Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus maar geebld met HA, die assistente gint t voorleggen met HA en smiddags zou ik ze dan op komen halen in de apotheek, nou ik 10 voor 5 er naartoe, maar ook HA had maar reecptje egegven voor 0,025 omdat dat de gebruikelijke hoeveelheid was die normaal wordt evrhoogd. Inetrnist heeft niks over in mijn dossier gezet dus ze konden verder ook niks achterhalen wat t nu precies moet zijn.
, geleuter allemaal 

naar mijn weten niets gebeurd die dag 
moest ene tamara daarheen, maar ik was flink chagerijnig op dat mens, ze bleef maar aan m'n kop zeiken en over mijn waardes enzo of ik die altijd netjes bijhield in het boekje en hoe het nou kwam dat voordat ik de pomp had gehad wel goed bij hield en nu dan veel minder, gewoon omdat mijn motivatie toen weg is gegaan en dat dat tijd nodig heeft bij mij. en toen nog door blijven zeuren toen ik dat zei
dus toen kwam ik nogal fel uit de hoek en dimde ze gelukkig weer in... kon haar wel wat aan doen! 

Daarna ben ik echt m'n best gaan doen. Suikers gingen steeds beter (daarvoor een hba1c van 12,3
en binnen een jaar 8,6..........). Toen kwam ik bij m'n oogarts voor controle. Af en toe zag ik zeg maar van die zwarte inktvlekjes voorbij komen.. Zei nog tegen hem 'Goh, nu gaat het met m'n suiker zo goed en gaat m'n oog (ging om 1 kant) raar doen....'