.Ik heb echt geen tijd voor het ziekenhuis nu. Als ik afwezig ben moet ik dat zien in te halen en dat is nogal onhandig. Als ik het niet weet in te halen zak ik op mijn gehele examen, puur omdat ik dus afwezig was. Ze houden hierin GEEN rekening met ziekenhuis bezoeken. Zo heb ik namelijk al dingen moeten inhalen. Ik weiger te zakken door die p*kke buikpijn. Serieus. Dan nog maar even 2 weken door met pijnstillers als het moet.
Die baarmoeder stikt dr maar in. Het gaat toch niet meer weg.
Ik moet denk ik even duidelijk stellen dat ik een gruwelijke hekel heb aan mijn opleiding en dat ik elke dag met grootste tegenzin mezelf naar school sleep. Ik word al depressief bij het idee dat ik dit jaar overnieuw moet doen omdat ik zak voor mijn examens
. Dit was in het begin uiteraard niet zo, maar pas zins het laatste jaar is het echt gewoon, rampzalig. School staat nu dus ook op de 1ste plaats qua slechtste school / opleidingen van Nederland. 
Ik sprak trouwens een vriend van me, zijn moeder heeft ook Endo gehad. Ze heeft haar baarmoeder eruit moeten halen omdat de klachten te extreem waren en niet weg gingen. Daar werd ik eigenlijk niet zo vrolijk van
. 

. Ik ben ook diep teleurgesteld in mijn lichaam. Het liet me al op heel veel punten stikken, en nu ook nog is endo erbij. Bah.
.
.