Nou ik zie het allemaal wel

Ik verveel me altijd snachts..
Ik weet echt niet waarom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

XmissdaphX schreef:Hahahahahahaa je mag me niet uitlachen
Bij de blokker
Was niet het werk wat ik verwachtte maarja het verdient![]()

susannex schreef:XmissdaphX schreef:Hahahahahahaa je mag me niet uitlachen
Bij de blokker
Was niet het werk wat ik verwachtte maarja het verdient![]()
haha bij de blokker!
agja boeiend je verdient tenminste!
pff net wakker (kwart voor 12) en ben nog steeds moe..
en ook nog steeds niet ongesteld, niet dat ik dat erg vind maar normaal was ik het al geweest vanacht.. naja miss komt het nog.

susannex schreef:haha ik verveel me niet kan niet slapen, chaos in me hoofd
topsylover schreef:susannex schreef:haha ik verveel me niet kan niet slapen, chaos in me hoofd
Hier hetzelfde.. Al bijna 2 week dat ik rond 11 uur op bed ga, maar toch tot een uur of 1 op m`n telefoon bezig blijf.. En dan word ik rond 4 uur weer wakker omdat het zo warm in mijn kamer is!
De rest van de nacht lig ik maar een beetje te dromen en te kniezen en te piekeren en te doen. Wat ook niet echt nachtrust-bevorderlijk is..![]()
Én daarbij kwam vanmorgen de aannemer om half 8 om er een nieuw dakraam op te zetten, andere was foetsie.![]()
Ik ben gisteravond begonnen met een schriftje. Heb een aantal gedachtes opgeschreven over de ruzie met mijn beste vriendin, die jongen, mijn studie en geld. Moet zeggen dat mijn hoofd er wel een stukje leger van is geworden!
Vraagje aan iedereen: Hoe doen jullie dat als je niet kunt slapen door de chaos in je hoofd? Ik probeer mezelf af te leiden door een spelletje te spelen en wat kalmeringsmiddel in te nemen, maar dat werkt niet zo goed. Iemand een goede tip?

gabjj8 schreef:susannex schreef:de viel dus net post door de brievenbus... niks voor mij
alleen maar de gids en eh een ding van me moeders werk ofzo..
Het komt wel lieve meid!
Als je dokter wilt dat het gebeurd, dan gebeurd het echt wel
topsylover schreef:Hoof leegmaken werkt niet voor mij helaas.. Ik heb al een concentratievermogen van een vis, dus elke 3 seconden vliegt er weer een andere gedachte door mijn hoofd heen. Daarbij komen nog de gesprekken die ik met iedereen in mijn hoofd voer, én ik heb altijd een liedje in mijn hoofd.
topsylover schreef:Hoof leegmaken werkt niet voor mij helaas.. Ik heb al een concentratievermogen van een vis, dus elke 3 seconden vliegt er weer een andere gedachte door mijn hoofd heen. Daarbij komen nog de gesprekken die ik met iedereen in mijn hoofd voer, én ik heb altijd een liedje in mijn hoofd.