie dat ik denk 'oh ja, verrek!', maar voor nu is dat nog een zwart vlak zeg maar :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:59

ja, gewoon weer het lusje er doorheen halen :Y)
Lins, wat heb je een lieve ava <3

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 00:28

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 00:37

Ja klopt shantal, alleen zijn dit losse microrings, dus dan zit het haar er nog niet aan vast. Bij de loops zit het haar al aan het ringetje en dat maakt het inzetten een stuk makkelijker lijkt me!
Heb op ebay ook al de losse microrings gezien, en dan moet je de sticktip extensions hebben volgens mij.