Nathalie; Nee... Het is het allerlekkerste wat je ooit hebt geproeft! Je zou niet meer zonder willen leven!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 

heb net avond gegeten met rijst, biefstuk en spinazie

helaas moest er 10 cm vanaf omdat mijn haar verbrand was, dat was echt een dumper, was het enige waar ik echt trots op was
nou hopen dat het weer groeid... Bedankt trouwens haha 
Als het over je zelf gaat dan ben je altijd kritischer heb ik gemerkt

alleen wordt dat pas einde zomer hoor of anders de lente erop.. Bangi die fjord in mijn profiel staat met pensioen, en de nieuwe pony onderaan in het profiel.. die is nog hengst en best onhandelbaar, heb ik nooit in handen etc. hij wordt in mei 2, en dan gaat zn zaakje eraf, maar moet eerst nog papieren/chip regelen voordat hij daarvoor naar de kliniek kan.. en als hij dan ruin is wil ik 'm wat vaker uit de wei pakken, gewoon wat basis dingetjes leren zoals netjes stilstaan, hoofdstelletje etc. dat is wel handig met een fotoshoot
zal dan voornamelijk om hem gaan want daar heb 'k nog geen foto's van.. Maar vind het wel gaaf om er 1 te hebben van mij met de 2 poowns samen! Maarja dat zien we dan wel
Ze staan iig bij dezelfde stalling, en er is een mooie omgeving.
Ik ga helemaal met Juut mee over de foto's. Echt knap dat jullie die durven te plaatsen! Ik wacht ook nog even tot ik iets gelukkiger ben met mijn lijf. Heb namelijk nu ook nog niet echt het idee dat ik daadwerkelijk kilo's afval. Voel me opzich wel iets gezonder en heb de auto ook al een week laten staan... maar toch het gaat langzaam.
Gelukkig niet stuk! Zo, en nu ben ik klaar om uit te gaan! Slaap lekker alvast iedereen!
ik kan echt niet meer veel eten... Moet soms echt worstelen om mijn ondbijt of avondeten op te krijgen... Voel me nu ook echt beroerd...