vlaatjee schreef:Ik ben ook neusspray verslaafd, ben er al 2x mee naar de dokter geweest. Die zegt dan doodleuk: een paar nachten slecht slapen, en dan ben je er vanaf. Nou oke, ik heb het echt geprobeerd, ben er een paar weken mee gestopt. Maar mijn neus bleef dichtzitten, ook na een paar weken. Tja en dan word je weer verkouden en dan begin je weer. Ik word helemaal knettergek als ik in bed lig en me neus zit dicht, no way dat ik kan slapen. Heb ook al allergietesten laten doen, kwam niks uit. Misschien een keer naar de KNO arts? Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik alleen mag sprayen als ik ga slapen.
Ik heb ook Nasonex gehad, werkte bij mij niet, me neus ging er niet van open. Zoutoplossing zelfde verhaal.
Ik heb precies hetzelfde, mijn neus is eigenlijk altijd verstopt. Naar de dokter geweest, medicijnen gekregen en in september naar de KNO geweest. Wederom medicijnen gekregen, wat totaal niet aan sloeg. Ze hebben een CT-scan gemaakt en de mogelijke oorzaak is gevonden; mijn neusschot staat heel erg scheef en 'iets' (ben de naam even kwijt) drukt de rechter kant van mijn neus'iets' helemaal dicht. Enige wat kan gaan helpen is opereren. Conclusie: ga naar de KNO-arts.